Ўстаноўка плацежных тэрміналаў
Ўстаноўка плацежных тэрміналаў для прыёму банкаўскіх плацежных картак (далей – Тэрмінал) у прадпрыемствах гандлю і сэрвісу ажыццяўляецца Банкам на падставе заключанага з Банкам дамовы эквайрынгу, пасля представленияоформленной юрыдычнай асобай (індывідуальным прадпрымальнікам) заяўкі на ўстаноўку плацежных тэрміналаў (далей – Заяўка).
Рашэнне аб магчымасці ўстаноўкі Тэрмінала прымаецца кіраўніком адпаведнага падраздзялення Банка не пазней за 3-х рабочых дзён з моманту атрымання поўнага пакета дакументаў.
Станоўчае рашэнне аб усталяванні Тэрмінала можа быць прынята ў выпадку выканання наступных умоў:
- наяўнасці ў Банка неабходнай колькасці Тэрміналаў;
- наяўнасці ў прадпрыемства гандлю і сэрвісу бягучага (разліковага) рахунку, адкрытага ў Банку;
- адсутнасці ў Банку і плацежных сістэмах негатыўнай інфармацыі аб прадпрыемстве гандлю і сэрвісу, у тым ліку аб уключэнні ў спісы глабальных эканамічных санкцый.
У выпадку прыняцця станоўчага рашэння аб усталяванні Тэрмінала, адказны супрацоўнік Банка ў працягу 3-х рабочых дзён з моманту прыняцця рашэння фармуе пакет дакументаў на ўстаноўку Тэрмінала, які ўключае ў сябе дагавор эквайрынгу з дадаткам і акт прыёму-перадачы абсталявання.
Сфармаваны пакет дакументаў адказны супрацоўнік Банка накіроўвае на электронны адрас юрыдычнай асобы (індывідуальнага прадпрымальніка), паказаны ў Заяўцы (у выпадку адсутнасці ў Заяўцы электроннага адрасу пакет дакументаў можа быць высланы поштай у папяровым выглядзе) для азнаямлення, ўзгаднення і падпісання.
Падпісаны юрыдычнай асобай (індывідуальным прадпрымальнікам) пакет дакументаў павінен быць перададзены ў Банк не пазней за 5 рабочых дзён з моманту адпраўлення пакета Банкам.
У выпадку атрымання няпоўнага пакета дакументаў, работнік адпаведнага падраздзялення не пазней за 3-х рабочых дзён з моманту паступлення пакета дакументаў паведамляе кліента аб неабходнасці напрамкі адсутнічаюць дакументаў.
Ўстаноўка Тэрмінала ў прадпрыемствах гандлю і сэрвісу ажыццяўляецца на працягу дзесяці рабочых дзён з моманту полученияполного пакета дакументаў, падпісаных з боку юрыдычнай асобы (індывідуальнага прадпрымальніка).
Перад устаноўкай тэрмінала супрацоўнік Банка узгадняе з прадстаўніком прадпрыемствы гандлю і сэрвісу дату ўстаноўкі Тэрмінала.
Да гэтага часу прадпрыемства гандлю і сэрвісу павінна забяспечыць наяўнасць у месцы ўстаноўкі Тэрмінала неабходных тэхнічных умоў для працы Тэрмінала, а таксама яўку персаналу, які будзе працаваць з Тэрміналам для правядзення навучання.
Замена плацежных тэрміналаў
У выпадку парушэння працаздольнасці тэрмінальнага абсталявання, усталяванага ў прадпрыемствах гандлю і сэрвісу юрыдычнай асобай (індывідуальным прадпрымальнікам) афармляецца заяўка на ліквідацыю няспраўнасці плацежнага тэрмінала (далей – Заяўка на ліквідацыю няспраўнасці).
Заяўка на ліквідацыю няспраўнасці і няспраўнае абсталяванне перадаецца ў падраздзяленне Банка, якое прымала Заяўку.
На працягу дзесяці рабочых дзён з моманту атрымання Заяўкі на ліквідацыю няспраўнасці, адказны супрацоўнік Банка складае акт уліку няспраўнасцяў.
У выпадку, калі Тэрмінал неабходна перадаць для наступнага рамонту або замены на новы пастаўшчыку абсталявання, на працягу 3-х рабочых дзен з дня складання акта уліку няспраўнасцяў, вырабляецца ўстаноўка Тэрмінала з падменнага тэрмінальнага фонду Банка (пры наяўнасці ў Банка неабходнай колькасці Тэрміналаў).