Belgazprombank

Паважаныя карыстальнікі сайта!

Паведамляем Вас, што дадзеная рубрыка створана для адказаў на пытанні па якой-небудзь паслугі/прадукту, рэжыму працы аддзяленняў ААТ «Белгазпромбанк».

Калі Вы жадаеце накіраваць у ААТ «Белгазпромбанк» электронны зварот (заява, прапанова, скарга) у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» ад 18.07.2011 №300-З для яго разгляду ў парадку і тэрміны, устаноўленыя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, просім перайсці па спасылцы – «Электронныя звароты».

Больш аператыўна атрымаць адказ на пытанне можна:

— патэлефанаваўшы па тэлефоне «гарачай лініі»:

(Званок бясплатны са стацыянарнага тэлефона!)

Як даведацца рэшту па крэдыце ў рамках праект DELAY

Паважаныя кліенты! Для таго, каб задаць пытанне па DELAY, калі ласка, пакажыце Вашыя імя, ПРОЗВІШЧА, нумар дамовы і тэлефон для сувязі. Увага! Каб Ваш запыт трапіў у аддзел DELAY, калі ласка, у поле «Катэгорыя пытання» абярыце «Крэдыт DELAY». Супрацоўнікі банка самі звяжуцца з Вамі і адкажуць на Ваша пытанне.

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад