Belgazprombank

АЎДЫТАРСКАЕ ЗАКЛЮЧЭННЕ №1-4/42
па бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці сумеснага беларуска-расійскага адкрытага акцыянернага таварыства «Белгазпромбанк» за перыяд з 1 студзеня па 31 снежня 2009 года

г. Мінск

1 лютага 2010 г.

Старшыні Праўлення
ААТ «Белгазпромбанк»

В. Д. Бабарыка

Мы, аўдытарская арганізацыя — таварыства з дадатковай адказнасцю «Владаудит» (спецыяльныя дазволы (ліцэнзіі), выдадзеныя: Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь — №02200/0495306, тэрмін дзеяння 15.02.2009 г. 15.02.2014 г. (рашэнне №432 ад 19.12.2008 г.) і Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь — №8, тэрмін дзеяння 14.11.2005 г.-14.11.2010 г. (рашэнне №11 ад 14.11.2005 г.)), правялі аўдыт прыкладаемай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці сумеснага беларуска-расійскага адкрытага акцыянернага таварыства «Белгазпромбанк» (220121, г. Мінск, вул. Прытыцкага, 60/2, зарэгістравана рашэннем Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 28 лістапада 1997 г., № 16, УНП 100429079), якая складаецца з бухгалтарскага балансу па стане на 1 студзеня 2010 года, справаздачы аб прыбытку і стратах, справаздачы аб змяненні капіталу, справаздачы аб руху грашовых сродкаў, тлумачальнай запіскі. Бухгалтарская (фінансавая) справаздачнасць па стане на 1 студзеня 2009 года была проаудирована іншы аўдытарскай арганізацыяй, чыё незалежнае аўдытарскае заключэнне, датаванае 30 студзеня 2009 года, змяшчае безумоўна станоўчае меркаванне ў дачыненні да гэтай справаздачнасці.

Кіраўніцтва ААТ «Белгазпромбанк» нясе адказнасць за падрыхтоўку і прадстаўленне бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці ў адпаведнасці з заканадаўствам, нарматыўнымі актамі, якія рэгулююць парадак вядзення бухгалтарскага ўліку і падрыхтоўкі фінансавай справаздачнасці банкамі Рэспублікі Беларусь і якія дзейнічалі ў справаздачным перыядзе, а таксама за адпаведнасць учыненых фінансавых (гаспадарчых) аперацый з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. Гэтая адказнасць распаўсюджваецца на распрацоўку, укараненне і падтрыманне належнага функцыянавання сістэмы ўнутранага кантролю, якая павінна забяспечваць падрыхтоўку дакладнай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці, не змяшчае істотных скажэнняў ў выніку памылак або нядобрасумленных дзеянняў; выбар і прымяненне належнай ўліковага палітыкі, а таксама абгрунтаваных ацэначных значэнняў.

Мы нясем адказнасць за выказанае намі меркаванне аб дакладнасці дадзенай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці і адпаведнасці учыненых ААТ «Белгазпромбанк» банкаўскіх аперацый заканадаўству, заснаванае на выніках праведзенага аўдыту, а таксама прадастаўленне звестак аб выкананні ААТ «Белгазпромбанк» нарматываў бяспечнага функцыянавання і стане ўнутранага кантролю банка.

Мы правялі аўдыт ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь «Аб аўдытарскай дзейнасці», Інструкцыі аб рэгуляванні аўдытарскай дзейнасці ў банках, нябанкаўскіх, крэдытна-фінансавых арганізацыях, банкаўскіх групах і банкаўскіх холдынгах, зацверджанай Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь, правілаў аўдытарскай дзейнасці, зацверджаных Міністэрствам фінансаў Рэспублікі Беларусь, правілаў аўдытарскай дзейнасці ТДА " Владаудит», якія абавязваюць нас выконваць нормы прафесійнай этыкі, планаваць і праводзіць аўдыт такім чынам, каб забяспечыць дастатковую ўпэўненасць адносна наяўнасці альбо адсутнасці істотных скажэнняў ў прадстаўленай бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці.

У ходзе аўдыту намі выкананыя аўдытарскія працэдуры для атрымання аўдытарскіх доказаў, якія пацвярджаюць значэння і раскрыцця інфармацыі аб бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці. Адбор аўдытарскіх працэдур ажыццяўляўся на падставе прафесійнага меркавання з улікам ацэнкі рызыкі істотнага скажэнні бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці ў выніку памылак або нядобрасумленных дзеянняў. Пры ацэнцы рызыкі істотнага скажэнні бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці намі разглядалася сістэма ўнутранага кантролю ААТ «Белгазпромбанк» з мэтай планавання далейшых аўдытарскіх працэдур у залежнасці ад ацэненых рызык, а таксама з мэтай выказвання думкі адносна эфектыўнасці функцыянавання самой сістэмы ўнутранага кантролю.

Аўдыт таксама ўключаў ацэнку правамернасці прымяняецца ўліковага палітыкі, абгрунтаванасці ацэначных значэнняў і агульнага прадстаўлення аб бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці, захавання нарматываў бяспечнага функцыянавання, устаноўленых Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь.

Мы лічым, што ў ходзе аўдыту намі былі атрыманы дастатковыя і належныя аўдытарскія доказы, якія могуць з'яўляцца падставай для выразы аўдытарскага меркавання.

Па нашаму думку, прыкладаемая бухгалтарская (фінансавая) справаздачнасць дакладна ва ўсіх істотных аспектах адлюстроўвае фінансавае становішча ААТ «Белгазпромбанк» на 1 студзеня 2010 года, вынікі яго дзейнасці і рух грашовых сродкаў за 2009 год, сфармаваная ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства, нарматыўных актаў, якія рэгулююць парадак вядзення бухгалтарскага ўліку і падрыхтоўкі фінансавай справаздачнасці банкамі Рэспублікі Беларусь, пры гэтым дасканалыя ААТ «Белгазпромбанк» банкаўскія аперацыі адпавядаюць дзейнаму заканадаўству.

Пры правядзенні аўдыту намі не былі ўсталяваныя факты невыканання банкам на працягу 2009 года і па стане на 1 студзеня 2010 года нарматываў бяспечнага функцыянавання, устаноўленых Нацыянальным банкам Рэспублікі Беларусь. Арганізаваная сістэма ўнутранага кантролю забяспечвае належны ўзровень надзейнасці, які адпавядае характары і аб'ёмах ажыццяўляюцца банкаўскіх аперацый.

Намі пацверджана дакладнасць інфармацыі, уключанай у формы прудэнцыяльнай справаздачнасці: 2801 «Разлік дастатковасці нарматыўнага капіталу», 2807 «Справаздача аб памеры спецыяльных рэзерваў на пакрыццё магчымых страт па актывах і аперацыях, не адлюстраваных на балансе» і 2809 «Разлік ліквіднасці» па стане на 1 студзеня 2010 года, і складзенай ААТ «Белгазпромбанк» у адпаведнасці з патрабаваннямі Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь.

Дырэктар В. Д. Міхаленя

Кіраўнік групы аўдытараў І. Н. Рабыко

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад