Belgazprombank

Паважаныя карыстальнікі сайта!

Паведамляем Вас, што дадзеная рубрыка створана для адказаў на пытанні па якой-небудзь паслузе / прадукту, рэжыму працы аддзяленняў ААТ «Белгазпромбанк».

Калі Вы жадаеце накіраваць у ААТ «Белгазпромбанк» электронны зварот ( заяву, прапанова, скаргу ) у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Об зваротах грамадзян і юрыдычных лиц» ад 18.07.2011 № 300-З для яго разгляду ў парадку і тэрміны, устаноўленыя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, просім перайсці па спасылцы – «Электронные обращения».

Больш аператыўна атрымаць адказ на пытанне можна, патэлефанаваўшы па тэлефоне «горячей линии»:

Як даведацца рэшту па крэдыце ў рамках праект DELAY

Паважаныя кліенты! Для таго, каб задаць пытанне па DELAY, калі ласка, пакажыце Вашы Прозвішча, імя, нумар дамовы і тэлефон для сувязі. Увага! Каб Ваш запыт трапіў у аддзел DELAY, калі ласка, у поле «Категория вопроса» абярыце «Система DELAY». Супрацоўнікі банка самі звяжуцца з Вамі і адкажуць на Ваша пытанне.

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад