Belgazprombank

Ўстаноўка плацежных тэрміналаў

Ўстаноўка плацежных тэрміналаў для прыёму банкаўскіх плацежных картак (далей – Тэрмінал) у прадпрыемствах гандлю і сэрвісу ажыццяўляецца Банкам на падставе заключанага з Банкам дамовы эквайрынгу, пасля представленияоформленной юрыдычнай асобай (індывідуальным прадпрымальнікам) заяўкі на ўстаноўку плацежных тэрміналаў (далей – Заяўка).

Рашэнне аб магчымасці ўстаноўкі Тэрмінала прымаецца кіраўніком адпаведнага падраздзялення Банка не пазней за 3-х рабочых дзён з моманту атрымання поўнага пакета дакументаў.

Станоўчае рашэнне аб усталяванні Тэрмінала можа быць прынята ў выпадку выканання наступных умоў:

  • наяўнасці ў Банка неабходнай колькасці Тэрміналаў;
  • наяўнасці ў прадпрыемства гандлю і сэрвісу бягучага (разліковага) рахунку, адкрытага ў Банку;
  • адсутнасці ў Банку і плацежных сістэмах негатыўнай інфармацыі аб прадпрыемстве гандлю і сэрвісу, у тым ліку аб уключэнні ў спісы глабальных эканамічных санкцый.

У выпадку прыняцця станоўчага рашэння аб усталяванні Тэрмінала, адказны супрацоўнік Банка ў працягу 3-х рабочых дзён з моманту прыняцця рашэння фармуе пакет дакументаў на ўстаноўку Тэрмінала, які ўключае ў сябе дагавор эквайрынгу з дадаткам і акт прыёму-перадачы абсталявання.

Сфармаваны пакет дакументаў адказны супрацоўнік Банка накіроўвае на электронны адрас юрыдычнай асобы (індывідуальнага прадпрымальніка), паказаны ў Заяўцы (у выпадку адсутнасці ў Заяўцы электроннага адрасу пакет дакументаў можа быць высланы поштай у папяровым выглядзе) для азнаямлення, ўзгаднення і падпісання.

Падпісаны юрыдычнай асобай (індывідуальным прадпрымальнікам) пакет дакументаў павінен быць перададзены ў Банк не пазней за 5 рабочых дзён з моманту адпраўлення пакета Банкам.

У выпадку атрымання няпоўнага пакета дакументаў, работнік адпаведнага падраздзялення не пазней за 3-х рабочых дзён з моманту паступлення пакета дакументаў паведамляе кліента аб неабходнасці напрамкі адсутнічаюць дакументаў.

Ўстаноўка Тэрмінала ў прадпрыемствах гандлю і сэрвісу ажыццяўляецца на працягу дзесяці рабочых дзён з моманту полученияполного пакета дакументаў, падпісаных з боку юрыдычнай асобы (індывідуальнага прадпрымальніка).

Перад устаноўкай тэрмінала супрацоўнік Банка узгадняе з прадстаўніком прадпрыемствы гандлю і сэрвісу дату ўстаноўкі Тэрмінала.

Да гэтага часу прадпрыемства гандлю і сэрвісу павінна забяспечыць наяўнасць у месцы ўстаноўкі Тэрмінала неабходных тэхнічных умоў для працы Тэрмінала, а таксама яўку персаналу, які будзе працаваць з Тэрміналам для правядзення навучання.

 

Замена плацежных тэрміналаў

У выпадку парушэння працаздольнасці тэрмінальнага абсталявання, усталяванага ў прадпрыемствах гандлю і сэрвісу юрыдычнай асобай (індывідуальным прадпрымальнікам) афармляецца заяўка на ліквідацыю няспраўнасці плацежнага тэрмінала (далей – Заяўка на ліквідацыю няспраўнасці).

Заяўка на ліквідацыю няспраўнасці і няспраўнае абсталяванне перадаецца ў падраздзяленне Банка, якое прымала Заяўку.

На працягу дзесяці рабочых дзён з моманту атрымання Заяўкі на ліквідацыю няспраўнасці, адказны супрацоўнік Банка складае акт уліку няспраўнасцяў.

У выпадку, калі Тэрмінал неабходна перадаць для наступнага рамонту або замены на новы пастаўшчыку абсталявання, на працягу 3-х рабочых дзен з дня складання акта уліку няспраўнасцяў, вырабляецца ўстаноўка Тэрмінала з падменнага тэрмінальнага фонду Банка (пры наяўнасці ў Банка неабходнай колькасці Тэрміналаў).

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад