Belgazprombank

Захаваліся станоўчыя тэмпы росту эмісіі пластыкавых карт, аб'ём якіх павялічыўся ў параўнанні з 2008 годам на 7%.

Быў завершаны працэс уступлення ААТ «Белгазпромбанк» ў міжнародную аплатную сістэму Visa International ў якасці паўнапраўнага ўдзельніка. Гэта дазволіла ўмацаваць пазіцыі банка на рынку рознічных банкаўскіх паслуг, значна пашырыць лінейку прапанаваных рознічных прадуктаў, павысіць эфектыўнасць картачнага бізнесу. У другім квартале 2009 года пачалася эмісія карт Visa Electron, Visa Classic, Visa Business, Visa Gold.

ААТ «Белгазпромбанк» першы ў Рэспубліцы Беларусь прыступіў да эмісіі прэміяльнай карты Visa Platinum, якая з'яўляецца не толькі плацежным сродкам, але і атрыбутам прэстыжу, якія падкрэсліваюць высокі сацыяльны статус і фінансавую заможнасць свайго трымальніка. Для кліентаў банка — трымальнікаў прэміяльных карт — арганізаваны доступ да дадатковых сэрвісаў, якія прадстаўляюцца аплатнай сістэмай Visa.

У справаздачным годзе быў значна пашыраны пералік паслуг, якія можна аплачваць з дапамогай SMS-паведамленняў: аператыўна пералічваць грашовыя сродкі ў аплату паслуг усіх беларускіх аператараў мабільнай сувязі, Інтэрнэт-правайдэраў, Космас-ТБ, купляць электронныя грошы EasyPay, ажыццяўляць аператыўнае кіраванне штодзённымі лімітамі расходавання сродкаў, кантраляваць баланс, пагашаць запазычанасць па крэдытах, прадастаўленых па праекце Delay.

Была ўкаранёна паслуга «Пастаянна дзеючае плацежнае даручэнне па карт-рахунку» для аўтаматычнага ажыццяўлення рэгулярных плацяжоў (аплата камунальных паслуг, мабільнай і гарадской тэлефоннай сувязі, паслуг доступу ў інтэрнэт і да т. п.), якая дазваляе ажыццяўляць рэгулярныя плацяжы ў адпаведнасці з паступаючымі рахункамі без непасрэднага удзелу фізічнай асобы. Геаграфія паслугі ахоплівае ўсю тэрыторыю Рэспублікі Беларусь, даступная кліенту незалежна ад яго месцазнаходжання.

Для павышэння якасці абслугоўвання трымальнікаў банкаўскіх пластыкавых карт была арганізавана праца службы падтрымкі кліентаў у выхадныя і святочныя дні.

Сістэма электронных грошай Берліё — адзін з найбольш эфектыўных праектаў банка — застаецца самай папулярнай сістэмай разлікаў за паліва. Запатрабаванасць гэтага праекта абумоўлена зручнай і просты ў карыстанні тэхналогіяй, разгорнутай бухгалтарскай справаздачнасцю, высокай аператыўнасцю разлікаў. У цяперашні час сістэма Берліё налічвае больш за 1200 аб'ектаў па водпуску нафты і спадарожных тавараў і паслуг, больш за палову з іх размяшчаюцца на тэрыторыях Расеі, Украіны, Польшчы, Германіі.

Далейшае якаснае развіццё атрымала сістэма электронных грошай EasyPay. У справаздачным годзе была праведзена праца па інтэграцыі аперацый сістэмы EasyPay у структуру «Сервер аплаты паслуг», што дазволіла значна пашырыць эквайринговую сетку за кошт удзельнікаў Адзінай разлікова — інфармацыйнай прасторы, створанага пад эгідай Нацыянальнага банка рэспублікі, а таксама вырабляць аплату паслуг і апрацоўку інфармацыі з выкарыстаннем электронных грошай у рэжыме on — line. Колькасць трымальнікаў электронных грошай EasyPay ў справаздачным годзе перавысіла 83 тысячы, пры гэтым штомесячны прырост кліенцкай базы на працягу года складаў больш за 4 тысяч.

На павелічэнне аб'ёмаў аперацый з фізічнымі асобамі станоўчы ўплыў аказала пашырэнне кропак прысутнасці банка, тое, што адбывалася як за кошт адкрыцця новых структурных падраздзяленняў (Разлікова-касавых цэнтраў, Цэнтраў банкаўскіх (рознічных) паслуг, пунктаў абмену валют), так і развіцця сеткі продажаў рознічных прадуктаў праз РУП «Белпошта» і іншых партнёраў.

У частцы паляпшэння работы па павышэнню якасці абслугоўвання фізічных асоб банкам рэалізаваны праект па стварэнні Call-цэнтра.

Ўкаранёны элементы сучаснай тэхналогіі індывідуальнага абслугоўвання — інстытут персанальнага мэнэджара.

Пачаты работы над пакетам стандартаў абслугоўвання кліентаў, якія ўключаюць:

  • стандарты вонкавага выгляду;
  • стандарт ўтрымання офісаў;
  • стандарт абслугоўвання кліентаў;
  • стандарт тэлефоннага зносін;
  • стандарт зносін з незадаволеным кліентам;
  • стандарт кіраўніка ў забеспячэнні якасці абслугоўвання кліентаў.

Укараненне дадзенага пакета дазволіць палепшыць якасць абслугоўвання кліентаў і ўзмацніць канкурэнтныя перавагі банка на рынку Рэспублікі Беларусь.

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад