Belgazprombank

У справаздачным годзе была працягнута рэалізацыя стратэгіі цэнтралізацыі вылічальных рэсурсаў, укаранення новых сістэм аўтаматызацыі рознічных і внутрибанковских аперацый, ўзмацнення інфармацыйнай бяспекі банка, удасканалення планаў забеспячэння бесперапыннай працы праграмна-тэхнічных комплексаў, павышэння надзейнасці інфармацыйнай сістэмы.

У мэтах узмацнення інфармацыйнай бяспекі карпаратыўнай сістэмы праведзена мадэрнізацыя ядра лакальнай сеткі тэлекамунікацыйнай сістэмы галаўнога банка, ўкаранёна сістэма антиспамовой абароны.

У рамках выканання рэкамендацый вонкавага аўдыту і Нацыянальнага банка рэспублікі і ў мэтах забеспячэння тэхнічнай падтрымкі цэнтралізацыі рэсурсаў выраблена пашырэнне сервернай банка з прымяненнем сучасных тэхналогій рэзервавання харчавання, кандыцыянавання, дублявання тэлекамунікацыйных каналаў і прымянення сістэм кантролю над станам серверных, апаратных і кроссовых памяшканняў.

Вялікая ўвага нададзена прасоўванні праекта рэінжынірынга і ўкаранення новай сістэмы аўтаматызацыі для працэсаў рознічнага бізнесу на базе БІС Фарпост. Як вынік, выраблены запуск больш магутнай, сучаснай, з вялікім патэнцыялам банкаўскай інфармацыйнай сістэмы, якая падтрымлівае бізнес — працэсы рознічнага блока.

Укараненне БІС «Фарпост» дазволіла ажыццявіць цэнтралізацыю баз дадзеных па ўсіх рознічных прадуктаў, што дазволіла банку:

  • весці адзіную базу кліентаў — фізічных асоб;
  • атрымаць агульную, лёгка наладжваць лінейку прадуктаў для ўсіх філіялаў, адначасова якая дазваляе прадастаўляць пры неабходнасці індывідуальныя ўмовы для кожнага кліента;
  • забяспечыць магчымасць абслугоўвання кліента ва ўсіх кропках прысутнасці банка па-за залежнасці ад месца яго першаснага звароту;
  • праектаваць кліентаарыентаваны сэрвісы і прадукты;
  • спрасціць пабудова кансалідаванай справаздачнасці ў разрэзе філіялаў і па банку ў цэлым.
Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад