Belgazprombank

Паважаныя кліенты! Атрымаўшы міжнародную пластыкавую картку ААТ «Белгазпромбанк», вы па вартасці ацэніце перавагі і шырокае кола магчымасцяў выкарыстання надзейнага, зручнага і сучаснага плацёжнага інструмента.

Пластыкавая картка дазваляе яе ўладальніку ў любы час сутак аператыўна і без праблем атрымліваць наяўныя грошы, аплачваць тавары і паслугі ў любой краіне свету і ў любой валюце, а таксама карыстацца іншымі магчымасцямі сучаснага плацёжнага інструмента.

З МЭТАЙ ЗАБЕСПЯЧЭННЯ БЯСПЕКАВАГА ВЫКАРЫСТАННЯ ВАШАЙ КАРТОЧКІ неабходна прытрымаць наступныя рэкамендацыі

1. Адразу ж пасля атрымання пластыкавай карткі настойліва раім запісаць нумар тэлефона службы падтрымкі трымальнікаў картак ААТ «Белгазпрамбанк».
  + 375 ( 17 ) 229-16-21 ( кругласутачна )
Запішыце вышэйзгаданы нумар у памяць мабільнага тэлефона. Калі вы страцілі картку - неадкладна паведаміце пра гэта ў ААТ «Белгазпромбанк» для аператыўнай блакавання карткі. Таксама па тэлефоне можна атрымаць інфармацыю аб статусе карткі і аб даступнай суме па ёй, назваўшы сваё прозвішча, імя, нумар карткі і пароль ( слова, якое вы паказалі ў заяве-анкеце на атрыманне карткі ).

2. Адначасова з атрыманнем карткі вам абавязкова варта распісацца на адваротным яе баку ў адмысловым полі.
Пры гэтым неабходна памятаць, што пасля подпіс на картцы будзе спраўджвацца з подпісам на карт-чэках і ( або ) пашпарце, г.зн. яны павінны быць максімальна падобнымі. У выпадку адсутнасці подпісы на картцы альбо неадпаведнасці подпісы на картцы і дакументах вам можа быць адмоўлена ў правядзенні аперацыі.

3. Не выдавайце канфідэнцыйныя дадзеныя аб вашай картцы, а менавіта:
— нумар і тэрмін дзеяння;
— трохзначны праверачны лік, паказанае на адваротнага
— баку ( CVC 2 / CVV Code );
— ПІН-код.
ПІН-код — гэта код доступу да аперацый з вашай карткай у прыладах самаабслугоўвання і плацежных тэрміналах. Паспрабуйце запомніць яго, не запісваючы на паперы, але калі запісалі, то не захоўваеце ў паперніку побач з карткай. Ні ў якім разе не наносіце ПІН-код якім-небудзь чынам на картку. Ён з'яўляецца строга сакрэтным, і яго нельга паведамляць трэцім асобам, у тым ліку супрацоўнікам банка або блізкім сваякам. Калі ПІН-код стаў вядомы старонняму асобе, Вы абавязаны тэрмінова заявіць пра гэта ў банк. Калі вы забыліся ( страцілі ) ПІН-код, то картку неабходна перавыпусціць. Мы рэкамендуем пасля атрымання карткі запісаць ПІН-код у зашыфраваным выглядзе ў недаступным для старонніх асоб месцы ( каб у любы момант яго можна было абнавіць у памяці ), а атрыманы ПІН-канверт знішчыць. У працэсінгавым цэнтры вядзецца ўлік спробаў няправільнага ўводу ПІН-кода. Калі ПІН-код уведзены няправільна пяць разоў запар, картка будзе арыштаваная ( канфіскавана ) банкаматам або аператарам ( касірам ). Звярніце ўвагу, што калі чатыры спробы няправільнага ўводу ПІН-кода былі зробленыя даўно, а пятая будзе зроблена, да прыкладу, праз паўгода пасля гэтага, то ўсё роўна картка будзе арыштаваная. Для прадухілення падобнай непрыемнасці можна патэлефанаваць у службу падтрымкі ( па тэлефонах, названым на абароце карткі ) і абнуліць спробы няправільнага ўводу ПІН-кода. 

Здзейсненьне АПЕРАЦЫЙ ПА вашай пластыкавай картачкі

АТРЫМАННЕ наяўнымі ГРОШАЙ
Атрымаць наяўныя можна ў банкамаце альбо ў аддзяленнях банкаў, іх філіялах, касах і абменных пунктах, якія маюць шыльду ( налепку ) з выявай лагатыпа, нанесенай на вашу картку.
1.Атрыманне наяўных грошай у аддзяленні банка.
Да правядзення аперацыі азнаёмцеся з памерам камісіі абслуговага банка, якая будзе дадатковай да камісіі ААТ «Белгазпрамбанк». Касір банка павінен прыняць у вас картку, праверыць наяўнасць на ёй элементаў абароны, атрымаць дазвол ( аўтарызавацца картку ў працэсінгавым цэнтры ) на выдачу запытанай вамі сумы, аформіць чэк / сліп, зверыць вашу подпіс на чэку / сліп і на картцы і толькі пасля гэтага выдаць вам грошы. Усе дзеянні касіра з вашай карткай павінны праходзіць пад вашым кантролем. Не дазваляйце касіру сыходзіць з вашай карткай у іншае памяшканне. Пры зняцці наяўных грошай асаблівую ўвагу звяртайце на адпаведнасць запытваемага вамі сумы і сумы, названай у чэку / сліп. Заўсёды правярайце, не адыходзячы ад касы, суму на чэку і суму выдадзеных вам грашовых сродкаў.

Па правілах аплатнай сістэмы ў некаторых выпадках ўнясенне дадзеных пашпарта кліента ў карт-чэк з'яўляецца абавязковым. Таму, калі вы збіраецеся абнаявіць грашовыя сродкі ў аддзяленні банка, выкарыстоўваючы картку, каб пазбегнуць непрыемнасцяў вазьміце з сабой пашпарт.

Захоўвайце ўсе сліпы і карт-чэкі. ваша акуратнасць будзе мець значэнне, калі раптам вы апынецеся ахвярай махлярства з боку персаналу.

2.Выкарыстанне банкаматаў ( прылад самаабслугоўвання ).
Прылады банкаўскага самаабслугоўвання трывала ўвайшлі ў нашу паўсядзённае жыццё, робячы яе больш камфортнай і лёгкай.

Устаноўленыя банкаматы і инфокиоски зараз можна сустрэць паўсюдна: у банках, у метро, у крамах, на вуліцы. Яны могуць абслугоўваць кліентаў кругласутачна або падпарадкоўвацца рэжыму працы прадпрыемства, дзе ўсталяваныя, могуць выдаваць або прымаць наяўныя, з іх дапамогай можна аплачваць разнастайныя паслугі або ажыццяўляць пераклады. Усе вышэйпаказаныя аперацыі вы можаце здзейсніць, выкарыстоўваючы пластыкавую картку.

Варта асцярожна падыходзіць да выбару прылады, у якім вы збіраецеся правесці аперацыю, і да яго месцазнаходжанні. Пажадана пазбягаць бязлюдных або, наадварот, занадта шумных месцаў. У першым выпадку выгляд чалавека, вымаюць купюры з банкамата на пустыннай вуліцы, можа апынуцца занадта вялікім спакусай для рабаўнікоў. Калі банкамат размешчаны ў занадта людным месцы, то ўладальнікі картак падвяргаюцца іншай пагрозе: чалавек не можа быць упэўнены ў тым, што ніхто не змог падгледзець ПІН-код, які ён увёў.

Нікому не давярайце каля банкамата ( инфокиоска ). Даволі часта людзі, якія раней ніколі не карысталіся банкаўскай карткай, адчуваюць цяжкасці пры ажыццяўленні аперацый у прыладах самаабслугоўвання. Можа знайсціся «доброжелатель», які ўсё растлумачыць і дапаможа выканаць неабходнае дзеянне, але пры гэтым запомніць уведзены трымальнікам карткі ПІН-код. Праз некаторы час чалавек выяўляе, што яго картка знікла і з яго карт-рахунку знятыя ўсе грошы. Таму ў выпадках любога цяжкасці пры здзяйсненні аперацыі неабходна патэлефанаваць у банк па тэлефоне, паказаным на вашай картцы. Не рэкамендуем пры гэтым выкарыстоўваць нумары тэлефонаў, наляпляецца на прылады, так як яны могуць быць спецыяльна размешчаны там зламыснікамі.

Перад тым як выкарыстоўваць якое-небудзь прылада самаабслугоўвання, звярніце ўвагу на яго знешні стан: на ім не павінна быць ніякіх падазроных прадметаў ( правадоў, мінівідэакамер, накладак на клавіятуру або картоприемник ). На жаль, тэхналогіі злачынцаў ўдасканальваюцца вельмі хутка, і толькі ваша ўважлівасць можа прадухіліць магчымыя фінансавыя страты. Калі ў банкамата за вамі знаходзіцца чаргу, пераканайцеся, што ніхто не можа ўбачыць ваш ПІН-код. У адваротным выпадку лепш адмовіцца ад здзяйснення аперацыі ў гэтай прыладзе або выканаць яе ледзь пазней. Пры ўводзе ПІН-кода знаходзіцеся як мага бліжэй да банкамата, ўводзіце ПІН-код сярэднім пальцам рукі ( пры гэтым далонь рукі аказваецца раскрытай і зламысніку значна складаней убачыць, якія кнопкі вы націскаеце ), па меры магчымасці, другой рукой зачыняйце клавіятуру ад старонняга позірку. Будзьце ўважлівыя падчас навігацыі па меню банкамата. Пры памылцы вы можаце выпадкова вырабіць некарэктны плацёж па картцы або пераклад. Ня запытвайце суму, пры наборы якой банкамата спатрэбіцца выдаць вам больш за 30 купюр. Калі банкамат загружаны ня новымі купюрамі, лімітавая таўшчыня пачкі можа справакаваць замято банкнот пры выдачы.

Не адцягвайцеся ў момант правядзення аперацый, так як пры адсутнасці якіх-небудзь дзеянняў з вашага боку на працягу 30-45 секунд прылада можа забраць вашу картку і / або грошы.

Калі грашовыя сродкі не былі вам выдадзены, абавязкова дачакайцеся заканчэння аперацыі. Рэкамендуем таксама правесці запыт астатку і пераканацца, што банкамат гатовы да правядзення новай транзакцыі ці ўвогуле не функцыянуе. Абавязкова паведаміце аб тым, што здарылася па тэлефоне, паказаным на картцы. Памятаеце пра тое, што іншыя банкі могуць ўсталёўваць абмежаванні на зняцце наяўных ( максімальная сума зняцця па адной аперацыі і максімальны лік здыманняў у дзень ). Па правілах плацежных сістэм такія абмежаванні не павінны быць менш эквівалента 200 даляраў ЗША. Тым не менш, калі заканадаўства краін, дзе вы спрабуеце вырабіць зняцце наяўных, прадугледжвае іншыя абмежаванні, то такія абмежаванні з'яўляюцца правамернымі. Пры неабходнасці атрымання вялікай сумы грошай у іншай краіне ( больш эквівалента 500 даляраў ЗША ў дзень ) варта загадзя пацікавіцца пра асаблівасці зняцця наяўных і даведацца, якія банкі дапускаюць зняцце сродкаў на неабходную вам суму. Па любых пытаннях датычна праведзенай у прыладах аперацыі, а таксама ў выпадку любых падазрэньняў або сумненняў вы заўсёды можаце атрымаць дапамогу або тлумачэнні па тэлефонах, названым на абароце вашай карткі.

3.Якую камісію вы плаціце за атрымання наяўных грашовых сродкаў?
Памеры камісійнага ўзнагароджання, што спаганяюцца ААТ «Белгазпромбанк», агаворваюцца ў тарыфах банка і знаходзяцца ў вольным доступе на афіцыйным сайце www.belgazprombank.by і стэндах банка альбо могуць быць прадастаўлены па тэлефонах у г. Мінску: + 375 ( 17 )  229-16-21.
Звярніце ўвагу: калі вы здымаеце наяўныя грошы ў аддзяленнях банкаў, якія абслугоўваюць дадзеную аплатную сістэму, то ў залежнасці ад краіны знаходжання і банка з вас могуць утрымаць дадатковую камісію ад 1 да 5% за абслугоўванне. Калі ж вы карыстаецеся прыладамі самаабслугоўвання ( банкаматамі ), то камісію з вас бяруць не заўсёды, а калі бяруць, то, як правіла, банкамат вас загадзя папярэджвае аб памеры ўтрымліваліся камісіі. Таму, знаходзячыся на адпачынку альбо ў дзелавой камандзіроўцы за мяжой, не спяшаецеся адразу здымаць грошы, а спачатку пацікаўцеся, які банк здымае мінімальную камісію і які банкамат можа абслужыць вас бясплатна.
Усе дадатковыя камісіі ( дадаткова да тарыфаў ААТ «Белгазпромбанк» ), якія з вас спаганяюць непасрэдна ў месцы правядзення аперацыі па картцы, адлюстроўваюцца ў карт-чэках. Ваша згоду на спагнанне гэтых камісій завяраецца альбо вашай подпісам на карт-чэке, альбо уведзеным ПІН-кодам.

ЯК аплаціць покупаку ( ПАСЛУГУ ) У Магазіне ( рэстарана і Т. П. )?

Перш за ўсё, гандлёвае прадпрыемства павінна прымаць да аплаты карткі менавіта таго тыпу, які маецца ў вас. Гандлёвае прадпрыемства абавязана размясціць на вітрыне шыльду, якая паказвае на магчымасць разлікаў пластыкавымі карткамі або размясціць спецыяльныя налепкі на шкле крамы, рэстарана і да т.п., якія выглядаюць сапраўды гэтак жа, як лагатып на вашай картцы. Можна таксама проста паказаць прадаўцу картку і ўдакладніць, ці прымае яе дадзены краму. Разлікі пластыкавай карткай могуць быць двух відаў: электронныя і «ручные». Што датычыцца прымянення ручнога спосабу касір павінен узяць бланк Сліп ( аналаг гандлёвага чэка ), які складаецца з 3 лістоў, пакласці вашу картку ў спецыяльную машынку-імпрынтэр і з яе дапамогай зрабіць адбітак карткі. На паперы ( сліп ) павінны застацца нумар карткі, ваша імя і прозвішча, тэрмін заканчэння дзеяння карткі, назва гандлёвай кропкі. Сам сліп абавязкова павінен быць з нумарам, аднолькавым на ўсіх 3 лістах.
Далей касір запаўняе сліп ад рукі, упісваючы дату пакупкі, суму куплі, спецыяльны код аўтарызацыі, запытаны па тэлефоне ў працэсінгавым цэнтры, сваё прозвішча. Запоўнены сліп вы павінны падпісаць, праверыўшы правільнасць запаўнення і суму аперацыі. Касір аддае вам 1-й асобнік Сліп, а два астатніх пакідае ў сябе для далейшай перадачы ў банк. Найбольш распаўсюджаныя і значна хутчэй выконваюцца электронныя разлікі, пры якіх інфармацыя счытваецца з магнітнай паласы карткі з дапамогай адмысловай прылады - POS -терминала. Пасля апрацоўкі такой аперацыі з POS -терминала павінен з'явіцца чэк, падобны на тыя, якія звычайна даюць пры аплаце тавараў наяўнымі. Гэты чэк вам неабходна падпісаць, праверыўшы суму пакупкі. Не заўсёды пры правядзенні электроннай аперацыі па картцы патрабуецца ўводзіць ПІН-код. Дадзенае ўмова усталёўваецца банкам-эквайерам, зыходзячы з уласнай ацэнкі рызык па канкрэтным ўвазе аперацыі і тыпу карткі. Падчас правядзення аперацыі вы павінны праверыць правільнасць запаўнення і суму аперацыі і камісіі на сліп ( чэку ) і пры неабходнасці ( па патрабаванні абслуговага персаналу ) - падпісаць карт-чэк. Адзін асобнік Сліп ( чэка ) застаецца ў вас. Усе чэкі, атрыманыя з POS -терминала, і сліпы рэкамендуецца захоўваць для пацверджання сумы аперацыі ў выпадку якіх-небудзь непаразуменняў на працягу, як мінімум, аднаго года. Касір мае права спытаць у вас дакумент, які пацвярджае вашу асобу, як пры апрацоўцы аперацыі «вручную», так і пры электронным выглядзе разліку.

ЯК забраніраваць і аплацілі гасцініц?

Гэтую сферу прымянення карткі можна назваць самай клапотнай і для кліента, і для банка. Неабходна быць вельмі акуратным пры замове гасцініцы. Існуюць міжнародныя правілы рэзервавання месцаў у гатэлях, пра якія не заўсёды інфармаваныя нашы суграмадзяне. Самае галоўнае ў іх наступнае: калі вы тэлефануеце ў гатэль і бронируете сабе нумар на нейкі тэрмін, то неабходна ўлічваць, што ў вас абавязкова спытаюць нумар карткі і тэрмін яе дзеяння і папросяць пацвердзіць свой заказ па факсе.
У выпадку змены вашых планаў, не забудзьцеся адмяніць браніраванне нумары ў гатэлі. Калі вы гэтага не зробіце, з вашага рахунку будуць спісаныя сродкі, роўныя кошту нумары за суткі. Прычым апратэставаць падобную аперацыю практычна немагчыма. Вы можаце зрабіць так званае «гарантированное резервирование» нумары на нейкі перыяд часу. Гэта значыць, што гатэль на ўвесь тэрмін забраніруе для вас нумар. У выніку з вашага картачнага рахунку будзе спісана сума, роўная плаце за ўвесь тэрмін рэзервавання. У гэтым выпадку прэтэнзіі таксама не прымаюцца. Асаблівасцю такіх плацяжоў з'яўляецца тое, што вы не прад'яўляеце картку да аплаты, а перадаеце толькі яе рэквізіты ў гатэль ( звычайна па факсе ). Часам перад паездкай кліенты тэлефануюць у некалькі гатэляў і спрабуюць атрымаць інфармацыю на прадмет наяўнасці свабодных месцаў на пэўны перыяд. Мы не рэкамендуем гэтага рабіць, калі ў вас ёсць праблемы зносін на замежнай мове. Падчас размовы ў вас могуць спытаць нумар карткі і жаданы тэрмін знаходжання, і атрымаецца, што вы замовілі некалькі гасцініц на адзін перыяд. У гэтым выпадку кожны гатэль спіша з вас сродкі за адзін дзень знаходжання.

Памятка трымальніку карткі з мікрачыпам.

Пластыкавая карта з мікрачыпам дазваляе праводзіць аперацыі як у прыладах, якія падтрымліваюць чытанне чыпа, так і ў прыладах счытвальных толькі магнітную паласу.

Правядзенне аперацый на банкамаце.
Банкаматы валодаюць камбінаваным прыладай для счытвання карт, якое дазваляе праводзіць аперацыю, як па чыпе, так і па магнітнай паласе. Такім чынам, выкананне аперацыі на банкамаце для трымальніка «чиповой» карты нічым не адрозніваецца ад аналагічнай, праведзенай па карце з магнітнай паласой. Кліент ўстаўляе карту ў банкамат, выбірае патрэбную аперацыю, уводзіць ПІН-код.

Правядзенне аперацый у плацежных тэрміналах.
Аплатныя тэрміналы, як правіла, маюць два асобных счытвальнік. Адзін – для чытання магнітнай паласы, другі – для чытання чыпа.
Касір пры правядзенні «чиповой» аперацыі ўстаўляе карту ў «чиповый» счытвальнік, уводзіць суму аперацыі, пры неабходнасці дае кліенту ПІН-клавіятуру для ўводу ПІН-кода і выдае карт-чэк пасля завяршэння аперацыі. Калі па нейкіх прычынах чып не чытаецца, то, як правіла, пасля двух няўдалых спробаў тэрмінал пераходзіць у рэжым правядзення транзакцыі па магнітнай паласе, пра што касіру высвятляецца паведамленне на экране.
Калі ў тэрмінале не ўстаноўлена праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе чытаць дадзеныя з чыпа, то аперацыя ў такім тэрмінале праводзіцца праз счытвальнік магнітнай паласы.
Калі ў тэрмінале ўстаноўлена праграмнае забеспячэнне, якое дазваляе апрацоўваць «чиповые» транзакцыі, але касір адразу праводзіць картай праз счытвальнік магнітнай паласы, тэрмінал выдае на экран касіру падказку пра тое, што неабходна ўставіць карту ў счытвальнік чыпа і правесці «чиповую» аперацыю.
Важна!!! Па чыпаў картах ААТ «Белгазпромбанк» пацвярджэннем аперацый служыць ПІН-код. Чып карты падае каманду тэрміналу, што для пацверджання аперацыі кліенту неабходна ўвесці ПІН. Пацвярджэнне аперацыі па подпісы ў «чиповом» тэрмінале магчыма толькі ў выпадку калі не працуе або адсутнічае ПІН-клавіятура.
Пры атрыманні вашай карты, запомніце ПІН, зафіксуйце яго ў зашыфраваным выглядзе, напрыклад у мабільна тэлефоне. Катэгарычна забараняецца захоўванне ПІН-кода разам з картай і перадача яго 3-м асобам.
Пры ўзнікненні пытанняў па выкарыстанні чыпаў карт можна звяртацца ў службу кліенцкай падтрымкі па тэл. + 375 ( 17 ) 229-16-21


Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад