Belgazprombank

Парадак ажыццяўлення валютна-абменных аперацый з удзелам фізічных асоб і ўстанаўлення (давядзення) абменных курсаў у Банку рэгламентаваны пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 01.02.2011 №35 «Об зацвярджэнні Інструкцыі аб парадку ажыццяўлення валютна-абменных аперацый з удзелам фізічных асоб і арганізацыі працы абменных пунктаў, кас пры правядзенні такіх операций», а таксама лакальным нарматыўным прававым актам Банка, у адпаведнасці з якімі :

у Банку абменныя курсы валют ўсталёўваюцца ў залежнасці ад які складваецца попыту і прапановы па той ці іншай замежнай валюце на аснове аналізу валютнага рынку і даводзяцца да кас цэнтралізавана па каналах сувязі ;

Банк мае права змяняць на працягу дня абменныя курсы валют неаднаразова ;

абнаўленне інфармацыі па абменных курсах ажыццяўляецца аўтаматычна на працягу дня ва ўсіх праграмна-тэхнічных комплексах Банка і касавы работнік не мае тэхнічнай магчымасці здзяйсняць валютна-абменныя аперацыі па курсах, якія дзейнічалі да моманту змены.

Пры гэтым абменныя курсы даступныя для візуалізацыі з моманту ўступлення іх у дзеянне, згодна з распараджэння ўпаўнаважанага асобы Банка, а інфармацыя аб якая мае быць змене абменных курсаў даступная за 15 хвілін да моманту ўступлення іх у дзеянне.

Парадак ажыццяўлення валютна-абменных аперацый пры выкарыстанні асабістых банкаўскіх плацежных картак рэгулюецца Інструкцыяй аб парадку здзяйснення аперацый з банкаўскімі аплатнымі карткамі, зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь 2013/01/18 №34 (далей – Інструкцыя №34) і лакальным нарматыўным прававым актам Банка, у адпаведнасці з якімі :

- здзяйсненне валютна-абменных аперацый з выкарыстаннем карткі ажыццяўляецца ў рамках заключанага дагавора аб выкарыстанні карткі ;

- пры выкарыстанні карткі ці яе рэквізітаў пры здзяйсненні кліентам разлікаў, аперацый папаўнення рахунку і атрымання наяўных грашовых сродкаў на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь і за яе межамі ў валюце, выдатнай ад валюты рахунку, аперацыі праводзяцца па абменным курсе, якое ўстанаўліваецца Банкам для правядзення аперацый з выкарыстаннем картак, дзеючаму ў момант правядзення аперацыі, з улікам крос-курса, устаноўленага адпаведнай аплатнай сістэмай. Пры гэтым момантам правядзення аперацыі прызнаецца дата прызнання аперацыі ў бухгалтарскім уліку і справаздачнасці Банка і :

  • пры правядзенні аперацыі з выкарыстаннем карткі ў падраздзяленнях Банка і прыладах Банка – момант правядзення аперацыі з выкарыстаннем карткі ;

  • пры правядзенні аперацыі з выкарыстаннем карткі ў іншых банках і суб'ектах гаспадарання, у прыладах іншых банкаў і суб'ектаў гаспадарання – момант адлюстравання аперацыі з выкарыстаннем карткі па ліку кліента.

З актуальнымі (устаноўленымі) абменнымі курсамі можна азнаёміцца на афіцыйным сайце Банка, у раздзеле "Курсы валют".

Для павышэння якасці абслугоўвання кліентаў Банк прапануе Кліентам здзяйсняць валютна-абменныя аперацыі (і іншыя банкаўскія аперацыі) з дапамогай прагрэсіўных каналаў дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (інтэрнэт-банк, мабільнае прыкладанне).



Рэжым працы ААТ «Белгазпрамбанк» (далей - Банк) з кліентамі вызначаецца лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі Банка ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь. У актах заканадаўства Рэспублікі Беларусь не прадугледжана якіх-небудзь абмежаванняў або патрабаванняў па рэжыму і парадку абслугоўвання кліентаў.

Пры ажыццяўленні аперацый з кліентамі, яны падлягаюць адлюстраванню ў бухгалтарскім уліку Банка для фарміравання штодзённага балансу (кожны працоўны дзень) у адпаведнасці з патрабаваннямі Інструкцыі аб арганізацыі вядзення бухгалтарскага ўліку і складання бухгалтарскай (фінансавай) справаздачнасці ў Нацыянальным банку Рэспублікі Беларусь, банках і нябанкаўскіх крэдытна-фінансавых арганізацыях Рэспублікі Беларусь, зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 2013/12/12 №728.

Пры гэтым, для апошняга працоўнага дня месяца Банка, у сувязі з правядзеннем рэгламентных работ па завяршэнні справаздачнага перыяду, усталёўваецца іншы рэжым, як абслугоўвання кліентаў, так і адлюстравання аперацый у бухгалтарскім уліку Банка.

Інфармацыя пра змены рэжыму абслугоўвання кліентаў загадзя размяшчаецца на стэндах кропак продажаў и афіцыйным сайце Банка.

Просім ўлічваць дадзеную інфармацыю і загадзя планаваць магчымасць здзяйснення банкаўскіх аперацый.



Пры арганізацыі працы з банкнотамі ў замежнай валюце ОАО «Белгазпрамбанк» (далей – Банк) кіруецца Інструкцыяй па арганізацыі касавай працы ў банках і нябанкаўскіх крэдытна-фінансавых арганізацыях Рэспублікі Беларусь, зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 21.12.2010.

У адпаведнасці з п.5 Інструкцыі №211 у кас Банка для ўсеагульнага агляду павінен быць змешчаны пералік прыкмет плацежнасці банкнот у замежнай валюце, распрацаваны Банкам самастойна з улікам інструкцый (правілаў) замежных банкаў або банкаў-пасярэднікаў, з якімі заключаны адпаведныя дагаворы.

З пералікам прыкмет плацежнасці банкнот у замежнай валюце, якія дзейнічаюць у Банку можна азнаёміцца тут.



ААТ «Белгазпрамбанк» (далей – Банк) ажыццяўляе валютна-абменныя аперацыі ў адпаведнасці з патрабаваннямі Інструкцыі аб парадку ажыццяўлення валютна-абменных аперацый з удзелам фізічных асоб і арганізацыі працы абменных пунктаў, кас пры правядзенні такіх аперацый, зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 2011/05/0.

У адпаведнасці з п.7 Інструкцыі 35 Банк мае права спаганяць ўзнагароджанне (плату) за замену зношаных, пашкоджаных, але якія захавалі прыкметы плацежаздольнасці грашовых знакаў, сапраўднасць, якіх не выклікае сумневу, на аплатныя грашовыя знакі той жа замежнай валюты тых жа альбо іншых наміналаў.

Банкноты замежнай валюты, якія падлягаюць замене, у Банку вызначаюцца ў адпаведнасці з пералікам прыкмет плацёжнасці банкнот у замежнай валюце.

Памер узнагароды (платы) за паслугі Банка па замене (размену) замежнай валюты, якая падлягае выплаце кліентам, усталёўваецца Банкам у Пералiку ўзнагароджанняў за аперацыі, якія праводзяцца ААТ «Белгазпромбанк».



Электронная чаргу - праграмна-апаратны комплекс, які спрыяе аптымізацыі і размеркаванні патоку кліентаў, паскарэнню часу іх абслугоўвання.

Пры арганізацыі працы электроннай чаргі Банк выкарыстоўвае падзел патокаў кліентаў з улікам катэгорыі кліента (фізічная асоба, карпаратыўны кліент), выгляду аперацый, а таксама агульнага часу знаходжання кліента ў кропцы продажаў банка   (напрыклад: са зваротам да эканаміста і / або да касаваму работніку ).

Плануючы наведванне пункту продажаў, просім звяртаць увагу, што для зручнасці кліентаў Банк таксама прапануе альтэрнатыўныя спосабы правядзення найбольш запатрабаваных банкаўскіх аперацый па каналах дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання, не патрабавальным непасрэднага звароту ў Банк  (інтэрнэт-банкмабільнае прыкладанне). 



Асноўнай задачай дадзенага падраздзялення является повышение ўзроўню інфармавання і эфектыўнасці ўзаемадзеяння з кліентамі ОАО «Белгазпромбанк» (у тым ліку патэнцыяльнымі).

Кантакт-цэнтр ажыццяўляе інфармацыйна-кансультацыйную падтрымку па ўсіх напрамках дзейнасці Банка ў кругласутачным рэжыме.

ААТ «Белгазпромбанк» (далей – Банк) паслядоўна ажыццяўляе арганізацыйна-тэхнічныя мерапрыемствы па скарачэнні часу чакання адказу і павышэнню якасці абслугоўвання кліентаў.

Адначасова просім звяртаць увагу, што для зручнасці кліентаў Банкам арганізаваны альтэрнатыўныя каналы сувязі :

  • заказ зваротнага выкліку праз мабільнае прыкладанне Банка (закладка «Связь з банком» - «заказать звонок») ;
  • пасродкам сайта Банка (закладка «Поддержка клиентов»).

У выпадку ўзнікнення неабходнасці звароту ў Банк у адпаведнасці з Законам аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб прапануем направить электронны зварот посредством спецыяльнай рубрыкі на сайце Банка («О банку» - «Работа са зваротамі грамадзян і юрыдычных лиц» - «Электронные звароты грамадзян і юрыдычных лиц»), альбо накіраваць пісьмовую.Мінск, вул. Прытыцкага, 60/2.



Адным з відаў дамоваў тэрміновага банкаўскага ўкладу (дэпазіту) з'яўляецца безотзывный дагавор (артыкул 182 Банкаўскага кодэкса Рэспублікі Беларусь).

Безотзывный дагавор - дагавор, які не прадугледжвае вяртанне ўкладу (дэпазіту) да заканчэння тэрміну вяртання ўкладу (дэпазіту) (далей – тэрміновы безотзывный банкаўскі ўклад (дэпазіт)).

Асаблівасцю тэрміновага безотзывного банкаўскага ўкладу (дэпазіту) з'яўляецца тое, што укладчык * не можа запатрабаваць ад банка яго вяртання да заканчэння тэрміну вяртання ўкладу (дэпазіту). Вяртанне ўкладу (дэпазіту) у гэтым выпадку магчымы толькі пры наяўнасці згоды банка.

Заканадаўствам Рэспублікі Беларусь не прадугледжана крытэрыяў, якія вызначаюць дапушчальнасць вяртання тэрміновага безотзывного банкаўскага ўкладу (дэпазіту) датэрмінова.

ААТ «Белгазпромбанк» (далей – Банк) разглядае пытанне датэрміновага вяртання тэрміновага безотзывного банкаўскага ўкладу (дэпазіту) пры наяўнасці аб'ектыўнай патрэбы і на падставе заявы ўкладчыка, да якога павінны быць прыкладзены пацвярджаюць дакументы.

Да аб'ектыўнай патрэбы Банкам аднесены наступныя выпадкі :

  • страта укладчыкам працаздольнасці больш чым на 6 месяцаў. У гэтым выпадку укладчык ў Банк ўяўляе пацвярджае дакумент, выдадзены установай (службовай асобай) сістэмы аховы здароўя ;
  • абставіны, якiя цягнуць неабходнасць атрымання укладчыкам альбо блізкім сваяком ўкладчыка (муж (а), дзеці, бацькі) экстранай платнай медыцынскай дапамогі. У гэтым выпадку укладчык ў Банк ўяўляе пацвярджае дакумент, выдадзены установай (службовай асобай) системы  аховы здароўя, а таксама, пры неабходнасці, дакумент, які пацвярджае сваяцтва ;
  • смерць блізкага сваяка ўкладчыка (муж (а), дзеці, бацькі). У гэтым выпадку укладчык ў Банк прадстаўляе пасведчанне аб смерці і дакумент, які пацвярджае сваяцтва ;
  • псаванне жылога памяшкання ўкладчыка, завабная немагчымасць пражывання ў дадзеным жылым памяшканні. У гэтым выпадку укладчык ў Банк ўяўляе пацвярджае дакумент, выдадзены установай (службовай асобай) сістэмы ЖКГ (напрыклад, даведка з ЖЭС, якая пацвярджае немагчымасць пражывання ў жылым памяшканні) ;
  • атрыманне укладчыкам першаснай інваліднасці I, II, III групы на працягу тэрміну дзеяння тэрміновага безотзывного банкаўскага ўкладу (дэпазіту). У гэтым выпадку укладчык ў Банк ўяўляе пацвярджае дакумент, выдадзены установай (службовай асобай) сістэмы аховы здароўя ;
  • спыненне працоўных адносін ўкладчыка з наймальнікам у перыяд дзеяння дагавора тэрміновага безотзывного ўкладу (дэпазіту), працягласць незанятасці ўкладчыка – ад 1 месяца і вышэй. У гэтым выпадку укладчык прадстаўляе ў Банк працоўную кніжку.

*Ўкладчык - фізічная асоба, якое заключыла з Банкам дагавор тэрміновага безотзывного банкаўскага ўкладу, а таксама фізічная асоба, на чыё імя заключаны дагавор тэрміновага безотзывного банкаўскага ўкладу на імя іншай асобы, пасля прад'яўлення ім Банку ў пісьмовай форме першага патрабаванні ў дачыненні да гэтага ўкладу.



Крэдытаванне фізічных асоб у Рэспубліцы Беларусь ажыццяўляецца банкам у адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, у прыватнасці, Грамадзянскім кодэксам Рэспублікі Беларусь (далей – ГК) Банкаўскім кодэксам Рэспублікі Беларусь (далей – БК) і Інструкцыяй аб парадку прадастаўлення грашовых сродкаў у форме крэдыту і іх вяртання (пагашэння) зацверджанай пастановай Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 2018/03/29 №149 (далей – Інструкцыя). У адпаведнасці:

  • са арт.22 БК банкі самастойна вызначаюць ўмовы заключэння здзелак, якія не супярэчаць заканадаўству Рэспублікі Беларусь ;
  • са ст.141 БК кредитодатель мае права адмовіцца ад заключэння крэдытнага дагавора пры наяўнасці звестак аб тым, што прадстаўленая крэдытаатрымальніку сума крэдыту не будзе вернута (пагашана) ў тэрмін, пры непрадастаўлення крэдытаатрымальнікам забеспячэння выканання абавязацельстваў па крэдытнай дамове, пры наяўнасці іншых падстаў, здольных паўплываць на выкананне крэдытаатрымальнікам абавязацельстваў па крэдытнай дамове або прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
  • з п.8 Інструкцыі ўмовы і парадак прадастаўлення (размяшчэння) грашовых сродкаў у форме крэдыту, парадак ацэнкі крэдытаздольнасці заяўніка і пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца заяўнікам для атрымання крэдыту да заключэння крэдытнага дагавора, вызначаюцца банкамі самастойна ў лакальных нарматыўных прававых актах.

У адпаведнасці з арт.2 ГК грамадзяне і юрыдычныя асобы вольныя ў зняволенні дамовы. Прымус да заключэння дагавора не дапускаецца, за выключэннем выпадкаў, калі абавязак заключыць дамову прадугледжана заканадаўствам або добраахвотна прынятым абавязацельствам.

Заканадаўствам Рэспублікі Беларусь не прадугледжаны абавязак банка заключаць крэдытныя дагаворы з любым якія звярнуліся да яго фізічнай асобай.

Пры гэтым на прыняцце банкам рашэння аб магчымасці / немагчымасці прадастаўлення крэдыту, напрыклад, уплываюць такія абставіны як :
  • наяўнасць звестак з Крэдытнага рэгістра Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь аб непагашанай пратэрмінаванай запазычанасці па крэдытах, прадастаўленым банкамі Рэспублікі Беларусь ;
  • наяўнасць звестак з Крэдытнага рэгістра Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь аб фактах ўзнікнення пратэрмінаванай запазычанасці па раней атрыманых у банкаў Рэспублікі Беларусь крэдытах, а таксама аб працягласці пратэрмінаванай запазычанасці па дадзеных крэдытах ;
  • немагчымасць прадастаўлення крэдытаатрымальнікам забеспячэння выканання абавязацельстваў па крэдытнай дамове.

У ходзе працэсу прыняцця банкам рашэння аб выдачы крэдыту таксама ўлічваюцца іншыя фактары, па сукупнасці ацэнкі якіх прымаецца рашэнне аб прадастаўленні крэдыту.



ААТ «Белгазпромбанк» (далей – Банк) на пастаяннай аснове праводзіць работу па забеспячэнню якаснага абслугоўвання кліентаў.

Банк імкнецца прапаноўваць сваім кліентам шырокую лінейку прадуктаў з прывабнымі ўмовамі. Цікавасць да паслуг Банка абумоўлівае нагрузку на кропкі продажаў і можа, у залежнасці ад характару і колькасці здзяйсняюцца аперацый, працягласць якіх складае ад 2 да 60 хвілін, прыводзіць да росту часу чакання кліентаў.

Для Банка падтрыманне высокай якасці абслугоўвання з'яўляецца адным з безумоўных прыярытэтаў, для чаго пастаянна праводзяцца як арганізацыйныя, так і тэхнічныя мерапрыемствы.

Так, на сістэмнай аснове ажыццяўляецца маніторынг кліенцкіх патокаў, па выніках якога, пры неабходнасці, праводзяцца карэкціроўкі графіка працы кропак продажаў.

Вялікая ўвага надаецца развіццю дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання, у рамках якога нашым кліентам прадастаўляецца магчымасць ажыццяўляць практычна ўвесь комплекс банкаўскіх аперацый дыстанцыйна без наведвання кропак продажаў банка.

Усімі перавагамі дыстанцыйнага сэрвісу можна скарыстацца з дапамогай такіх формаў паслугі дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання як «Интернет-банк» і «Мобильное приложение». Ня наведваючы офісы Банка, без чэргаў, у любым месцы і ў любы час магчыма :

  • замовіць і атрымаць банкаўскую аплатную картку (далей - БПК) ;
  • пагасіць крэдыт Банка ;
  • перавесці грошы з любой БПК, эмітаваных банкам Рэспублікі Беларусь на БПК, эмітаваных Банкам без выплаты ўзнагароды Банку ;
  • бясплатна перавесці грошы з адной БПК, эмітаваных  Банком на іншую БПК, эмітаваных Банкам ;
  • ажыццявіць валютна-абменныя аперацыі па курсах больш выгадным, чым у кропках продажаў Банка ;
  • адкрыць онлайн-дэпазіт і / або папоўніць ўклад (дэпазіт), адкрыты ў Банку (калі гэта прадугледжана яго ўмовамі) ;
  • ажыццяўляць онлайн-плацяжы (без выплаты ўзнагароды) больш, чым 50000 пастаўшчыкам паслуг, уключаючы камунальныя паслугі, папаўненне балансу рахунку паслуг мабільнай сувязі, у тым ліку з дапамогай БПК, эмітаваных іншымі банкамі Рэспублікі Беларусь ;
  • здзяйсняць плацяжы па індывідуальных банкаўскім рэквізітах з выкарыстаннем БПК ;
  • замовіць кансультацыю спецыяліста Банка ;
  • аформіць крэдыт на зарплатную або разліковую БПК, эмітаваных Банкам ;
  • фармаваць выпіскі па рахунках і многае іншае.

Пачаць карыстацца паслугай дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання фізічная асоба можа таксама дыстанцыйна, прайшоўшы ўсталяваную банкам працэдуру рэгістрацыі ў «Интернет-банке» з выкарыстаннем міжбанкаўскай сістэмы ідэнтыфікацыі кліентаў, а функцыяналам мабільнага прыкладання - актываваць прыкладанне адным з прапанаваных спосабаў: «Активация па лагіне і паролю ИБ» (даступная кліентам банка, якія маюць доступ да паслугі «Интернет-банк») «Онлайн регистрация» (для трымальнікаў плацежных картак, ўкладчыкаў, крэдытаатрымальнікаў Белгазпрамбанка і не кліентаў банка) «МСИ регистрация» (для кліентаў з уліковым запісам МСИ) і далучыцца да Дагавора аб аказанні паслуг дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (код актывацыі, у выглядзе SMS-паведамленні, будзе адпраўлены на мабільны нумар тэлефона паказаны пры рэгістрацыі).

Самастойнае папаўненне БПК наяўнымі грашовымі сродкамі магчыма з выкарыстаннем сеткі инфокиосков і банкаматаў з функцыяй прыёму купюр, шэраг якіх працуе кругласутачна. Таксама можна скарыстацца паслугамі партнёра Банка – РУП «Белпочта».



У адпаведнасці з п. 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 03.06.2008 № 294 «О дакументаванні насельніцтва Рэспублікі Беларусь» дакументамі, сведчаць асобу, з'яўляюцца :

  • пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь ;
  • від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь ;
  • пасведчанне бежанца.

Для замежнікаў, часова знаходзяцца або часова пражываюць у Рэспубліцы Беларусь, за выключэннем замежнікаў, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 04.01.2010 №105-З «О прававым становішчы замежных грамадзян і асоб без грамадзянства ў Рэспубліцы Беларусь» дакументам, які сведчыць у Рэспубліцы Беларусь яго асобу, з'яўляецца сапраўдны пашпарт ці іншы дакумент, яго замяняе, прызначаны для выезду за мяжу і выдадзены адпаведным органам дзяржавы грамадзянскай прыналежнасці альбо звычайнага месца жыхарства замежніка або міжнароднай арганізацыяй.



У адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2018/10/16 №414 «О удасканаленні безнаяўных расчетов» з 2020/01/01 ўкаранёна аўтаматызаваная інфармацыйная сістэма выканання грашовых абавязацельстваў (далей - АІС Іда) парадак функцыянавання якой вызначаны Палажэннем аб парадку ажыццяўлення безнаяўных разлікаў пасродкам АІС Іда і яе функцыянавання, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 2019/06/28 № 432/11 «Об аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэме выканання грашовых обязательств» (далей – Палажэнне).

Становішчам вызначаецца парадак ажыццяўлення безнаяўных разлікаў пасродкам АІС Іда пры выкананні грашовых абавязацельстваў плацельшчыкаў шляхам спагнання ў бясспрэчным парадку грашовых сродкаў на рахунках (электронных грошай у электронных кашальках) у банку ў кошт выплаты плацяжоў у бюджэт, а таксама для выканання іншых грашовых абавязацельстваў плацельшчыкаў.

Інфармацыя пра нявыкананых грашовых абавязацельствах фармуецца в АИС ИДО на падставе паступілі плацежных патрабаванняў спагнальнікаў на спагнанне грашовых сродкаў у бясспрэчным парадку і плацежных інструкцый плацельшчыкаў на пералік плацяжоў у бюджэт.

Аплатныя патрабаванні спагнальнікаў афармляюцца на падставе наступных дакументаў, па якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ажыццяўляецца спагнанне ў бясспрэчным парадку грашовых сродкаў з рахункаў у банках, электронных грошай з электронных кашалькоў :

  • выдержателейh_5_h0надписей нотариусов, іншых выканаўчых дакументаў ;
  • рашэнняў (распараджэнняў) упаўнаважаных дзяржаўных органаў і банкаў ;
  • пастаноў органаў, якія вядуць крымінальны працэс ;
  • пастаноў аб накладанні адміністрацыйнага спагнання ;
  • дублікатаў (копій) дакументаў, пералічаных в абзацах втором - пятом настоящей часткі, у выпадках, устаноўленых заканадаўствам.

Спагнанне ў бясспрэчным парадку грашовых сродкаў (электронных грошай) ажыццяўляецца патрабавальнікамі з рахункаў у банках (з электронных кашалькоў), з якіх такое спагнанне прадугледжана заканадаўчымі актамі.

Выкананне плацежных патрабаванняў патрабавальнікаў, плацежных інструкцый плацельшчыкаў з дапамогай АІС ИДО ажыццяўляецца ў адпаведнасці з усталяванай заканадаўчымі актамі чарговасцю плацяжоў, названай у плацежных патрабаваннях спагнальнікаў, плацежных інструкцыях плацельшчыкаў, а ў межах адной чарзе - з улікам часу паступлення ў АІС Іда плацежных патрабаванняў спагнальнікаў, плацежных інструкцый плацельшчыкаў з захаваннем патрабаванняў, прадугледжаных заканадаўчымі актамі.

Падтрымка кліентаў
* Званок платны ў адпаведнасці з тарыфамі аператара мабільнай сувязі
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play
Лагатып кампаніі
Назад
Назад