Belgazprombank

Для праходжання працэдуры ідэнтыфікацыі ў першую чаргу неабходна запоўніць асабістыя дадзеныя ў электронным кашальку. Запоўніць дадзеныя можна наступным чынам:

Калі Вы рэгістравалі электронны кашалёк з дапамогай мабільнага тэлефона, то для ўнясення дадзеных неабходна атрымаць пароль для ўваходу ў электронны кашалёк праз кампутар. Для гэтага неабходна з тэлефона, з дапамогай якога была праведзена рэгістрацыя, адправіць смс-паведамленне на кароткі нумар 1221 з тэкстам WEBPASS. Пасля чаго Вам прыйдзе пароль для ўваходу.

Калі Вы рэгістравалі кашалек праз кампутар, то неабходна:

1. увайсці ў яго, выкарыстоўваючы нумар кашалька, шматразовы кантрольны код для пацверджання аперацыі і пароль. У выпадку, калі рэгістрацыя была праведзена з выкарыстаннем мабільнага тэлефона – пароль прыходзіць у адказ на паведамленне WEBPASS.

2. перайсці ва ўкладку «УПРАЎЛЕННЕ»

3. далей націснуць на «Ўнесці/змяніць» асабістыя дадзеныя

Пры запаўненні інфармацыйных палёў неабходна звяртаць увагу на абазначэння, названыя перад кожным полем. Некаторыя поля ў далейшым не рэдагуюцца:

4. Далей неабходна запоўніць усе асабістыя і пашпартныя дадзеныя:



Пасля запаўнення ўсіх палёў неабходна пацвердзіць дакладнасць інфармацыі, паставіўшы галачку ў чэк-бокс.

Пасля ўнясення ўсіх дадзеных, неабходна прайсці ідэнтыфікацыю ў банку.

Для праходжання працэдуры ідэнтыфікацыі ў ААТ «Белгазпромбанк» неабходна звярнуцца ў банк з дакументам, які сведчыць асобу. Супрацоўнік пункту продажаў прапануе Кліенту для запаўнення Пагадненне і Апытальнік. Пры гэтым для фіксацыі дадзеных, якія змяшчаюцца ў прадстаўленым Кліентам дакуменце, вырабляецца копія дадзенага дакумента, якая ў адпаведнасці з абз. 13 ч. 1 арт. 6 Закона захоўваецца ў ААТ «Белгазпромбанк» на працягу устаноўленых Законам тэрмінаў. У наступным пакет дакументаў для праходжання працэдуры ідэнтыфікацыі накіроўваецца на праверку. У працягу 3 дзен дакументы разглядаюцца. Пры ўмове супадзення дадзеных у электронным кашальку з дадзенымі, адлюстраванымі ў дакуменце, які сведчыць асобу, статус электроннага кашалька павышаецца да «Завераны» і ставіцца забарона на рэдагаванне дадзеных у інтэрфейсе электроннага кашалька. Пры паспяховым праходжанні працэдуры ідэнтыфікацыі Кліента ў электронны кашалёк, на адрас электроннай пошты (і/або мабільны тэлефон) адпраўляецца апавяшчэнне аб паспяховым завяршэнні працэдуры ідэнтыфікацыі.

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад