- з дапамогай мабільнага прыкладання «BGPB mobile» ва ўкладцы «Карты і счета» – «Online-заявки» – «Заявка на перавыпуск банкаўскай аплатнай карточки»;
- з дапамогай паслугі «Интернет-банк» ва ўкладцы «Заявки» – «Новая заявка», далей выбраць «Заявка на перавыпуск ( замену ) аплатнай карткі».
Перавыпусціць і атрымаць асноўную крэдытную / разліковую / зарплатную картку можна без наведвання офіса банка. Усяго на працягу некалькіх дзён картка паступіць на паказаны вамі паштовы адрас. Гэты спосаб атрымання карткі цалкам бяспечны: картка накіроўваецца да вас без ПІН-кода і яна не актыўная. Вы самі активируете картку пры яе атрыманні, банк накіруе вам падрабязную памятку па актывацыі карткі.
Пры страце карткі вам трэба неадкладна заблакаваць картку адным з наступных спосабаў:
- з дапамогай мабільнага прыкладання BGPB mobile і паслугі «Интернет-банк»;
- з дапамогай віртуальнага галасавога памочніка або аператара, звярнуўшыся ў службу падтрымкі трымальнікаў плацежных карт па тэлефоне + 375 ( 17 ) 229-16-21;
- з дапамогай чат-бота ў мессенджер Telegram і Viber;
- адправіць паведамленне на адрас электроннай пошты 120@bgpb.by, Паказаўшы Прозвішча, імя, маскіраваны нумар банкаўскай аплатнай карткі, напрыклад, 123456 ****** 1234, і кантактны нумар тэлефона для сувязі;
- звярнуцца ў бліжэйшы офіс Белгазпрамбанка і паведаміць аб тым, што адбылося.
Падрабязную інфармацыю аб працы сэрвісу, аперацыях, па якіх ажыццяўляецца інфармаванне і спосабах падлучэння інфармавання, можна атрымаць тут Пры ўзнікненні пытанняў па падлучэнні і выкарыстанні сэрвісу «SMS-информирование» просім вас звярнуцца ў службу падтрымкі Белгазпрамбанка па тэлефоне +375 (17) 229-16-98.
Для ўстаноўкі абмежаванняў выкарыстання грашовых сродкаў па картцы дастаткова скарыстацца паслугай «Интернет-банк» либо мабільным дадаткам «BGPB mobile».
«Автооплата» – гэта зручны сэрвіс, які дазваляе своечасова і дыстанцыйна здзяйсняць аплату камунальных плацяжоў, мабільнай сувязі, крэдытаў Белгазпрамбанка і многіх іншых паслуг. Наладзьце сэрвіс аднойчы – выбраныя паслугі будуць аплачвацца ў аўтаматычным рэжыме згодна наладжанаму раскладзе, эканомячы ваш час і выключаючы выпадкі пратэрміноўкі плацяжоў.
Наладзіць сэрвіс «Автооплата» можна з дапамогай з дапамогай мабільнага прыкладання «BGPB mobile» ( «Платежи і переменя» –, выбраць « + » ) ці паслугі «Интернет-Банк» ( «Платежи» - «Автоматические платежи
Карткі плацежных сістэм Visa і Mastercard, эмітаваных Белгазпрамбанкам, дазваляюць сваім трымальнікам здзяйсняць аперацыі ў сетцы інтэрнэт па тэхналогіі "3D Secure"
Карткі аплатнай сістэмы БЕЛКАРТ, эмітаваных Белгазпрамбанкам, дазваляюць сваім трымальнікам здзяйсняць плацяжы ў беларускіх інтэрнэт-крамах з выкарыстаннем Інтэрнэт па тэхналогіі «БЕЛКАРТИнтернетПароль» і на замежных інтэрнэт-рэсурсах, якія падтрымліваюць прыём картак аплатнай сістэмы «Мир» і яе плацежных сістэм – партнёраў з выкарыстаннем тэхналогіі бяспечных плацяжоў "3D Secure".
Карткі аплатнай сістэмы UnionPay, эмітаваных Белгазпрамбанкам, дазваляюць сваім трымальнікам здзяйсняць плацяжы толькі ў прыладах гандлю і сэрвісу, адзначаных лагатыпам аплатнай сістэмы UnionPay, а таксама ў формах УДБО Белгазпрамбанка ( мабільным дадатку «BGPB mobile» і сістэме «Интернет-банк» для аўтарызаваных карыстальнікаў ) .
Трымальнікі плацежных картак Белгазпрамбанка могуць змяніць ПІН-код сваёй банкаўскай аплатнай карткі ў банкаматах ААТ «Белгазпромбанк». Згодна Пераліку ўзнагароджанняў – паслуга платная.
Аперацыя па змене ПІН-кода можа ажыццяўляцца неабмежаваную колькасць разоў. Пры змене кода ст мэтах бяспекі неабходна ўлічваць наступныя асаблівасці: ПІН-кодам ня можа выступаць набор з чатырох аднолькавых лічбаў; парныя паўтараюцца лічбы ; люстраныя значэння, якія ідуць адзін за адным лічбы як у парадку ўзрастання, так і ў парадку змяншэння; іншыя небяспечныя спалучэння знакаў. Калі ПІН-код, прыдуманы вамі, не адпавядае патрабаванням бяспекі, на экране ў банкамаце будзе выведзена наступнае паведамленне “ОТКЛОНЕНО. Зададзены вамі ПІН не адпавядае патрабаванням безопасности”. В гэтым выпадку неабходна прыдумаць новае значэнне ПІН-кода і паўтарыць працэдуру.
бясплатна сфармаваць выпіску па ліку магчыма дыстанцыйна наступнымі спосабамі:
- з дапамогай мабільнага прыкладання «BGPB mobile» ва ўкладцы «Мои карты» альбо «Мои счета», выбраўшы пункт «Выписка» і паказаўшы неабходны перыяд фарміравання;
- з дапамогай паслугі «Интернет-банк» ва ўкладцы «Мой партфель» – «Платёжные карты» альбо «Счета», выбраўшы пункт «Выписка0h_32 краў.
Платна ў офісах банка, згодна Пераліку ўзнагароджанняў за аперацыі фізічных асоб.
Паглядзець гісторыю можна ў мабільным дадатку «BGPB mobile» ( «Платежи і переводы» - «Push-уведомления» ).
Асноўныя адрозненні PUSH-інфармавання ад SMS-інфармавання:
-
PUSH-інфармаванне прадастаўляецца кліентам бясплатна; за прадастаўленне SMS-інфармавання ўстаноўлена ўзнагароджанне згодна пераліку ўзнагароджанняў;
-
PUSH-апавяшчэнне не можа быць дастаўлена на мабільны тэлефон, на якім адсутнічае падлучэнне да сеткі інтэрнэт ( адключаная перадача мабільных дадзеных альбо адсутнічае падлучэнне да wi-fi ), але яно захаваецца ў гісторыі, незалежна ад таго, дастаўлена вам PUSH-апавяшчэнне ці не, у раздзеле «Push-уведомления» мабільнага прыкладання «BGPB mobile»; дастаўка SMS-паведамленні не залежыць ад падключэння да сеткі інтэрнэт, і паведамленне будзе дастаўлена ў выпадку знаходжання абанента ў зоне пакрыцця аператара мабільнай сувязі.
Для атрымання інфармацыйных PUSH-апавяшчэнняў неабходна вырабіць наладу па кожнай вашай аплатнай картцы і / або кожнаму ўнёску (дэпазіту), для гэтага :
- ўвайдзіце ў мабільнае прыкладанне «BGPB mobile» ;
- выберыце аплатную картку і / або ўклад (дэпазіт), да якіх наладжваецца сэрвіс «PUSH» ;
- выберыце пункт «Настройка информирования» ;
- уключыце пункт «PUSH».
- з дапамогай мабільнага прыкладання BGPB mobile ва ўкладцы «Мои карты»;
- з дапамогай «Интернет-банк» ва ўкладцы «Мой партфель» – «Платёжные карты».
- з дапамогай віртуальнага галасавога памочніка, Азвучыўшы запыт «баланс карточки» і чатыры апошнія лічбы нумара аплатнай карткі. Для атрымання інфармацыі выклік неабходна ажыццяўляць з нумара мабільнага тэлефона, зарэгістраванага ў сістэме банка;
- з дапамогай чат-бота ў мессенджер Telegram і Viber, Выправіўшы запыт «баланс карточки» і чатыры апошнія лічбы нумара аплатнай карткі. Для атрымання інфармацыі адпраўку запыту неабходна ажыццяўляць, перадаўшы кнопкай у мессенджер нумар мабільнага тэлефона, зарэгістраваны ў сістэме банка;
- пасродкам сэрвісу «USSD-управление», здзейсніўшы запыт з мабільнага тэлефона наступнага зместу: * 128 * 1 * ∞ # дзе ∞ – код доступу, шэсць апошніх лічбаў нумара аплатнай карткі. Больш падрабязна аб працы сэрвісу можна даведацца тут;
- пасродкам сэрвісу «SMS-управление», даслаўшы SMS-паведамленне на кароткі нумар 2472 з тэкстам наступнага зместу: !BAL∞ дзе ∞ - код доступу, шэсць апошніх лічбаў нумара аплатнай карткі. Больш падрабязна аб працы сэрвісу можна даведацца тут;
- з дапамогай прылад банка ( инфокиоски, банкаматы і г.д. ). У прыладах іншых банкаў паслуга платная згодна пераліку ўзнагароджанняў.
Азнаёміцца са спосабамі перакладаў грошай можна тут.
Белгазпрамбанк прапануе сваім кліентам шырокі пералік інструментаў для папаўнення плацежных картак, выбраць найбольш зручны для вас спосаб можна тут.
- з дапамогай мабільнага прыкладання «BGPB mobile» ва ўкладцы «Карты і счета» – «Online-заявки»;
- з дапамогай паслугі «Интернет-банк» ва ўкладцы «Заявки» – «Новая заявка», далей выбраць «Заявка на выпуск аплатнай карточки».
Замовіць і атрымаць картку можна без наведвання офіса банка. Усяго на працягу некалькіх дзён картка паступіць на паказаны вамі паштовы адрас. Гэты спосаб атрымання карткі цалкам бяспечны: картка накіроўваецца да вас без ПІН-кода і яна не актыўная. Вы самі активируете картку пры яе атрыманні, банк накіруе вам падрабязную памятку па актывацыі карткі.
З падрабязнай інструкцыяй па падлучэнні да сэрвісу можна азнаёміцца тут.
З падрабязнай інструкцыяй па падлучэнні да сэрвісу можна азнаёміцца тут.
З падрабязнай інструкцыяй па падлучэнні да сэрвісу можна азнаёміцца тут.