Па стане на 1 студзеня 2010 года колькасць кліентаў, якія абслугоўваюцца ў банку, склала 12182, прырост за год — 1843 кліента ў абсалютным значэнні або 18% да аналагічнага паказчыку мінулага года.
дыяграма №7 «Колькасць клинтов, якія абслугоўваюцца ў банку»
У структуры кліенцкай базы пераважаюць юрыдычныя асобы, на долю якіх прыйшлося 61,2% (на 01.01.2009 — 58,4%).
Узровень оседаемости кліентаў па выніках справаздачнага года склаў 84,5%, што на 4,5 працэнтнага пункта больш запланаванага. Гэта з'яўляецца паказчыкам высокай ступені задаволенасці кліентаў узроўнем абслугоўвання, што дазваляе мінімізаваць колькасць кліентаў, якія пераходзяць на абслугоўванне ў іншыя банкі.
На працягу года адкрыта 3137 рахункаў, агульная колькасць якіх да 1 студзеня 2010 года дасягнула 27248, у іх ліку 20380 — рахункі юрыдычных асоб, 6868 — рахункі індывідуальных прадпрымальнікаў.
Павышаная ўвага надавалася тэхналагічнасці працэсу разлікова-касавага абслугоўвання кліентаў. Ўзровень электроннага абароту плацежных даручэнняў у 2009 годзе складаў 99%.
У адпаведнасці з мерапрыемствамі, пэўнымі маркетынгавай палітыкай банка, рэалізаваны праект, які прадугледжвае прадастаўленне карпаратыўным кліентам банкаўскіх паслуг на прынцыпах пакетірованія. У цяперашні час у якасці бізнес — прапановы кліентам банка, паралельна са стандартнымі ўмовамі абслугоўвання, прапануюцца на выбар 8 пакетаў — «Старт», «Стандарт», «Дзелавы», «Партнёр», «Лідэр», «Бізнес», «Карпарацыя» і «Магнат».