Паважаныя кліенты! У апошні час павялічылася колькасць выпадкаў тэлефоннага махлярства па новай схеме.
Зараз невядомыя тэлефануюць кліентам з дапамогай Viber-сувязі (падобны званок таксама можа паступіць з любога нумара тэлефона), прадстаўляючыся нібыта работнікамі службы бяспекі банкаў Рэспублікі Беларусь альбо ад асобы праваахоўных органаў. Тэлефануе пасля некалькіх удакладняльных пытанняў паведамляе пра афармленне крэдыту на імя кліента неўстаноўленым супрацоўнікам банка. Нібыта для выяўлення зламысніка неабходна садзейнічанне кліента. Пасля атрымання згоды невядомыя просяць аформіць крэдыт і пералічыць атрыманыя грашовыя сродкі па рэквізітах, якія яны пакажуць, пры гэтым абяцаюць вярнуць грашовыя сродкі праз некалькі дзён альбо ануляваць крэдыт.
Нагадваем Вам пра тое, што ні ў якім разе нельга афармляць банкаўскія прадукты па запыце любых невядомых асобаў, кім бы яны не прадстаўляліся, нельга паведамляць рэквізіты банкаўскай аплатнай карткі, паролі, коды з SMS-паведамленняў, пашпартныя дадзеныя, нельга ажыццяўляць пераклад грашовых сродкаў на невядомыя Вам рахунку. Пры ўзнікненні любых пытанняў, звязаных з аказаннем банкаўскіх паслуг, выкарыстоўвайце толькі каналы сувязі, названыя на афіцыйным сайце банка.
Калі ласка, уважліва азнаёмцеся з рэкамендацыямі інфармацыйнай бяспекі. Нікому і ніколі не паведамляйце наступныя дадзеныя :
- лагіны (імя карыстальніка) і паролі ад ДБО ,
- ПІН-код ад карткі, які выкарыстоўваецца для здзяйснення аперацый з выкарыстаннем карткі ,
- CVV-код ад карткі, які выкарыстоўваецца для аплаты ў Інтэрнэце ,
- пароль 3D-Secure, які выкарыстоўваецца для аплаты ў Інтэрнэце ,
- сеансавыя паролі доступу ў Інтэрнэт-банк ,
- пацвярджаюць SMS-коды ад банка ,
- ні ў якім разе не ўстанаўлівайце невядомыя вам прыкладання на тэлефон па просьбе якія тэлефануюць («AnyDesk - выдаленае управление» і аналагічныя).