Belgazprombank

Калі вы страцілі карту

Калі вы раптам выяўляеце, што ваша каханая карта знікла, першым чынам – не хвалюйцеся. Паспрабуйце ўспомніць, ці не пакінулі вы кашалёк дома на тумбачцы, бо за выдачу новай вам давядзецца заплаціць. Калі ж у вас ёсць падазрэнне, што карта страчана або скрадзена, вам трэба неадкладна заблакаваць картку адным з наступных спосабаў:

  • з дапамогай мабільнага прыкладання BGPB mobile і паслугі «Інтэрнэт-банк»;
  • з дапамогай віртуальнага галасавога памочніка або аператара, звярнуўшыся ў Кантакт-цэнтр па тэлефонах: 120, +375447666120, +375336666120, +37525666120; +375172291616, +375172291621 (аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі);
  • з дапамогай чат-бота ў мэсэнджэры Telegram;
  • адправіць паведамленне на адрас электроннай пошты 120@bgpb.by, указаўшы ПІБ, маскіраваны нумар банкаўскай плацежнай карткі, напрыклад, 123456******1234, і кантактны нумар тэлефона для сувязі;
  • звярнуцца ў бліжэйшы офіс Белгазпрамбанка і паведаміць пра тое, што адбылося.
    • Варта ведаць, што трымальнік карты нясе адказнасць за ўсе аперацыі, здзейсненыя па карце ашуканцамі, якія скралі/якія знайшлі карту, да моманту паведамлення ў банк аб згубе карты і яе блакаванні.

      з дапамогай віртуальнага галасавога памочніка або аператара, звярнуўшыся ў Кантакт-цэнтр па тэлефонах: 120, +375447666120, +375336666120, +37525666120; +375172291616, +375172291621 (аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі); з дапамогай чат-бота ў мэсэнджэры Telegram.

      Атрыманне наяўных грошай у банкамаце

      Ваш ПІН-код – гэта доступ да вашых уласных грошай: паспрабуйце запомніць яго, не запісваючы на паперы, а калі і запісалі, то не кладзіце ў кашалёк побач з картай. Пры ўводзе ПІН-кода абавязкова азірніцеся па баках і упэўніцеся, што ніхто не назірае за тым, як вы набіраеце сакрэтную камбінацыю лічбаў.

      Банкамат "заглынуў" карту

      Першым чынам варта ўсталяваць, ці сапраўды мае месца "заглынанне" карты: банкамат можа чакаць значны час у выпадку парушэння сувязі і па шэрагу іншых прычын. Калі банкамат гатовы да абслугоўвання іншага кліента, пра што паведамляецца на яго маніторы, хутчэй за ўсё, Вы няправільна ўвялі свой ПІН-код (прычым, верагодна, не у першы раз), альбо ваша карта пратэрмінаваная, альбо па нейкіх невядомых прычынах банкамат вырашыў вашу карту не абслугоўваць і затрымаць. У гэтым выпадку вам давядзецца звязвацца з Белгазпрамбанкам, дзе і будзе адбывацца далейшае разбіральніцтва па факце затрымання карты банкаматам (рэкамендуецца блакіраваць карту ў любым выпадку пры "заглынанні" яе банкаматам).

      Збой у рабоце банкамата

      У гэтым выпадку кліента можа спалохаць дваістасць сітуацыі: з аднаго боку, неабходна нешта зрабіць для прыпынення дзеяння або вяртання карты; з іншага боку, адышоўшы ад банкамата хаця б да тэлефона, кліент рызыкуе тым, што банкамат раптам выдасць грошы, раздрукуе квітанцыю і верне карту, і ўсё гэта зможа забраць хто-небудзь яшчэ.

      Калі манітор банкамата згас і ён (банкамат) не падае прыкмет жыцця, то, хутчэй за ўсё, адбыўся якраз тэхнічны збой, з-за якога ваша карта засталася ў нетрах прылады.

      Чыннікамі збою могуць быць:

      • забруджванне картапрыёмнай прылады банкамата (калі карта пры "заглынанні" не змагла заняць пазіцыю, неабходную для счытвання з яе даных);
      • пашкоджанне карты (звычайна банкаматы затрымліваюць размагнічаныя або якія маюць пашкоджанні карты);
      • знікненне сувязі з працэсінгавым цэнтрам (пра гэта звычайна паведамляецца на маніторы банкамата, каб кліент не панікаваў, паколькі аднаўленне сувязі можа запатрабаваць вызначанага часу) і іншыя чыннікі.

      У любым выпадку неабходна пачакаць некаторы час (10-15 хвілін), каб устанавіць, што банкамат сапраўды страціў магчымасць функцыянавання.

      Калі банкамат устаноўлены ў аддзяленні банка, вам пашанцавала: як правіла, у банку ёсць тэхнічны персанал, абслуговы банкамат і здольны хаця б часткова вырашыць вашыя праблемы – хоць выдаць вам штосьці з банкамата (нават калі гэта ваша асабістая карта) служачы банка не мае права. Пасля таго, як вы ўстанавілі, што банкамат не працуе, блакуйце вашу карту па тэлефоне і прытрымлівайцеся інструкцыям аператара.

      Атрыманне наяўных грошай у аддзяленні банка

      Усе дзеянні касіра з вашай картай павінны праходзіць на вашых вачах. Не дазваляйце касіру сыходзіць з вашай картай у іншае памяшканне. Прасочыце, каб касір запоўніў сліп толькі ў трох асобніках. Калі нядобрасумленнаму касіру атрымаецца пракатаць хаця б адзін лішні асобнік сліпа, то, падрабіўшы ваш подпіс, ён зможа атрымаць грошы з вашага рахунку.

      Захоўвайце ўсе сліпы на працягу паўгода. Ваша акуратнасць будзе мець значэнне, калі раптам вы апынецеся ахвярай махлярства з боку персаналу. Пры зняцці наяўных грошай асаблівую ўвагу звяртайце на адпаведнасць запытанай сумы і сумы ў чэку/сліпе. Як паступіць, калі карта "адмовіла"

      Калі вы ўпэўненыя, што праблема не ў адсутнасці сродкаў на карце, то трэба звярнуцца ў Белгазпрамбанк за кансультацыяй адносна ўзніклай сітуацыі. Пры афармленні карты спецыялісты банка могуць вас пракансультаваць аб магчымых ускладненнях і спосабах іх ухілення ў кожнай канкрэтнай сітуацыі, напрыклад у выпадак выезду за мяжу і г.д.

      У выпадку страты карты і ва ўсіх экстраных сітуацыях неадкладна тэлефануйце па тэлефоне службы кліенцкай падтрымкі: (017) 229 16 21 (кругласутачна).

      Памятайце, мы заўсёды гатовы аказаць вам дапамогу ў выкарыстанні вашай карткі, у разборах па наконт сумнеўных плацяжоў. Заўсёды звяртайцеся ў банк, калі вы сумняваецеся ў нейкіх аперацыях, якія праводзяцца вамі ці аспрэчваеце плацяжы па вашай картцы.

      Карысныя парады трымальнікам картак

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад