Belgazprombank

надзейныя паролі

неабходна:
  • Ствараць персанальныя ( унікальныя ) паролі да розных сэрвісаў
  • Выкарыстоўваць складаныя паролі: мінімум 10 сімвалаў, адначасова лічбы, малыя і вялікія сімвалы, знакі пунктуацыі і іншыя сімвалы
  • Давяраць толькі правераным менеджэрам пароляў
Не рэкамендуецца!
  • Выкарыстоўваць паўтарэння символов 
  • Захоўваць паролі на папяровых носителях 
  • Выкарыстоўваць у якасці пароля свой лагін ( імя карыстальніка, уліковы запіс, нікнэйм )  
  • Захоўваць пароль аўтаматычна ў браузере 
  • Выкарыстоўваць біяграфічную інфармацыю ў паролі

Бяспечны WI-FI

неабходна:
  • Адключыць доступ да сваёй Wi-Fi кропцы, нават калі ў вас «безлимитный» Интернет 
  • Выкарыстоўваць надзейны ( гл. Вышэй ) пароль для доступу да вашай Wi-Fi точке 
  • Дэактываваць аўтаматычнае падлучэнне сваіх прылад да адкрытых Wi-Fi кропках
Не рэкамендуецца!
  • Ўводзіць свой лагін і пароль доступу да ўліковага запісу ( старонцы ) або сістэме банкаўскага абслугоўвання пры падключэнні да бясплатных ( адчыненым ) кропках Wi-Fi у кафэ, транспарце, гандлёвых цэнтрах і г.д.

Правераныя браўзэры і сайты

неабходна:
  • Выкарыстоўваць спецыяльнае праграмнае забеспячэнне ( антывірус, пашырэнне для браўзэра ), каб пазбегнуць наведвання сумніўных сайтов 
Не рэкамендуецца!
  • Пераходзіць па неправераных ссылкам 
  • Ўводзіць інфармацыю на сайтах, калі злучэнне ня абаронена ( няма https і / або значка ў выглядзе 🔒 https:// )

Бяспеку электроннай пошты

неабходна:
  • Падключаць двухфакторную аутентификацию 
  • Выкарыстоўваць мінімум 2 тыпу e-mail адрасоў: закрыты ( толькі для прывязкі прылад і сродкаў іх абароны ) і адкрыты ( для перапіскі, падпісак і г.д. )  
  • Выкарыстоўваць СПАМ-фільтры
Не рэкамендуецца!
  • Рэагаваць на лісты ад невядомага адпраўніка: хутчэй за ўсё гэта спам або мошенники 
  • Адкрываць падазроныя ўкладанні да ліста: спачатку патэлефануеце адпраўніку і даведайцеся, што гэта за файл

Выкарыстанне прыкладанняў, сацыяльных сетак і мессенджеров

неабходна:
  • Ўсталёўваць прыкладання толькі з PlayMarket, AppStore або з правераных крыніц
  • Звяртаць внимание к якім функцый прылады прыкладанне запытвае доступ
  • Абменьвацца паведамленнямі ў сацыяльных сетках і мессенджер, толькі цалкам пераканаўшыся ў асобы суразмоўцы, не рэагуючы ня сумніўныя просьбы і прапановы
Не рэкамендуецца!
  • Размяшчаць персанальную і кантактную інфармацыю пра сябе ў адкрытым доступе
  • Выкарыстоўваць указанне геолокации на фота ў пасадах
  • Адказваць на крыўдныя выразы і агрэсію ў сацыяльных сетках – лепш напішыце пра гэта адміністратару рэсурсу
  • Ўжываць ненарматыўную лексіку пры зносінах
  • Ўсталёўваць прыкладання з нізкім рэйтынгам і адмоўнымі водгукамі

Абарона дадзеных банкаўскай карткі

неабходна:
  • Захоўваць у таямніцы PIN-код карты
  • Прыкрываць далонню клавіятуру пры ўводзе PIN-кода
  • Аформіць асобную карту для онлайн-пакупак і не трымаць на ёй вялікія сумы
  • Выкарыстоўваць паслугі «3-D Secure» і ліміты на максімальныя сумы онлайн-аперацый
  • Схаваць CVV-код на карце ( трохзначны нумар на адваротным баку ), папярэдне захаваўшы яго
Не рэкамендуецца!
  • Захоўваць PIN-код разам з карткай / на картцы
  • Паведамляць CVV-код або адпраўляць яго фота
  • Распаўсюджваць свае пашпартныя дадзеныя ( інфармацыю асабістага характару, номе мабільнага тэлефона ), лагін і пароль доступу да сістэмы «Интернет-банкинг»
  • Паведамляць дадзеныя, атрыманыя ў выглядзе SMS-паведамленняў, сеансово паролі, код аўтарызацыі, пароль 3-D Secure і г.д.

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад