Belgazprombank

Вы апынуліся на гэтай старонцы па прычыне наяўнасці ў Белгазпромбанка падазрэнні на несанкцыянаваны доступ у Ваш рахунак Інтэрнэт-банка трэцімі асобамі, прычынай чаго з'явіўся просты пароль, які не забяспечвае належнага ўзроўню абароны пры доступе ў Інтэрнэт-банк.

У такім выпадку мы патрабуем неадкладнай змены лагіна і пароля ў Вашым асабістым кабінеце.

Прыміце пад увагу: змяніць пароль Вы можаце самастойна з выкарыстаннем сеансавага пароля, што прыходзіць на Ваш нумар тэлефона, альбо толькі пры асабістым візіце ў банк з дакументам, які сведчыць асобу.

УВАГА!Калі Вам патэлефанавалі ад імя банка і запатрабавалі назваць: лагін, пароль, сеансавы пароль, поўны нумар карты, CVV/CVC коды (лічбы на адваротным баку карты), то нікому і ні пры якіх абставінах НЕ ПАВЕДАМЛЯЙЦЕ ГЭТЫЯ ДАДЗЕНЫЯ!

Запішыце нумар таго, хто тэлефануе і звярніцеся ў кантакт-цэнтр Белгазпромбанка па нумары 120 альбо па нумарах 375 (44) 76-66-120 (Velcom), 375 (33) 66-66-120 (МТС), 375 (25) 66-66-120 (Life) і паведаміце пра спробу атрымаць доступ да вашых персанальных дадзеных.

Патрабаванні да надзейнасці пароляў:

Якім НЕ павінен быць пароль:

  • такім жа, як лагін: імя карыстальніка «name» пароль «name».
  • складацца з просты паслядоўнасці лічбаў, як: «12345» або «54321».
  • складацца толькі з лічбаў або толькі з літар.
Якім павінен быць надзейны пароль:

  • складацца з літар рознага рэгістра і лічбаў: «NamEsurnAme1992»
  • мяняцца на рэгулярнай аснове не радзей чым раз у 90 дзён, альбо адразу, пры надыходзе падзей, якія маглі прама ці ўскосна паўплываць на яго палітыка канфідэнцыяльнасці
«У мяне мабільнае прыкладанне, і я карыстаюся толькі ім. Ці павінен я турбавацца?». Нават калі вы выкарыстоўваеце толькі мабільнае прыкладанне, ужываючы біяметрыю і іншыя спосабы доступу да кіравання рахункамі, вам неабходна таксама рэгулярна сачыць за надзейнасцю пароля ад інтэрнэт-банка, выкарыстоўваючы рэкамендацыі, названыя вышэй.

Для захаванасці вашых дадзеных і прадухілення несанкцыянаванага доступу да іх, просім яшчэ раз азнаёміцца з дагаворам на аказанне паслуг ДБО.

У адпаведнасці з Правіламі аказання паслуг дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання фізічных асоб да дамовы на аказанне паслуг ДБО просім неадкладна апавяшчаць банк аб якія сталі вядомымі факты здзяйснення несанкцыянаваных Вамі аперацый па рахунках, даступным з дапамогай ДБО, або фактах незаконнага выкарыстання трэцімі асобамі рэквізітаў доступу і іншай інфармацыі, неабходнай для доступу і здзяйснення аперацый і дзеянняў з выкарыстаннем Інтэрнэт-банка

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад