Белгазпрамбанк прадстаўляе новы эфектыўны спосаб зваротнай сувязі: з запускам новага канала камунікацыі Apple Messages атрымаць адказ на любы цікавіць вас пытанне стала яшчэ прасцей.
Банк пастаянна развівае дыстанцыйнае абслугоўванне і ўважліва сочыць за эвалюцыяй лічбавых каналаў і мабільных гаджэтаў. Вынікаючы новым трэндам, уладальнікі прылад з лагатыпам Apple зараз могуць атрымаць кансультацыю аб банкаўскіх прадуктах, паслугах і сэрвісах з дапамогай «яблочного» прыкладання «Сообщения».
Пераходзіце ў афіцыйны чат банка Apple Messages наступнымі спосабамі :
- выбраўшы на афіцыйным сайце Белгазпрамбанка Apple Messages і націснуўшы на значок чата ў раздзеле "Поддержка клиентов" ;
- выбраўшы Apple Messages ст мабільным дадатку BGPB Mobile, У раздзеле "Связь з банком" або на галоўнай старонцы (націснуўшы на значок "Сообщения") ;
- па прамой спасылцы.
Пачаць чат таксама дазволіць унікальная функцыя Message Suggest: націскаючы на афіцыйныя нумары тэлефонаў банка на сайце, у пошукавіку або дадатку, можна як ажыццявіць выклік, так і перайсці ў онлайн-чат Apple Messages. На ваша пытанне адкажа віртуальны памочнік – чат-бот «Полина». Яна дапаможа вам у вырашэнні наступных пытанняў :
- падбярэ варыянт спажывецкага крэдыту
- пракансультуе па асноўных умоў крэдыту на нерухомасць
- прадаставіць інфармацыю па аўтакрэдытаванні
- раскажа, як аформіць «Карту покупок»
- раскажа, як аформіць картку Cashalot
- прадаставіць кансультацыю па класічных і віртуальным картках
- паведаміць, як падключыць смс- і push-інфармаванне па аперацыях з карткай
- пракансультуе пра спосабы рэгістрацыі асабістага кабінета інтэрнэт-банкінгу
- зарыентуе па пошуку патрэбнай інфармацыі на сайце банка, прадаставіць прамую спасылку
- замовіць зваротны званок спецыяліста
Калі «Полина» не змог адказаць на ваша пытанне, да дыялогу падключыцца спецыяліст банка. «Виртуальная помощница» прадастаўляе даведачную інфармацыю кругласутачна. Спецыяліст банка даступны ў чаце з 9.00 да 20.00.
У бліжэйшы час Белгазпрамбанк прадаставіць кліентам магчымасць пошуку бліжэйшай кропкі абслугоўвання: аддзялення, банкамата, инфокиоска - з улікам аперацыі, якую яны плануюць здзейсніць. Наша сістэма праінфармуе вас пра месцазнаходжанне пункту абслугоўвання, а таксама аб графіку і рэжыме работы падраздзяленняў банка.
Сэрвіс Apple Messages даступны для карыстальнікаў iOS з версіяй аперацыйнай сістэмы 11.3 і вышэй, macOS - 10.13.4 і вышэй, watchOS - 4.3 і вышэй. Увага: для працы з Apple Messages неабходна спачатку актываваць функцыю iMessage на вашым мабільным прыладзе.