Belgazprombank

Паважаныя кліенты! Атрымаўшы міжнародную пластыкавую картку ААТ «Белгазпромбанк», Вы па вартасці ацэніце перавагі і шырокі круг магчымасцяў выкарыстання надзейнага, зручнага і сучаснага плацёжнага інструмента.

Пластыкавая картка дазваляе яе ўладальніку ў любы час сутак аператыўна і без праблем атрымліваць наяўныя грошы, аплачваць тавары і паслугі ў любой краіне свету і ў любой валюце, а таксама карыстацца іншымі магчымасцямі сучаснага плацёжнага інструмента.

 

З МЭТАЙ ЗАБЕСПЯЧЭННЯ БЯСПЕЧНАГА ВЫКАРЫСТАННЯ ВАШАЙ КАРТКІ НЕАБХОДНА ПРЫТРЫМЛІВАЦЦА НАСТУПНЫХ РЭКАМЕНДАЦЫЙ

1. Адразу ж пасля атрымання пластыкавай карткі настойліва рэкамендуем запісаць нумар тэлефона службы падтрымкі трымальнікаў картак ААТ «Белгазпромбанк».

375 (17) 229-16-21 (кругласутачна)

Запішыце азначаны нумар у памяць мабільнага тэлефона. Калі Вы згубілі картку - неадкладна паведаміце аб гэтым у ААТ «Белгазпромбанк» для аператыўнай блакіроўкі карткі. Таксама па тэлефоне можна атрымаць інфармацыю аб статусе карткі і пра даступнай суме па ёй, назваўшы сваё прозвішча, імя, нумар карткі і пароль (слова, якое Вы паказалі ў заяве-анкеце на атрыманне карткі).


2. Адначасова з атрыманнем карткі Вам абавязкова варта распісацца на адваротным яе баку ў спецыяльным поле.
Пры гэтым неабходна памятаць, што пасля подпіс на картцы будзе спраўджвацца з подпісам на карт-чэках і (або) пашпарце, г. зн. яны павінны быць максімальна падобнымі. У выпадку адсутнасці подпісу на картцы або неадпаведнасці подпісу на картцы і дакументах Вам можа быць адмоўлена ў правядзенні аперацыі.


3. Не расказвайце канфідэнцыйныя дадзеныя аб Вашай картцы, а менавіта:
— нумар і тэрмін дзеяння;
— трохзначны праверачны лік, паказанае на адваротным
— баку ( CVC 2 / CVV-Код );
— ПІН-код.

ПІН-код — гэта код доступу да аперацыях з Вашай карткай у прыладах самаабслугоўвання і аплатных тэрміналах. Паспрабуйце запомніць яго, не запісваючы на паперы, але калі запісалі, то не захоўвайце ў паперніку побач з карткай. Ні ў якім разе не наносіце ПІН-код якім-небудзь чынам на картку. Ён з'яўляецца строга сакрэтным, і яго нельга паведамляць трэцім асобам, у тым ліку супрацоўнікам банка або блізкім сваякам. Калі ПІН-код стаў вядомы іншай асобе, Вы абавязаны тэрмінова паведаміць аб гэтым у банк. Калі Вы забыліся (страцілі) ПІН-код, то перавыпусціць картку неабходна. Мы рэкамендуем пасля атрымання карткі запісаць ПІН-код у зашыфраваным выглядзе ў месцах, недаступных для старонніх асоб месцы (каб у любы момант яго можна было абнавіць у памяці), а атрыманы ПІН-канверт знішчыць. У працэсінгавым цэнтры вядзецца ўлік спроб няправільнага ўводу ПІН-кода. Калі ПІН-код уведзены няправільна пяць разоў запар, картка будзе арыштаваная (канфіскаваная) банкаматам або аператарам (касірам). Звярніце ўвагу, што калі чатыры спробы няправільнага ўводу ПІН-кода былі зроблены даўно, а пятая будзе зроблена, да прыкладу, праз паўгода пасля гэтага, то ўсё роўна картка будзе арыштаваная. Для прадухілення падобнай непрыемнасці можна патэлефанаваць у службу падтрымкі (па тэлефонах, указаных на адваротным баку карткі) і абнуліць спробы няправільнага ўводу ПІН-кода.

ЗДЗЯЙСНЕННЕ АПЕРАЦЫЙ ПА ВАШАЙ ПЛАСТЫКАВАЙ КАРТЦЫ

АТРЫМАННЕ НАЯЎНЫХ ГРОШАЙ
Атрымаць наяўныя можна ў банкамаце альбо ў аддзяленнях банкаў, іх філіялах, касах і абменных пунктах, якія маюць шыльду (налепку) з выявай лагатыпа, нанесенай на Вашу картку.


1.Атрыманне наяўных грошай у аддзяленні банка.
Да правядзення аперацыі азнаёмцеся з памерам камісіі абслуговага банка, якая будзе дадатковай да камісіі ААТ «Белгазпромбанк». Касір банка павінен прыняць у Вас картку, праверыць наяўнасць на ёй элементаў абароны, атрымаць дазвол (аўтарызавацца картку ў працэсінгавым цэнтры) на выдачу запытанай Вамі сумы, аформіць чэк/сліп, зверыць Вашу подпіс на чэку/сліпе і на картцы і толькі пасля гэтага выдаць Вам грошы. Усе дзеянні касіра з Вашай карткай павінны праходзіць пад Вашым кантролем. Не дазваляйце касіру сыходзіць з Вашай карткай у іншае памяшканне. Пры зняцці наяўных грошай асаблівую ўвагу звяртайце на адпаведнасць запытваемага Вамі сумы і сумы, названай у чэку/сліпе. Заўсёды правярайце, не адыходзячы ад касы, суму на чэку і суму выдадзеных Вам грашовых сродкаў.

Па правілах аплатнай сістэмы ў некаторых выпадках ўнясенне дадзеных пашпарта кліента на карт-чэк з'яўляецца абавязковым. Таму, калі Вы збіраецеся перавесці ў наяўныя грашовыя сродкі ў аддзяленні банка, выкарыстоўваючы картку, каб пазбегнуць непрыемнасцяў вазьміце з сабой пашпарт.

Захоўвайце ўсе сліпы і карт-чэкі. Ваша акуратнасць будзе мець значэнне, калі раптам Вы апынецеся ахвярай махлярства з боку персаналу.


2.Выкарыстанне банкаматаў (прылад самаабслугоўвання).
Прылады банкаўскага самаабслугоўвання трывала ўвайшлі ў нашу паўсядзённае жыццё, робячы яе больш камфортнай і лёгкай.

Усталяваныя банкаматы і інфакіёскі цяпер можна сустрэць паўсюдна: у банках, у метро, у крамах, на вуліцы. Яны могуць абслугоўваць кліентаў кругласутачна або падпарадкоўвацца рэжыму працы прадпрыемства, дзе ўстаноўлены, могуць выдаваць ці прымаць наяўныя грошы, з іх дапамогай можна аплачваць разнастайныя паслугі або ажыццяўляць пераклады. Усе вышэйпаказаныя аперацыі Вы можаце здзейсніць, выкарыстоўваючы пластыкавую картку.

Варта асцярожна падыходзіць да выбару прылады, у якім Вы збіраецеся правесці аперацыю, і да яго месцазнаходжання. Пажадана пазбягаць бязлюдных або, наадварот, занадта шумных месцаў. У першым выпадку выгляд чалавека, вынимающего купюры з банкамата на пустыннай вуліцы, можа апынуцца занадта вялікім спакусай для рабаўнікоў. Калі банкамат размешчаны ў занадта людным месцы, то ўладальнікі картак падвяргаюцца іншы пагрозе: чалавек не можа быць упэўнены ў тым, што ніхто не змог падгледзець ПІН-код, які ён увёў.

Нікому не давярайце каля банкамата (інфакіёска). Даволі часта людзі, якія раней ніколі не карысталіся банкаўскай карткай, адчуваюць цяжкасці пры ажыццяўленні аперацый у тэрміналах самаабслугоўвання. Можа знайсціся «добразычлівы», які ўсё растлумачыць і дапаможа выканаць неабходнае дзеянне, але пры гэтым запомніць уведзены трымальнікам карткі ПІН-код. Праз некаторы час чалавек выяўляе, што яго картка знікла і з яго карт-рахунку знятыя ўсе грошы. Таму ў выпадках любога цяжкасці пры здзяйсненні аперацыі неабходна патэлефанаваць у банк па тэлефоне, паказанаму на Вашай картцы. Не рэкамендуем пры гэтым выкарыстоўваць нумары тэлефонаў, наляпляюць на прылады, так як яны могуць быць спецыяльна размешчаны там зламыснікамі.

Перад тым як выкарыстоўваць якое-небудзь прылада самаабслугоўвання, звярніце ўвагу на яго знешняе стан: на ім не павінна быць ніякіх падазроных прадметаў (правадоў, мінівідэакамер, накладак на клавіятуру або картоприемник). На жаль, тэхналогіі злачынцаў ўдасканальваюцца вельмі хутка, і толькі Ваша ўважлівасць можа прадухіліць магчымыя фінансавыя страты. Калі ў банкамата за Вамі знаходзіцца чаргу, пераканайцеся, што ніхто не можа ўбачыць Ваш ПІН-код. У адваротным выпадку лепш адмовіцца ад здзяйснення аперацыі ў гэтым прыладзе або выканаць яе крыху пазней. Пры ўводзе ПІН-кода знаходзіцеся як мага бліжэй да банкамата, ўводзіце ПІН-код сярэднім пальцам рукі (пры гэтым далонь рукі аказваецца раскрытай і зламысніку значна складаней убачыць, якія кнопкі Вы націскаеце), па меры магчымасці, другой рукой закрывайце клавіятуру ад старонняга погляду. Будзьце ўважлівыя падчас навігацыі па меню банкамата. Пры памылцы Вы можаце выпадкова вырабіць некарэктны плацёж па картцы або пераклад. Не запытвайце суму, пры наборы якой банкамата спатрэбіцца выдаць Вам больш за 30 купюр. Калі банкамат не загружаны новымі купюрамі, лімітавая таўшчыня пачкі можа справакаваць замято банкнот пры выдачы.

Не адцягвайцеся у момант правядзення аперацый, так як пры адсутнасці якіх-небудзь дзеянняў з Вашага боку на працягу 30-45 секунд прылада можа забраць Вашу картку і/або грошы.

Калі грашовыя сродкі не былі Вам выдадзены, абавязкова дачакайцеся заканчэння аперацыі. Рэкамендуем таксама правесці запыт астатку і пераканацца, што банкамат гатовы да правядзення новай транзакцыі або наогул не функцыянуе. Абавязкова паведаміце пра здарэнне па тэлефоне, паказанаму на картцы. Памятаеце аб тым, што іншыя банкі могуць ўсталёўваць абмежаванні на зняцце наяўных (максімальная сума зняцця па адной аперацыі і максімальны лік здыманняў у дзень). Па правілах плацежных сістэм такія абмежаванні не павінны быць менш эквівалента 200 даляраў ЗША. Тым не менш, калі заканадаўства краін, дзе Вы спрабуеце вырабіць зняцце наяўных грошай, прадугледжвае іншыя абмежаванні, то такія абмежаванні з'яўляюцца правамернымі. Пры неабходнасці атрымання вялікай сумы грошай у іншай краіне (больш эквівалента 500 даляраў ЗША ў дзень) варта загадзя пацікавіцца аб асаблівасцях зняцця наяўных і даведацца, якія банкі дапускаюць зняцце сродкаў на неабходную Вам суму. Па любых пытаннях датычна праведзенай у прыладах аперацыі, а таксама ў выпадку любых падазрэнняў або сумненняў Вы заўсёды можаце атрымаць дапамогу або тлумачэнні па тэлефонах, пазначаных на абароце Вашай карткі.


3.Якую камісію Вы плаціце за атрымання наяўных грашовых сродкаў?
Памеры камісійнага ўзнагароджання, што спаганяюцца ААТ «Белгазпромбанк», агаворваюцца ў Тарыфах банка і знаходзяцца ў вольным доступе на афіцыйным сайце www.belgazprombank.byі стэндах банка або могуць быць прадастаўлены па тэлефонах у г. Мінску: 375 (17) 229-16-21.

Звярніце ўвагу: калі Вы здымаеце наяўныя грошы ў аддзяленнях банкаў, якія абслугоўваюць дадзеную аплатную сістэму, то ў залежнасці ад краіны знаходжання і банка з Вас могуць утрымаць дадатковую камісію ад 1 да 5% за абслугоўванне. Калі ж Вы карыстаецеся прыладамі самаабслугоўвання (банкаматамі), то камісію з Вас бяруць не заўсёды, а калі бяруць, то, як правіла, банкамат Вас загадзя папярэджвае аб памеры камісіі, якая ўтрымліваецца. Таму, знаходзячыся на адпачынку або ў дзелавой камандзіроўцы за мяжой, не спяшаецеся адразу здымаць грошы, а спачатку пацікаўцеся, які банк здымае мінімальную камісію і які банкамат можа абслужыць Вас бясплатна.

Усе дадатковыя камісіі (дадаткова да тарыфаў ААТ «Белгазпромбанк»), якія з Вас спаганяюць непасрэдна ў месцы правядзення аперацыі па картцы, адлюстроўваюцца ў карт-чэках. Ваша згоду на спагнанне гэтых камісій завяраецца альбо Вашай подпісам на карт-чэку, альбо уведзеных ПІН-кодам.

 

ЯК АПЛАЦІЦЬ КУПЛЮ (ПАСЛУГУ) У КРАМЕ (РЭСТАРАНЕ І Т. П.)?

Перш за ўсё, гандлёвае прадпрыемства павінна прымаць да аплаты карткі менавіта таго тыпу, які маецца ў Вас. Гандлёвае прадпрыемства абавязана размясціць на вітрыне шыльду, якая паказвае на магчымасць разлікаў пластыкавымі карткамі або размясціць спецыяльныя налепкі на шкле крамы, рэстарана і т. п., выглядаюць сапраўды гэтак жа, як лагатып на Вашай картцы. Можна таксама проста паказаць прадаўцу картку і ўдакладніць, ці прымае яе дадзены краму. Разлікі пластыкавай карткай могуць быць двух відаў: электронныя і «ручныя». Пры прымяненні ручнога спосабу касір павінен ўзяць бланк сліп (аналаг гандлёвага чэка), які складаецца з 3 лістоў, пакласці Вашу картку ў спецыяльную машынку-импринтер і з яе дапамогай зрабіць адбітак карткі. На паперы (сліпе) павінны застацца нумар карткі, імя і прозвішча, тэрмін заканчэння дзеяння карткі, назва гандлёвай кропкі. Сам сліп абавязкова павінен быць з нумарам, аднолькавым на ўсіх 3 лістах.

Далей касір запаўняе сліп ад рукі, упісваючы дату куплі, суму пакупкі, спецыяльны код аўтарызацыі, запытаны па тэлефоне ў працэсінгавым цэнтры, сваё прозвішча. Запоўнены сліп Вы павінны падпісаць, праверыўшы правільнасць запаўнення і суму аперацыі. Касір аддае Вам 1-й асобнік сліп, а два астатніх пакідае ў сябе для далейшай перадачы ў банк. Найбольш распаўсюджаныя і значна хутчэй выконваюцца электронныя разлікі, пры якіх інфармацыя счытваецца з магнітнай паласы карткі з дапамогай спецыяльнага прылады - POS -тэрмінала. Пасля такой апрацоўкі аперацыі з POS -тэрмінала павінен з'явіцца чэк, падобны на тыя, якія звычайна даюць пры аплаце тавараў наяўнымі. Гэты чэк Вам неабходна падпісаць, праверыўшы суму пакупкі. Не заўсёды пры правядзенні электроннай аперацыі па картцы патрабуецца ўводзіць ПІН-код. Дадзенае ўмова усталёўваецца банкам-экваерам, зыходзячы з уласнай ацэнкі рызык па канкрэтнаму ўвазе аперацыі і тыпу карткі. Падчас правядзення аперацыі Вы павінны праверыць правільнасць запаўнення і суму аперацыі і камісіі на сліпе (чэку) і пры неабходнасці (па патрабаванні абслуговага персаналу) - падпісаць карт-чэк. Адзін асобнік сліп (чэка) застаецца ў Вас. Усе чэкі, атрыманыя з POS -тэрмінала, і сліпы рэкамендуецца захоўваць для пацверджання сумы аперацыі ў выпадку якіх-небудзь непаразуменняў на працягу, як мінімум, аднаго года. Касір мае права спытаць у Вас дакумент, які пацвярджае Вашу асобу, як пры апрацоўцы аперацыі «ўручную», так і пры электронным выглядзе разліку.

 

ЯК ЗАБРАНІРАВАЦЬ І АПЛАЦІЦЬ ГАСЦІНІЦУ?

Гэтую сферу прымянення карткі можна назваць самай клапотнай і для кліента, і для банка. Неабходна быць вельмі акуратным пры замове гасцініцы. Існуюць міжнародныя правілы рэзервавання месцаў у гатэлях, аб якіх не заўсёды інфармаваныя нашы суграмадзяне. Самае галоўнае ў іх наступнае: калі Вы тэлефануеце ў гатэль і бронируете сабе нумар на нейкі тэрмін, то неабходна ўлічваць, што ў Вас абавязкова спытаюць нумар карткі і тэрмін яе дзеяння і папросяць пацвердзіць свой заказ па факсе.

У выпадку змянення Вашых планаў, не забудзьцеся адмяніць браніраванне нумары ў гатэлі. Калі Вы гэтага не зробіце, з Вашага рахунку будуць спісаныя сродкі, роўныя кошту нумары за суткі. Прычым апратэставаць падобную аперацыю практычна немагчыма. Вы можаце зрабіць так званае «гарантаванае рэзерваванне» нумары на якой-то перыяд часу. Гэта значыць, што гатэль на ўвесь тэрмін забранірую нумар для Вас. У выніку з Вашага картачнага рахунку будзе спісана сума, роўная плаце за ўвесь тэрмін рэзервавання. У гэтым выпадку прэтэнзіі таксама не прымаюцца. Асаблівасцю такіх плацяжоў з'яўляецца тое, што Вы не прад'яўляеце картку да аплаце, а перадаеце толькі яе рэквізіты ў гатэль (звычайна па факсе). Часам перад паездкай кліенты тэлефануюць у некалькі гатэляў і спрабуюць атрымаць інфармацыю на прадмет наяўнасці свабодных месцаў на пэўны перыяд. Мы не рэкамендуем гэтага рабіць, калі ў Вас ёсць праблемы зносін на замежнай мове. Падчас размовы ў Вас могуць спытаць нумар карткі і жаданы тэрмін знаходжання, і атрымаецца, што Вы замовілі некалькі гасцініц на адзін перыяд. У гэтым выпадку кожны гатэль спіша з Вас сродкі за адзін дзень знаходжання.

 

 

Памятка трымальніку карткі з мікрачыпам.

Пластыкавая карта з мікрачыпам дазваляе праводзіць аперацыі як у прыладах, якія падтрымліваюць чытанне чыпа, так і ў прыладах счытвальных толькі магнітную паласу.

Правядзенне аперацый на банкамаце.
Банкаматы валодаюць камбінаваным прыладай для счытвання карт, якое дазваляе праводзіць аперацыю, як па чыпе, так і па магнітнай паласе. Такім чынам, выкананне аперацыі на банкамаце для трымальніка «чыпаў» карты нічым не адрозніваецца ад аналагічнай, праведзенай па карце з магнітнай паласой. Кліент ўстаўляе карту ў банкамат, выбірае патрэбную аперацыю, ўводзіць ПІН-код.

Правядзенне аперацый у плацежных тэрміналах.
Аплатныя тэрміналы, як правіла, маюць два асобных счытвальнік. Адзін – для чытання магнітнай паласы, другі – для чытання чыпа.

Касір пры правядзенні «чыпаў» аперацыі ўстаўляе карту ў «чыпаў» счытвальнік, ўводзіць суму аперацыі, пры неабходнасці дае кліенту ПІН-клавіятуру для ўводу ПІН-кода і выдае карт-чэк пасля завяршэння аперацыі. Калі па якім-то прычынах чып не чытаецца, то, як правіла, пасля двух няўдалых спробаў тэрмінал пераходзіць у рэжым правядзення транзакцыі па магнітнай паласе, аб чым касіру высвечваецца паведамленне на экране.

Калі ў тэрмінале не ўстаноўлена праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе чытаць дадзеныя з чыпа, то аперацыя ў такім тэрмінале праводзіцца праз счытвальнік магнітнай паласы.

Калі ў тэрмінале ўстаноўлена праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе апрацоўваць «чыпавыя» транзакцыі, але касір адразу праводзіць карту праз счытвальнік магнітнай паласы, тэрмінал выдае на экран касіру падказку пра тое, што неабходна ўставіць карту ў счытвальнік чыпа і правесці «чыпаў» аперацыю.

Важна!!! Па чиповым картах ААТ «Белгазпромбанк» пацвярджэннем аперацый служыць ПІН-код. Чып карты падае каманду тэрмінала, што для пацверджання аперацыі кліенту неабходна ўвесці ПІН. Пацверджанне аперацыі па подпісы ў «чиповом» тэрмінале магчыма толькі ў выпадку, калі не працуе ці адсутнічае ПІН-клавіятура.

Пры атрыманні Вашай карты, запомніце ПІН, зафіксуйце яго ў зашыфраваным выглядзе, напрыклад у мабільна тэлефоне. Катэгарычна забараняецца захоўванне ПІН-кода разам з картай і перадача яго 3-м асобам.

Пры ўзнікненні пытанняў па выкарыстанні чыпаў карт можна звяртацца ў службу кліенцкай падтрымкі па тэл 375 (17) 229-16-21


Падтрымка кліентаў
* Званок платны ў адпаведнасці з тарыфамі аператара мабільнай сувязі
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад