Беларуска-польскі культурны абмен стане больш цесным. Знакамітую драматычную паэму "Дзяды" Адама Міцкевіча плануюць прадставіць адначасова на сцэнах Варшавы і Мінска.

Гэта стала адным з вынікаў круглага стала «Тэатр у свеце, які змяняецца», які прайшоў у рамках міжнароднага фестывалю «Тэатральны тыдзень з Белгазпрамбанкам». Мэтай абмеркавання з'яўляўся аналіз сучаснага тэатральнага працэсу і сусветнага фестывальнага руху, прадстаўленне самых розных мадэляў і спосабаў існавання тэатра ў свеце, які змяняецца свеце.
«Тэатральны тыдзень з Белгазпрамбанкам» за гады свайго правядзення стала адным з найбольш прэстыжных фестываляў на тэрыторыі Беларусі. Усе пастаноўкі ў рамках гэтага форуму – прызнаныя ўзоры тэатральнага мастацтва, адзначаныя рознымі тэатральнымі ўзнагародамі і якія ўвайшлі ў праграмы прэстыжных сусветных фестываляў. Імёны такіх рэжысёраў, як Алвіс Херманіс, Оскарас Коршуновас, Гжэгаж Яжина вядомыя ва ўсім свеце. У папярэднія гады партнёрамі «Тэатральнага тыдня з Белгазпрамбанкам» былі нацыянальная тэатральная прэмія «Залатая маска» (Расейская Федэрацыя) і міжнародны фестываль тэатральнага мастацтва «Панарама» (Рэспубліка Беларусь). У рамках цяперашняй «Тэатральнага тыдня з Белгазпрамбанкам» праходзіць міжнародны форум тэатральнага мастацтва «Тэарт», адным з мерапрыемстваў якога стаў круглы стол «Тэатр у свеце, які змяняецца свеце».
Сёння і заўтра ў рамках «Тэатральнага тыдня з Белгазпрамбанкам» на сцэне Беларускага дзяржаўнага акадэмічнага музычнага тэатра будзе прадстаўлены спектакль па п'есе Дароты Маслоўскай «У нас усё добра» ў пастаноўцы легендарнага тэатральнага рэжысёра Гжэгажа Яжины. Аўтар сутыкае пакаленні, мовы, вобразы думкі і існавання, штодня зменлівую рэчаіснасць, каб выявіць супярэчнасць — адсутнасць чалавека, які падпадае пад вызначэнне «статыстычнага», адсутнасць агульнай аб'ядноўваючай платформы, якую можна выказаць словам «мы».
У п'есе Дароты Маслоўскай выдатна перададзеная мова розных пакаленняў і сацыяльных груп, адноўлены зрэз усяго польскага грамадства ў ветшающем варшаўскім шматкватэрным доме. Яжина падышоў да драматургіі грунтоўна, даў магчымасць засверкать ў якасці трагікамічны фарсу, пазбаўленага якога-небудзь рэалізму. Тры экрана, гудуць музыка, оживающий рэквізіт і гульня, заснаваная на іранічнай алюзіі, ствараюць дзеянне, цудоўна і двухсэнсоўна колеблющееся паміж серьезом і жартам.
Нагадаем, міжнародны фестываль «Тэатральны тыдзень з Белгазпрамбанкам» праходзіць у беларускай сталіцы з 7 па 26 кастрычніка. Арганізатарам форуму выступае цэнтр візуальных і выканальніцкіх мастацтваў, створаны Міністэрствам культуры Рэспублікі беларусь і ААТ «Белгазпрамбанк». Генеральны партнёр — ААТ «Газпромбанк» (Расійская Федэрацыя).