Belgazprombank

Сеансавы пароль высылаецца Банкам адразу пасля вашай аўтэнтыфікацыі (праверкі лагіна і пароля) на мабільны нумар тэлефона, зарэгістраваны ў сістэме. У выпадку затрымкі адпраўкі сеансавага пароля на ваш нумар мабільнага тэлефона: рэкамендуем праверыць якасць злучэння вашага мабільнага тэлефона з аператарам.

Таксама варта памятаць:

  • Аператар мабільнай сувязі не зможа даставіць вам SMS-паведамленне, калі памяць вашага тэлефона запоўненая, у дадзеным выпадку варта ачысціць памяць тэлефона і перазагрузіць яго;

  • Запазненне сеансавага пароля можа быць часовым з'явай, звязаных са стандартнымі перыядамі высокай нагрузкі на абсталяванне аператараў мабільнай сувязі (перыядамі высокай актыўнасці абанентаў).


Адмяніць аперацыю, магчыма згодна з п .14 інструкцыі, з якой можна азнаёміцца тут.


  • Для аднаўлення лагіна да ўліковага запісу неабходна асабіста звяртацца ў офіс банка з дакументам, які сведчыць асобу.

  • Для аднаўлення пароля да ўліковага запісу неабходна прытрымлівацца. п. 1.5 інструкцыі, з якой можна азнаёміцца тут.


У выпадку, калі вы пры ўваходзе шэсць разоў няправільна набралі пароль, якое выкарыстоўваецца імя карыстальніка блакуецца і неабходна аднавіць пароль.

Для аднаўлення пароля:

  • скарыстацца функцыяй «Аднаўленне пароля» на галоўнай старонцы ўваходу ў «Інтэрнэт-банк» і аднавіць забыты пароль самастойна. Вам неабходна запоўніць форму аднаўлення пароля, пасля чаго пароль для ўваходу будзе адпраўлены вам SMS-паведамленнем. За дадатковай інфармацыяй можна звяртацца ў службу тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне 375 17 229 16 98 (Мінск);

  • вы можаце звярнуцца ў любое аддзяленне Белгазпрамбанка (за выключэннем кас і абменных пунктаў) з дакументам, які сведчыць асобу, а таксама ў даведачную службу па тэлефоне 120 (працуюць кругласутачна).


Праверце рэгістр (вялікія/малыя літары) і раскладку (RU/EN) клавіятуры, выдаліце файлы cookies і паспрабуйце ўвайсці зноў. Праверыць карэктнасць якая ўводзіцца інфармацыі можна ў даведачнай службе 120 (працуюць кругласутачна) або патэлефанаваць у службу тэхнічнай падтрымкі па нумары тэлефона 375 17 229 16 98 (Мінск).


Рэгістрацыя і карыстанне паслугай абсалютна бясплатныя і не ўтрымліваюць ніякіх платных падпісак небудзь штомесячных камісій за выкарыстанне.


Рэгістрацыя ў сэрвісе магчымая некалькімі спосабамі, выбраць зручны для вас ці можна згодна з п. 1 інструкцыі тут.

Паслуга «Інтэрнэт-банк» -гэта зручны і бяспечны спосаб у любы час дня і ночы кіраваць сваімі банкаўскімі прадуктамі з любой кропкі свету пры дапамозе кампутара або мабільнага прылады, падлучанага да сеткі Інтэрнэт.

Больш падрабязную інфармацыю аб функцыянале можна даведацца тут.

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад