Офіс дадзеных Белгазпрамбанка прапануе вашай увазе новы інфармацыйны выпуск аб спажывецкіх перавагах кліентаў. У аглядзе прадстаўлена дынаміка паказчыкаў асобных галін эканомікі ў другім квартале 2022 года ў параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года.
Сфера турызму паказвае ажыўленне. Адзначаны прырост сумы транзакцый па куплі авіябілетаў і па браніраванню жылля амаль у 1,6 і 1,5 разы адпаведна па гэтых напрамках.
У аналізаваным перыядзе кліенты знізілі актыўнасць па наведванні кінатэатраў больш чым напалову. Выдаткі насельніцтва на абнаўленне гардэроба таксама зменшыліся – на 33%. Падзенне попыту адбывалася не ва ўсіх сегментах, ёсць і ўзрослыя катэгорыі. Так, доля марнаванняў ў харчовым сегменце павялічылася прыкладна на 20%, на паліва – на 3%, а выдаткі на забавы выраслі на 40%.
Назіраецца рост колькасці транзакцый на станцыях зарадкі электрамабіляў, пры гэтым сярэдні чэк дадзеных аперацый не змяніўся.
Таксама вы зможаце ўбачыць, якія перавагі кліентаў прысутнічаюць у сферы мабільнай сувязі і мабільных прылад.
Больш інфармацыі аб тым, як адрозніваюцца спажывецкія перавагі розных пакаленняў, вы знойдзеце ў нашым пашыраным аглядзе.
Вы хацелі б атрымліваць даследаванні Белгазпрамбанка на основе Big data ( «больших даных» )? Тогда падпішыцеся на нашу рассылку и атрымлівайце пашыраны аналітычны справаздачу з найбольш цікавымі фактамі ня реже одного разы на квартал.