Belgazprombank

У справаздачным годзе банкам была працягнутая праца па пабудове і ўдасканаленні сістэмы працэснага кіравання:

  • аптымізацыя і (або) рэінжынірынг бізнес-працэсаў банка;
  • папаўненне, падтрыманне ў актуальным стане электроннай мадэлі банка і выкарыстанне яе як сродку прыняцця кіраўніцкіх рашэнняў;
  • распрацоўка асобных элементаў сістэмы кіравання бізнэс-працэсамі банка (імітацыйнае мадэляванне бізнес-працэсаў (працэсы) і правядзенне разліку сабекошту банкаўскіх прадуктаў з дапамогай функцыянальна-вартаснага аналізу);
  • распрацоўка новых працэсаў банка (такіх як фарміраванне крэдытнага рэгістра ў Нацыянальным банку Рэспублікі Беларусь; пагашэнне крэдытаў фізічнымі асобамі ў любой кропцы прысутнасці).

Працягвалася таксама праца па стварэнні сістэмы дакументацыі па бізнес-працэсаў карпаратыўнага блока і іншых напрамках дзейнасці банка.

У цэлым аптымізацыя бізнес-працэсаў і бізнес-працэдур дазволіла атрымаць дадатковую эканомію выдаткаў і забяспечыць рост арганізацыйнага і тэхналагічнага патэнцыялу банка. Рэінжынірынг бізнес-працэсаў з'явіўся адным з інструментаў павышэння эфектыўнасці банка ва ўмовах фінансавага крызісу.

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад