Belgazprombank

АЎДЫТАРСКАЕ ЗАКЛЮЧЭННЕ №1-4/47
па бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці сумеснага беларуска-расійскага адкрытага акцыянернага таварыства «Белгазпромбанк» за перыяд з 1 студзеня па 31 снежня 2010 года

 
г. Мінск 1 лютага 2011 г.
 
Старшыні Праўлення
ААТ «Белгазпромбанк»
 
В. Д. Бабарыка
                                                        
                                                                     
 
Мы, аўдытарская арганізацыя – таварыства з дадатковай адказнасцю «Владаудит», правялі аўдыт прыкладаемай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці сумеснага беларуска-расійскага адкрытага акцыянернага таварыства «Белгазпромбанк» ( далей – Банк) (220121, г. Мінск, вул. Прытыцкага, 60/2, зарэгістравана рашэннем Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 28 лістапада 1997г., № 16, УНП 100429079), якая складаецца з бухгалтарскага балансу па стане на 1 студзеня 2011 года, справаздачы аб прыбытку і стратах, справаздачы аб змяненні капіталу, справаздачы аб руху грашовых сродкаў, тлумачальнай запіскі за 2010 год, а таксама прыкладаемых формаў прудэнцыяльнай справаздачнасці: 2801 «Разлік дастатковасці нарматыўнага капіталу», 2807 «Справаздача аб памеры спецыяльных рэзерваў на пакрыццё магчымых страт па актывах і аперацыях, не адлюстраваных на балансе» і 2809 «Разлік ліквіднасці» па стане на 1 студзеня 2011 года.
 
Кіраўніцтва Банка нясе адказнасць за падрыхтоўку і прадстаўленне бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці ў адпаведнасці з заканадаўствам, нарматыўнымі актамі, якія рэгулююць парадак вядзення бухгалтарскага ўліку і падрыхтоўкі фінансавай справаздачнасці банкамі Рэспублікі Беларусь і якія дзейнічалі ў справаздачным перыядзе, а таксама за адпаведнасць учыненых фінансавых (гаспадарчых) аперацый з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Гэтая адказнасць распаўсюджваецца на распрацоўку, укараненне і падтрыманне належнага функцыянавання сістэмы ўнутранага кантролю, якая павінна забяспечваць падрыхтоўку дакладнай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці, не змяшчае істотных скажэнняў ў выніку памылак або нядобрасумленных дзеянняў; выбар і прымяненне належнай ўліковага палітыкі, а таксама абгрунтаваных ацэначных значэнняў.
Мы нясем адказнасць за выказанае намі меркаванне аб дакладнасці дадзенай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці і адпаведнасці учыненых Банкам банкаўскіх аперацый заканадаўству, заснаванае на выніках праведзенага аўдыту, а таксама прадастаўленне звестак аб выкананні Банкам нарматываў бяспечнага функцыянавання і стане ўнутранага кантролю.
 
Мы правялі аўдыт ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь «Аб аўдытарскай дзейнасці», Інструкцыі аб рэгуляванні аўдытарскай дзейнасці ў банках, нябанкаўскіх, крэдытна-фінансавых арганізацыях, банкаўскіх групах і банкаўскіх холдынгах, зацверджанай Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь, правілаў аўдытарскай дзейнасці, зацверджаных Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь, правілаў аўдытарскай дзейнасці ТДА «Владаудит», якія абавязваюць нас выконваць нормы прафесійнай этыкі, планаваць і праводзіць аўдыт такім чынам, каб забяспечыць дастатковую ўпэўненасць адносна наяўнасці альбо адсутнасці істотных скажэнняў ў прадстаўленай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці.
 
У ходзе аўдыту намі выкананыя аўдытарскія працэдуры для атрымання аўдытарскіх доказаў, якія пацвярджаюць значэння і раскрыцця інфармацыі аб бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці. Адбор аўдытарскіх працэдур ажыццяўляўся на падставе прафесійнага меркавання з улікам ацэнкі рызыкі істотнага скажэнні бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці ў выніку памылак або нядобрасумленных дзеянняў. Пры ацэнцы рызыкі істотнага скажэнні бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці намі разглядалася сістэма ўнутранага кантролю Банка з мэтай планавання далейшых аўдытарскіх працэдур у залежнасці ад ацэненых рызык, а таксама з мэтай выказвання думкі адносна эфектыўнасці функцыянавання самой сістэмы ўнутранага кантролю.
 
Аўдыт таксама ўключаў ацэнку правамернасці прымяняецца ўліковага палітыкі, абгрунтаванасці ацэначных значэнняў і агульнага прадстаўлення аб бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці, захавання нарматываў бяспечнага функцыянавання, устаноўленых Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь.
 
Мы лічым, што ў ходзе аўдыту намі былі атрыманы дастатковыя і належныя аўдытарскія доказы, якія могуць з'яўляцца падставай для выразы аўдытарскага меркавання.
 
Па нашаму думку, прыкладаемая бухгалтарская (фінансавая) справаздачнасць дакладна ва ўсіх істотных аспектах адлюстроўвае фінансавае становішча адкрытага акцыянернага таварыства «Белгазпромбанк» на 1 студзеня 2011 года, вынікі яго дзейнасці і рух грашовых сродкаў за 2010 год, сфармаваная ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства, нарматыўных актаў, якія рэгулююць парадак вядзення бухгалтарскага ўліку і падрыхтоўкі фінансавай справаздачнасці банкамі Рэспублікі Беларусь, пры гэтым дасканалыя банкаўскія аперацыі адпавядаюць дзейнаму заканадаўству.
 
Па стане на 1 студзеня 2011 года Банкам выкананыя нарматывы бяспечнага функцыянавання, устаноўленыя Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь. Арганізаваная сістэма ўнутранага кантролю забяспечвае належны ўзровень надзейнасці, які адпавядае характары і аб'ёмах ажыццяўляюцца банкаўскіх аперацый.
 
Намі пацверджана дакладнасць інфармацыі, уключанай у формы прудэнцыяльнай справаздачнасці: 2801 «Разлік дастатковасці нарматыўнага капіталу», 2807 «Справаздача аб памеры спецыяльных рэзерваў на пакрыццё магчымых страт па актывах і аперацыях, не адлюстраваных на балансе» і 2809 «Разлік ліквіднасці» па стане на 1 студзеня 2011 года і складзенай Банкам у адпаведнасці з патрабаваннямі Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь.
 

Дырэктар В. Д. Міхаленя

Кіраўнік
групы аўдытараў С. Н. Праташчык

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад