УВАГА: для інфармацыйна-кансультацыйнага ўзаемадзеяння па пытаннях абслугоўвання па ўсіх напрамках дзейнасці Банка вы можаце звярнуцца:
- па тэлефонах: 120, +375447666120, +375336666120, +37525666120; +375172291616, +375172291621 (аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі);
- атрымаць кансультацыі ў каналах сацыяльнай камунікацыі Telegram і online-чаце (закладка «Падтрымка кліентаў» на сайце Банка)
- замовіць зваротную сувязь праз мабільнае прыкладанне BGPB Mobile (раздзел «Сувязь з банкам» → «Замовіць званок» або «Напісаць у банк») сайце Банка;
- прадставіць пісьмовы зварот у любым пункце продажаў Банка або накіраваўшы яго па паштовым адрасе: 220121, г. Мінск, вул. Прытыцкага, 60/2.
Патрабаванні Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 №300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» на паведамленні, якія паступілі па каналах «Лініі даверу», не распаўсюджваюцца.
ААТ «Белгазпрамбанк» пакідае за сабой права адказу на паведамленні, якія паступілі па каналах сувязі «Лініі даверу».
У выпадку, калі паведамленне накіравана з мэтай распаўсюджвання заведама ілжывых звестак, якія ганьбяць гонар і годнасць службовых асоб і работнікаў ААТ «Белгазпрамбанк», трэціх асоб, і (або) атрымаць якія-небудзь прэферэнцыі, асабістую выгаду, пазбегнуць адказнасці або з хуліганскіх памкненняў, ААТ «Белгазпрамбанк» пакідае за сабой права ініцыяваць прыняцце мер адказнасці ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.
Для інфармавання аб фактах незаконных або неэтычных дзеянняў у дзейнасці банка любая асоба, у т.л. ананімна, можа скарыстацца наступнымі каналамі для накіравання адпаведных звестак:
1. спецыяльны адрас карпаратыўнай электроннай пошты konflict@bgpb.by;
2. пакінуць галасавое паведамленне па спецыяльным тэлефонным нумары +375(17)229-78-33 (функцыянуе ў кругласутачным рэжыме);
3. запоўніць спецыяльную форму, размешчаную ніжэй (палі, пазначаныя * абавязковыя для запаўнення):