Belgazprombank

Калі Вы страцілі карту

Калі Вы раптам выяўляеце, што Ваша любімая карта знікла, перш за ўсё – не хвалюйцеся. Паспрабуйце ўспомніць, не пакінулі ці Вы папернік дома на тумбачцы, бо за выдачу новай Вам прыйдзецца заплаціць. Калі ж у Вас ёсць падазрэнне, што карта страчана або скрадзеная, як мага хутчэй паведаміце ў Белгазпромбанк аб знікненні па тэлефоне (017) 229 16 21 (кругласутачна).

Пісьмовую заявление аб блакаванні карты павінна быць адпраўлена ў банк на працягу 3 (трох) дзен з моманту вуснага звароту (факс (017) 229 16 21 , 206 72 17). У выпадку крадзяжу абавязкова паведаміце пра гэтя мясцовую міліцыю.

Варта ведаць, што трымальнік карты нясе адказнасць за ўсе аперацыі, здзейсненыя па карце ашуканцамі, укравшими/якія знайшлі карту, ды моманту паведамленні ў банк аб знікненні карты і яе блакаванні.

Калі Вы знаходзіцеся за мяжой, то можаце звярнуцца за дапамогай у любы аддзяленне банка, дзе ёсць налепка з лагатыпам Вашай карты.

Калі Вы раптам знайшлі Вашу карту, аб якой раней заявілі як пра страчанай або выкрадзенай, каб пазбегнуць непрыемнасцяў як мага хутчэй паведаміце аб гэтым у банк.

 

Аплата пакупак і паслуг у гандлева-сэрвісных прадпрыемствах

Перад тым, як ставіць подпіс на сліпе, пераканайцеся ў тым, што паказаныя сума супадае з фактычнай. У выпадку, калі ў чэку не паказаная сума або указаная сума не супадае з фактычнай, ні ў якім разе не падпісвайце чэк.

У выпадку, калі аперацыя па карце прыпыненая, неабходна пераканацца ў тым, што Прадавец адклікаў аўтарызацыю вырабленай аперацыі, – у адваротным выпадку на рахунку карты на гадзіну будзе блакаваная торба няскончанай аперацыі.

Будзьце ўважлівыя: капірку пекла слипов могуць быць лёгкая выкрадзеныя з смеццевага скрыні ў рэстаране або краме; дадзеныя аб нумарах крэдытных карт пакупнікоў, якія зрабілі пакупкі, якое-то час знаходзяцца ў краме, што дае беспрынцыпны супрацоўнікам магчымасць скарыстацца імі ў ашуканскіх мэтах.

 

Атрыманне наяўных грошай у банкамаце

Ваш ПІН-код – гэта доступ ды Вашым уласным грошай: паспрабуйце запомніць яго, не запісваючы на паперы, а калі і запісалі, то не кладзіце ў кашалек побач з картай. Пры ўводзе ПІН-кода абавязкова азірніцеся па баках і пераканайцеся, што ніхто не назірае за тым, як Вы набіраеце сакрэтную камбінацыю лічбаў.

 

Банкамат "праглынуў" карту

Перш за ўсе варта ўсталяваць, ці сапраўды траўні мейсца "заглынанне" карты: банкамат можа чакаць значнае гадзіну ў выпадку парушэння сувязі і па шэрагу іншых прычын. Калі банкамат гатовы ды іншага абслугоўвання кліента, аб чым паведамляецца на яго маніторы, хутчэй за ўсё, Вы няправільна ўвялі свой ПІН-код (прычым, верагодна, не ў першы раз), або Ваша карта пратэрмінаваная, альбо па якім-то невядомым прычынах банкамат вырашыў Вашу карту не абслугоўваць і затрымаць. У гэтым выпадку Вам прыйдзецца звязвацца з Белгазпромбанкам, дзе і будзе адбывацца далейшае разбіральніцтва па факце затрымання карты банкаматам (рэкамендуецца блакаваць карту ў любым выпадку пры "заглынанні" яе банкаматам).

 

Збой у працы банкамата

У гэтым выпадку кліента можа спалохаць дваістасць сітуацыі: з аднаго боку, неабходна што-то зрабіць для прыпынення дзеяння або вяртання карты; з іншага боку, адышоўшы ад банкамата хаця б так тэлефона, кліент рызыкуе тым, што банкамат раптам выдасць грошы, раздрукуюць квітанцыю і дакладна карту, і ўсё гэта зможа забраць хто-небудзь яшчэ.

Калі манітор банкамата згасла і ен (банкамат) не падае прыкмет жыцця, то, хутчэй за ўсё, адбыўся як раз тэхнічны збой, з-за якога Ваша карта засталася ў нетрах прылады.

Прычынамі збою могуць быць:

  • забруджванне картоприемного прылады банкамата (калі карта пры "заглынанні" не змагла заняць пазіцыю, неабходную для счытвання з яе дадзеных);
  • пашкоджанне карты (звычайна банкаматы затрымліваюць размагниченные або якія маюць пашкоджанні карты);
  • знікненне сувязі з працэсінгавы цэнтрам (пра гэта звычайна паведамляецца на маніторы банкамата, каб кліент не панікаваць, паколькі аднаўленне сувязі можа запатрабаваць пэўнага часу) і іншыя прычыны.

У любым выпадку неабходна пачакаць некаторы час (10-15 хвілін), каб усталяваць, што банкамат сапраўды страціў магчымасць функцыянавання.

Калі банкамат устаноўлены ў аддзяленні банка, Вам пашанцавала: як правіла, у банку маецца тэхнічны персанал, які абслугоўвае банкамат і здольны хаця б часткова вырашыць Вашыя праблемы – хоць выдаць Вам што-небудзь з банкамата (а нават калі гэтя Ваша асабістая карта) служачы банка не траўні правы. Пасля таго, як Вы ўсталявалі, што банкамат не працуе, заблакаваць Вашу карту па тэлефоне і вынікайце інструкцыі аператара.

 

Атрыманне наяўных грошай у аддзяленні банка

Усе дзеянні касіра з Вашай картай павінны праходзіць на Вашых вачах. Не дазваляйце касіру сыходзіць з Вашай карткай у іншае памяшканне. Прасочыце, каб касір запоўніў сліп толькі ў трох экзэмплярах. Калі нядобрасумленнаму касіру атрымаецца пракатаць хаця б адзін лішні асобнік сліп, то, падрабіўшы Вашу подпіс, ен зможа атрымаць грошы з Вашага рахунку.

Захоўвайце ўсе сліпы на працягу паўгода. Ваша акуратнасць будзе мець значэнне, калі раптам Вы апынецеся ахвярай махлярства з боку персаналу. Пры зняцці наяўных грошай асаблівую ўвагу звяртайце на адпаведнасць запытваемага сумы і сумы ў чэку/сліпе. Як паступіць, калі карта "адмовіла"

Калі Вы ўпэўненыя, што праблема не ў адсутнасці сродкаў на карце, то варта звярнуцца ў Белгазпромбанк за кансультацыю адносна сітуацыі, якая ўзнікла. Пры афармленні карты спецыялісты банка могуць пракансультаваць Вас аб магчымых ускладненнях і спосабах іх ліквідацыі ў кожнай канкрэтнай сітуацыі, напрыклад, у выпадку выезду за мяжу і г. д.


У выпадку страты карты і ва ўсіх экстранных сітуацыях неадкладна тэлефануйце па тэлефоне службы кліенцкай падтрымкі: (017) 229 16 21 (кругласутачна).

Памятаеце, мы заўседы гатовыя аказаць Вам дапамогу ў выкарыстанні Вашай карткі, у разглядах з нагоды сумніўных плацяжоў. Заўседы звяртайцеся ў банк, калі вы сумняваецеся ў нейкіх аперацыях, якія праводзяцца Вамі ці аспрэчваеце плацяжы па Вашай картцы.

 

Карысныя парады трымальнікам картак

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад