Belgazprombank

1. Тэрміны і азначэнні

1.1. Прадукт – паслуга (комплекс узаемазвязаных паслуг Банка), якая складае адзінае цэлае з пункту гледжання каштоўнасці для Кліента і (або) тэхналогіі працы з ёй Банка, кіраванне якой можа быць ажыццеўлена з дапамогай Сістэмы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання.

1.2. Сістэма дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (далей – СДБО) – сукупнасць тэхналогій аказання Банкам паслугі дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання і ажыццяўлення банкаўскіх аперацый з выкарыстаннем праграмных, тэхнічных сродкаў і тэлекамунікацыйных сістэм, якія забяспечваюць узаемадзеянне Банка і Кліента праз формы паслугі дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання.

1.3. Формы паслугі дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (далей – форма УДБО):

  • «Інтэрнэт-Банк» – сэрвіс ў сетцы Інтэрнэт з дапамогай выкарыстання сайтаў www.belgazprombank.by ці www.e-bgpb.by (далей – Сайт);
  • «Мабільны Банк» – сэрвіс з выкарыстаннем спецыяльнага SMS-нумары – «2472» мабільных аператараў СТАА «Мабільныя Тэлесістэмы» (далей – МТС), ІП «Вэлком» (далей – Velcom) і ЗАТ «Беларуская сетка тэлекамунікацый» (далей – Life), сэрвіс з выкарыстаннем спецыяльнага USSD-нумары – «128» мабільных аператараў МТС і Velcom, а таксама сэрвіс «Телекард» з выкарыстаннем спецыяльнага SMS – нумары ( 7 (903) 797-62-22;
  • «Мабільнае прыкладанне» – праграмнае забеспячэнне, устанаўліваецца на мабільнае прылада Кліента, якое дазваляе Кліенту ўзаемадзейнічаць з Банкам па адпаведным Прадуктам Банка, а таксама атрымліваць іншую інфармацыю і паслугі пры дапамозе сеткі Інтэрнэт, SMS-паведамленняў і USSD-запытаў;
  • «Мабільнае прыкладанне «v-banking»» - праграмнае забеспячэнне, якое належыць Ўнітарнаму прадпрыемству па аказанні паслуг «Вэлком» і устанаўліваецца на мабільнае прылада Кліента, якое дазваляе Кліенту ўзаемадзейнічаць з Банкам па адпаведным Прадуктам Банка, а таксама атрымліваць іншую інфармацыю і паслугі пры дапамозе сеткі Інтэрнэт.

1.4. Прылады самаабслугоўвання – сукупнасць перыферыйных прылад (інфакіёскі), якія абслугоўваюцца Банкам, якія забяспечваюць магчымасць рэгістрацыі ў СДБО і змены рэквізітаў доступу Кліентаў, зарэгістраваных у СДБО.

1.5. Паслуга дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (далей - УДБО) – паслуга прадастаўлення Банкам Кліенту магчымасці дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання з дапамогай формаў УДБО, пэўнымі сапраўднымі правіламі.

1.6. Пералік узнагарод – Пералік узнагароджанняў за аперацыі фізічных асоб, якія праводзяцца ААТ «Белгазпромбанк», які зацвярджаецца ўпаўнаважаным органам Банка.

1.7. Рэквізіты доступу да формаў УДБО (далей – рэквізіты доступу).

1.7.1. Рэквізіты доступу да форме УДБО «Інтэрнэт-Банк»:

1.7.1.1. імя карыстальніка (лагін) – які выбіраецца Кліентам набор тэкставай і (або) лічбавы інфармацыі, адназначна ідэнтыфікавалай Кліента ў форме УДБО «Інтэрнэт-Банк». Наадварот Кліентам імя карыстальніка (лагін) можа быць адхілена Банкам у выпадку яго выкарыстання ўжо іншым Кліентам;

1.7.1.2. пароль доступу – які выбіраецца Кліентам набор тэкставай і (або) лічбавы інфармацыі, адназначна звязанай з імем карыстальніка (лагінам) Кліента і выкарыстоўваецца для аўтэнтыфікацыі Кліента ў форме УДБО «Інтэрнэт-Банк»;

1.7.1.3. сеансавы пароль – выпадковым чынам якія генерыруюцца Банкам паслядоўнасць тэкставай і (або) лічбавы інфармацыі, якая накіроўвалася Кліенту для пацверджання аперацый у рамках аднаго плацежнага сеансу формы УДБО «Інтэрнэт-Банк».

1.7.2. Рэквізіты доступу да форме УДБО «Мабільны Банк»:

1.7.2.1. нумар мабільнага тэлефона Кліента;

1.7.2.2. код доступу – ідэнтыфікатар адпаведнага дагавора, опосредующего карыстанне Кліентам Прадуктам (альбо банкаўскай аплатнай карткі Кліента), які выкарыстоўваецца пры фарміраванні запытаў Кліента ў выглядзе SMS-паведамленняў альбо USSD-запытаў.

Парадак выкарыстання рэквізітаў доступу да форме УДБО «Мабільны Банк» вызначаецца адпаведнай інструкцыяй карыстальніка, распрацаванай Банкам і размешчанай на сайце Банка.

1.7.3. Рэквізіты доступу да форме УДБО «Мабільнае прыкладанне»:

1.7.3.1. «Мабільнае прыкладанне» можа выкарыстоўвацца Кліентам альбо ў публічным рэжыме, альбо ў прыватным рэжыме. У публічным рэжыме выкарыстання «Мабільнага прыкладання» аўтарызацыя Кліента не патрабуецца. Аб'ёмы і пералікі паслуг і аперацый, якія прадстаўляюцца Кліенту ў публічным і прыватным рэжымах выкарыстання «Мабільнага прыкладання», вызначаюцца Банкам самастойна і адрозніваюцца адзін ад аднаго.

1.7.3.2. Рэквізіты доступу да прыватнаму рэжыму выкарыстання формы УДБО «Мабільнае прыкладанне»:

1.7.3.1. Для актывацыі прыватнага рэжыму выкарыстання «Мабільнага прыкладання» неабходныя наступныя рэквізіты:

  • Імя карыстальніка (лагін) і пароль доступу, аналагічныя імя карыстальніка (лагін) і пароль доступу да форме УДБО «Інтэрнэт-банк»;
  • Токен-код, які атрымліваецца Кліентам па ўзгодненым пры рэгістрацыі Кліента ў «Інтэрнэт-банку» канала сувязі;

1.7.3.2. Для працы ў прыватным рэжыме выкарыстання «Мабільнага прыкладання» неабходныя наступныя рэквізіты:

  • пароль доступу – які выбіраецца Кліентам набор тэкставай і (або) лічбавы інфармацыі, адназначна звязанай з імем карыстальніка (лагінам) Кліента і выкарыстоўваецца для аўтэнтыфікацыі Кліента ў форме УДБО «Мабільнае прыкладанне».

1.7.4. Рэквізіты доступу да форме УДБО «Мабільнае прыкладанне «v-banking»» вызначаюцца ў адпаведнасці з Пагадненнем аб выкарыстанні прыкладання «v-banking», зняволеным Кліентам з Унітарным прадпрыемствам па аказанню паслуг «Вэлком».

1.8. Іншыя тэрміны і азначэнні, якія прымяняюцца ў сапраўдных правілах, выкарыстоўваюцца і тлумачацца бакамі ў сэнсе адпаведных тэрмінаў і азначэнняў, замацаваных у што заключаецца паміж Банкам і Кліентам дамове публічнай аферты, дадаткам да якога і неад'емнай часткай якога з'яўляюцца сапраўдныя правілы (далей – дагавор публічнай аферты), у заканадаўстве Рэспублікі Беларусь або прынятых якая ўсталявалася практыкай.

2. Адмова ад гарантый і абмежаванне адказнасці

2.1. Рэальныя Кліент пацвярджае і прымае той факт, што Банк ніякім чынам не эксплуатуе і не кантралюе сеткі перадачы дадзеных, якія належаць іншым арганізацыям, а таксама якія выкарыстоўваюцца Кліентам мабільныя прыкладанні іншых арганізацый і таму, у выпадку іх выкарыстання Кліентам, дае Кліенту УДБО ў рамках дагаворных адносін, на ўмове «як ёсць».

2.2. У выпадку выкарыстання Кліентам для атрымання паслуг сетак перадачы дадзеных і мабільных прыкладанняў, якія належаць не Слоік, а іншым арганізацыям, Банк не дае ніякіх гарантыйных абавязацельстваў або запэўненняў адносна прадастаўляемых паслуг, уключаючы, але не абмяжоўваючыся: бесперабойнасць, своечасовасць, бяспеку, беспамылковасць, правільнасць, здавальняючы якасць, дакладнае адпаведнасць вырашэння канкрэтных задач і ўмоў Кліента.

3. Рэгістрацыя і падключэнне Кліента да формаў УДБО

3.1. Рэгістрацыя і падключэнне Кліента да форме УДБО «Інтэрнэт-Банк» ажыццяўляецца пры асабістым звароце Кліента ў Банк альбо пры працы з Прыладай самаабслугоўвання (інфакіёскам) наступным чынам:

3.1.1. Кліент звяртаецца ў Банк з дакументам, які сведчыць (пацвярджае) асобу, і запаўняе заяву-анкету на рэгістрацыю ў СДБО. Пасля рэгістрацыі заявы-анкеты супрацоўнік Банка дае Кліенту на папяровым носьбіце імя карыстальніка. Пароль для доступу ў «Інтэрнэт-Банк» генеруецца сістэмай выпадковым чынам і адпраўляецца Кліенту аўтаматычна адпаведна выбраным у заяве канале сувязі: альбо на мабільны тэлефон у выглядзе SMS-паведамлення, альбо электронным паведамленнем на электронны паштовую скрыню. Кліент абавязаны самастойна змяніць адпраўлены яму пароль доступу ў «Інтэрнэт-Банк» адразу пасля яго атрымання, выканаўшы адпаведнае дзеянне ў інтэрфейсе «Інтэрнэт-банк». Банк рэкамендуе Кліенту выкарыстоўваць SMS канал для дастаўкі пароля як больш бяспечны ў параўнанні з выкарыстаннем электроннага паштовага скрыні.

3.1.2. Кліент звяртаецца ў Прылада самаабслугоўвання (інфакіёск) з банкаўскай плацежнай карткай, эмітаванай Банкам, і здзяйсняе аперацыю па рэгістрацыі ў «Інтэрнэт-Банк», запаўняючы ўсе неабходныя рэквізіты самастойна. Пасля завяршэння рэгістрацыі Кліент мае магчымасць карыстацца формай УДБО «Інтэрнэт-Банк».

3.2. Рэгістрацыя і падключэнне Кліента да форме УДБО «Мабільны Банк» ажыццяўляецца пры асабістым звароце Кліента ў Банк альбо пры працы з Прыладай самаабслугоўвання (інфакіёскам) наступным чынам:

3.2.1 Кліент звяртаецца ў Банк з дакументам, які сведчыць (пацвярджае) асобу, і запаўняе заяву-анкету на рэгістрацыю ў СДБО. Пасля рэгістрацыі заявы-анкеты супрацоўнікам Банка Кліент мае магчымасць карыстацца ўсімі сэрвісамі формы УДБО «Мабільны Банк» пры ўмове актывацыі дадзенай формы УДБО. Для актывацыі формы УДБО «Мабільны Банк» выкарыстоўваецца код актывацыі, які змяшчаецца ў дакуменце, выдадзеным Кліенту супрацоўнікам Банка. Кліент адпраўляе адпаведнае SMS-паведамленне з кодам актывацыі на спецыяльны нумар – «2472» мабільных аператараў МТС, Velcom, Life, і (або) выконвае адпаведны USSD запыт на спецыяльны нумар «128» мабільных аператараў МТС, Velcom.

3.2.2 Кліент звяртаецца ў Прылада самаабслугоўвання (інфакіёск) з банкаўскай плацежнай карткай, эмітаванай Банкам, і здзяйсняе аперацыю па рэгістрацыі ў «Мабільным Банку», запаўняючы ўсе неабходныя рэквізіты самастойна. Пасля завяршэння рэгістрацыі Кліент мае магчымасць карыстацца адпаведнымі сэрвісамі формы УДБО «Мабільны Банк» пры ўмове актывацыі дадзенай формы УДБО. Для актывацыі формы УДБО «Мабільны Банк» выкарыстоўваецца код актывацыі, які змяшчаецца ў чэку, атрыманым у інфакіёску па выніках рэгістрацыі. Кліент адпраўляе адпаведнае SMS-паведамленне з кодам актывацыі на спецыяльны нумар – «2472» мабільных аператараў МТС, Velcom, Life, і (або) выконвае адпаведны USSD запыт на спецыяльны нумар «128» мабільных аператараў МТС, Velcom.

3.3 Рэгістрацыя толькі на асобны інфармацыйны сэрвіс формы УДБО «Мабільны банк», які прадстаўляе інфармацыю аб актуальным балансе банкаўскай плацежнай карткі, ажыццяўляецца адначасова з падачай Кліентам заявы ў Банк на выпуск банкаўскай плацежнай карты, пры ўмове, што ў заяве быў паказаны унікальны нумар мабільнага тэлефона Кліента.

Актывацыя толькі дадзенага сэрвісу формы УДБО «Мабільны Банк» і акцептование умоў дагавора публічнай аферты вырабляецца аўтаматычна пры адпраўцы Кліентам з зарэгістраванага нумара мабільнага тэлефона пэўнага USSD або SMS запыту з указаннем кода доступу.

3.4. Рэгістрацыя і падключэнне Кліента да форме УДБО «Мабільнае прыкладанне» ажыццяўляецца шляхам ўстаноўкі (інсталяцыі) адпаведнага праграмнага забеспячэння, які належыць Банку, на мабільнае прылада, тым самым Кліент акцэпт сапраўдны дагавор, у тым ліку сапраўдныя правілы.

Пасля ўстаноўкі (інсталяцыі) мабільнага прыкладання Кліент можа выкарыстоўваць усе сэрвісы публічнага рэжыму выкарыстання «Мабільнага прыкладання» адпаведна.

Для выкарыстання «Мабільнага прыкладання» ў прыватным рэжыме Кліенту неабходна вырабіць яго актывацыю.

Для актывацыі (рэактывацыі) прыватнага рэжыму выкарыстання «Мабільнага прыкладання» Кліенту неабходна выкарыстоўваць рэквізіты доступу да паслугі «Інтэрнэт-банк», а таксама адпаведны Токен-код, атрыманы Кліентам дадаткова. Для наступнай працы з прыватным рэжымам выкарыстання «Мабільнага прыкладання» Кліент павінен задаць шасьцізначны пароль доступу, які ў далейшым будзе выкарыстоўвацца для ўваходу ў «Мабільнае прыкладанне» і аўтэнтыфікацыі Кліента ў форме УДБО «Мабільнае прыкладанне».

3.5. Рэгістрацыя і падключэнне Кліента да форме УДБО «Мабільнае прыкладанне «v-banking»» ажыццяўляецца шляхам ўстаноўкі (інсталяцыі) адпаведнага праграмнага забеспячэння, які належыць Ўнітарнаму прадпрыемству па аказанні паслуг «Велком», на мабільнае прылада і акцэпту Кліентам Пагаднення аб выкарыстанні прыкладання «v-banking» з Унітарным прадпрыемствам па аказанню паслуг «Вэлком», тым самым Кліент акцэпт сапраўдны дагавор, у тым ліку сапраўдныя правілы.

Для выкарыстання «Мабільнага прыкладання «v-banking»» Кліент абавязаны прайсці працэдуру рэгістрацыі ў адпаведнасці з Пагадненнем аб выкарыстанні прыкладання «v-banking», зняволеным Кліентам з Унітарным прадпрыемствам па аказанню паслуг «Вэлком»

3.6. Далей Кліент дзейнічае ў адпаведнасці з Інструкцыяй карыстальніка адпаведнай формы УДБО, распрацаванай Банкам і размешчанай на сайце Банка.

4. Парадак выкарыстання СДБО

4.1. Карыстанне формай УДБО «Інтэрнэт-Банк» ажыццяўляецца Кліентам шляхам выканання аперацый на Сайце.

4.2. Карыстанне формай УДБО «Мабільны Банк» ажыццяўляецца Кліентам шляхам адпраўкі SMS-паведамленняў або USSD-запытаў з зарэгістраванага нумара мабільнага тэлефона на нумары формы УДБО «Мабільны Банк» і атрымання зваротных паведамленняў ад Банка з нумароў формы УДБО «Мабільны Банк».

4.3. Карыстанне формай УДБО «Мабільнае прыкладанне» ажыццяўляецца Кліентам шляхам адпраўкі запытаў на здзяйсненне аперацый ці іншых дзеянняў з дапамогай сеткі Інтэрнэт, SMS-паведамленняў і USSD-запытаў.

4.4. Карыстанне формай УДБО «Мабільнае прыкладанне «v-banking»» ажыццяўляецца Кліентам шляхам адпраўкі запытаў на здзяйсненне аперацый ці іншых дзеянняў з дапамогай сеткі Інтэрнэт.

4.5. Адпраўка SMS-паведамленняў і USSD-запытаў, а таксама націск адпаведных клавіш пацверджання або адпраўкі, а таксама іншых падобных клавіш, прадугледжаных у формах УДБО, з'яўляецца дастатковай падставай, які пацвярджае згоду Кліента на здзяйсненне пэўных аперацый і іншых дзеянняў, прадугледжаных адпаведнай формай УДБО, а таксама пацвярджае азнаямленне Кліента з пэўнай інфармацыяй, якая прадастаўляецца Банкам Кліенту перад здзяйсненнем аперацыі або іншага дзеяння, прадугледжаных адпаведнай формай УДБО.

4.6. Інфармацыя аб парадку выканання аперацый размяшчаецца на Сайце Банка, а таксама ў Інструкцыях карыстальніка.

5. Выкарыстанне электроннага паштовага сэрвісу ў СДБО

5.1. Прадастаўленне і выкарыстанне паслугі электроннага паштовага сэрвісу ў СДБО ажыццяўляецца з улікам наступнага:

5.1.1. пры выкарыстанні электроннага паштовага сэрвісу не дапускаецца:

  • выкарыстанне ненарматыўнай лексікі, зняважлівых, вульгарных, нецэнзурных, абразлівых, ругательных або іншых аналагічных слоў, маўленчых абаротаў і выразаў, а роўна слоў, маўленчых абаротаў і выразаў, падобных з названымі вышэй да ступені змяшэння;
  • распаўсюджванне любога роду рэкламнай ці іншай незапрашиваемой Банкам альбо не звязанай з УДБО інфармацыі (спам);
  • кірунак бессэнсоўных, вельмі эмацыйных, малазначных паведамленняў, паўторнае кірунак аднолькавых па сутнасці паведамленняў (пытанняў);

5.1.2. адказы на паведамленні, атрыманыя Банкам з дапамогай электроннага паштовага сэрвісу СДБО, накіроўваюцца Банкам Кліенту выключна з дапамогай электроннага паштовага сэрвісу СДБО. У выпадках ўказанні Кліентам ў паведамленні якіх-небудзь дадатковых кантактных дадзеных для адказу Банк мае права не выкарыстоўваць іх.

5.2. Пры парушэнні Кліентам умоў прадастаўлення і выкарыстання паслугі электроннага паштовага сэрвісу СДБО Банк мае права спыніць прадастаўленне Кліенту УДБО цалкам або часткова без папярэдняга паведамлення і тлумачэння прычын.

5.3. Электронны паштовы сэрвіс СДБО не з'яўляецца адрасам электроннай пошты, Банка, а таксама спецыяльнай рубрыкай на Сайце для электронных зваротаў у рамках заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб.

6. Бяспеку пры выкарыстанні СДБО

6.1. Кліент пры працы з формамі УДБО «Інтэрнэт-Банк», «Мабільнае прыкладанне» і «Мабільнае прыкладанне «v-banking»» абавязаны выконваць наступныя патрабаванні:

6.1.1. Для забеспячэння прыватнасці ўводзяцца ў кампутар або прылада, якое выкарыстоўваецца для працы адпаведнай формы УДБО, рэквізітаў доступу па магчымасці выкарыстоўваць прылады з якія працуюць сістэмамі абароны, такімі як:

  • абмежаванне доступу да прылады;
  • актыўны антывіруснае праграмнае забеспячэнне з абноўленымі базамі даных;
  • сістэма абнаўлення аперацыйнай сістэмы.

6.1.2. Пры выкарыстанні сайта www.e-bgpb.by пераканацца, што злучэнне з банкаўскім серверам адбываецца ў абароненым рэжыме (пратакол HTTPS).

6.1.3. Пры выкарыстанні сайта www.e-bgpb.by пераканацца, што ідэнтыфікацыйныя дадзеныя web-сайта www.e-bgpb.by засведчаны, а сертыфікат сайта сапраўдны.

6.1.4. Не згаджацца на прапанову браўзэра захаваць пароль для наступнага ўваходу.

6.1.5. Забяспечваць захаванасць і канфідэнцыяльнасць рэквізітаў доступу і іншай інфармацыі, неабходнай для доступу і здзяйснення аперацый з выкарыстаннем адпаведных формаў УДБО, не выдаваць такую інфармацыю іншым асобам (у т. ч. сябрам, знаёмым, сваякам, супрацоўнікам Банка і інш.).

6.1.6. Не захоўваць свае лагін, пароль, сеансавы пароль, пароль доступу на кампутары, мабільным прыладзе або любым іншым лічбавым носьбіце (жорсткі дыск кампутара, здымны лічбавы носьбіт, інтэрнэт-сэрвісы і да т. п.) або папяровым носьбіце, да якіх могуць мець доступ іншыя асобы.

6.1.7. Змяняць пароль доступу да адпаведнай форме УДБО на рэгулярнай аснове не радзей чым раз у 90 дзён, альбо адразу, пры надыходзе падзей, якія маглі прама ці ўскосна паўплываць на яго канфідэнцыяльнасць. Змяніць адразу пасля атрымання ад Банка на электронны адрас або мабільны тэлефон згенераваны сістэмай пароль доступу да «Інтэрнэт-Банк».

6.1.8. Не пакідаць кампутар ці іншая прылада, з дапамогай якога ажыццяўляецца праца з адпаведнай формай УДБО, без нагляду на час адкрытага сеансу.

6.1.9. Заўсёды націскаць кнопку «ВЫХАД» па заканчэнні сеансу працы з адпаведнай формай УДБО, у тым ліку і перад закрыццём акна браўзэра пры працы з «Інтэрнэт-банк».

6.1.10. Неадкладна апавяшчаць Банк аб якія сталі вядомымі факты здзяйснення несанкцыянаваных Кліентам аперацый па рахунках, даступным з дапамогай СДБО, або фактах незаконнага выкарыстання трэцімі асобамі рэквізітаў доступу і іншай інфармацыі Кліента, неабходнай для доступу і здзяйснення аперацый з выкарыстаннем формаў УДБО.

6.2. Для захавання прыватнасці рэквізітаў доступу і інфармацыі аб учыненых аперацыях Кліента рэкамендуецца:

  • не выкарыстоўваць функцыі браўзэра «Аўтазапаўненне» на старонках з рэквізітамі доступу;
  • не выкарыстоўваць для формы УДБО «Інтэрнэт-Банк» лагін і пароль, якія ўжо выкарыстоўваюцца для аўтарызацыі Кліента на іншых сайтах;
  • выкарыстоўваць надзейныя паролі (даўжынёй не менш за 8-мі знакаў, з не менш 2-х алфавітаў), а для «Мабільнага прыкладання» – не менш 6-ці знакаў;
  • рэгулярна кантраляваць дату і час свайго апошняга наведвання, а таксама колькасць уваходаў і выкарыстоўваюцца IP-адрасы і/або дапаможны тэкставы рэквізіт IP-адрасы (населены пункт і краіна) пры працы з формай УДБО «Інтэрнэт-Банк» на Сайце, а таксама пры працы з формай УДБО «Мабільнае прыкладанне»;
  • ўважліва вывучаць інфармацыю, якая выводзіцца на экран прылады, выкарыстоўванага для працы з адпаведнай формай УДБО, выбіраць дзеянні з прапанаваных варыянтаў у адпаведнасці са сваімі намерамі і ўважліва правяраць правільнасць якая ўводзіцца інфармацыі.

6.3. Банк мае права без папярэдняга апавяшчэння Кліента ўсталёўваць ліміты або абмежаванні на здзяйсненне аперацый, абмежавання тэрміну дзеяння рэгістрацыі карыстальніка або прыпыніць карыстанне формамі УДБО пры наяўнасці падазрэнняў у здзяйсненні трэцімі асобамі аперацый у СДБО ад імя Кліента або паступлення негатыўнай інфармацыі з іншых крыніц.

7. Прыпыненне, аднаўленне карыстання формамі УДБО. Змена рэквізітаў доступу да формаў УДБО

7.1. Кліент мае права проинициировать прыпыненне карыстання формай(амі) УДБО шляхам асабістага звароту ў Банк або па тэлефоне.

7.2. Банк мае права прыпыняць аказанне УДБО без папярэдняга паведамлення аб гэтым Кліента ў выпадках:

  • парушэнні Кліентам умоў дагавора публічнай аферты, Правілаў аказання паслуг - на тэрмін да ліквідацыі Кліентам дапушчаных парушэнняў;
  • наяўнасці абставінаў, якія даюць падставы меркаваць, што формы УДБО выкарыстоўваюцца не Кліентам - на тэрмін да высвятлення гэтых абставінаў;
  • ўзнікнення тэхнічных няспраўнасцяў пры прадастаўленні УДБО - да іх ліквідацыі;
  • замены, тэхнічнага абслугоўвання і т. п. абсталявання і (або) праграмнага забеспячэння, які выкарыстоўваецца Банкам для аказання УДБО, - на тэрмін, патрабаваны для замены, тэхнічнага абслугоўвання адпаведнага абсталявання і (або) праграмнага забеспячэння;
  • у іншых выпадках.

7.3. Для аднаўлення карыстання формамі УДБО і/або змены (аднаўлення) рэквізітаў доступу да формаў УДБО патрабуецца паўторная рэгістрацыя і падключэнне Кліента да формаў УДБО у адпаведнасці з раздзелам 3 сапраўдных Правілаў. Банк мае права адмовіць Кліенту ў паўторнай рэгістрацыі і падключэнні Кліента да формаў УДБО у выпадку прыпынення карыстання формамі УДБО па ініцыятыве Банка.

7.4. Банк мае права ў аднабаковым парадку змяніць рэквізіты доступу Кліента да формаў УДБО пры наяўнасці аднолькавых (падобных) рэквізітаў доступу ў некалькіх Кліентаў.

8. Унясенне змяненняў у дагаворныя адносіны

8.1. Кліент прызнае і прымае права Банка ў аднабаковым парадку ўносіць змяненні ў дагавор публічнай аферты, Правілы аказання паслуг і Пералік узнагарод.

Аб факце ўнясення змяненняў Банк паведамляе Кліента шляхам размяшчэння адпаведнай інфармацыі на Сайце і(або) у памяшканнях Банка, у якіх вырабляюцца аперацыі з фізічнымі асобамі, а таксама з выкарыстаннем формаў УДБО.

8.2. У выпадку сваёй нязгоды з зменамі Кліент паведамляе аб гэтым Банк у пісьмовай форме да заяўленага тэрміну ўступлення змяненняў у сілу. Нязгоду Кліента з зменамі з'яўляецца адмовай Кліента ад выканання дагавора публічнай аферты і цягне яго скасаванне ў дачыненні да дадзенага Кліента з даты ўступлення змяненняў у сілу.

8.3. Адсутнасць паведамлення, названага ў п. 8.2 сапраўдных Правілаў, азначае згоду Кліента з зменамі і разглядаецца Банкам і Кліентам як прыняцце Кліентам прапановы Банка працягнуць працу на новых умовах.

9. Форс-мажор

9.1. У выпадку ўзнікнення абставінаў непераадольнай сілы, якія перашкаджаюць ажыццяўленню Кліентам і (або) Банкам сваіх функцый па дамове публічнай аферты і рэальныя Правілах, да якіх ставяцца стыхійныя бедствы, аварыі, пажары, масавыя беспарадкі, забастоўкі, ваенныя дзеянні, супрацьпраўныя дзеянні трэціх асоб, аварыі сетак сувязі (у тым ліку сеткі інтэрнэт), аварыі ў галіне забеспячэння электраэнергіяй; ўступленне ў сілу нарматыўных прававых актаў, якіх-небудзь іншых абавязковых для выканання рашэнняў упаўнаважаных органаў і (або) арганізацый, прама ці ўскосна якія забараняюць названыя ў дагаворы публічнай аферты і сапраўдных Правілах віды дзейнасці, а таксама іншыя абставіны, якія не залежаць ад волевыяўлення Банка і Кліента, яны вызваляюцца ад адказнасці за невыкананне ўзятых на сябе абавязацельстваў.

9.2. Закранутая форс-мажорнымі абставінамі бок без прамаруджання, але не пазней чым праз 3 (тры) банкаўскіх дня пасля наступлення форс-мажорных абставін у пісьмовай форме альбо праз сродкі масавай інфармацыі інфармуе іншы бок аб гэтых абставінах і аб іх наступствах, а таксама прымае ўсе магчымыя меры з мэтай максімальна абмежаваць адмоўныя наступствы, выкліканыя названымі форс-мажорнымі абставінамі.

Бок, для якой стварыліся форс-мажорныя абставіны, павінна без прамаруджання, але не пазней чым праз 3(тры) банкаўскіх дня паведаміць у пісьмовай форме альбо праз сродкі масавай інфармацыі іншы бок аб спыненні гэтых абставінаў.

9.3. Не паведамленне або несвоечасовае паведамленне бокам, для якой стварылася немагчымасць выканання абавязацельстваў па дагавору публічнай аферты, з іншага боку аб надыходзе форс-мажорных абставінаў цягне за сабой страту правы спасылацца на гэтыя абставіны ў мэтах вызваленне ад адказнасці за невыкананне (неналежнае выкананне) абавязацельстваў па дагавору публічнай аферты.

9.4. Наступ форс-мажорных абставінаў можа выклікаць павелічэнне тэрміну выканання абавязацельстваў па дагавору публічнай аферты на перыяд іх дзеяння, калі бакі не дамовіліся аб іншым.

9.5. Вызваленне боку ад адказнасці за невыкананне (неналежнае выкананне) якога-небудзь закранутага дзеяннем абставін непераадольнай сілы абавязацельствы па дамове публічнай аферты не цягне вызваленне гэтай боку ад адказнасці за невыкананне (неналежнае выкананне) іншых яе абавязацельстваў па дагавору публічнай аферты, незакранутых дзеяннем абставін непераадольнай сілы.

9.6. У выпадку, калі абставіны непераадольнай сілы працягваюцца больш за шэсць месяцаў, то любая з бакоў мае права адмовіцца ад выканання дагавора публічнай аферты. Пры гэтым бакі вяртаюцца ў першапачатковае стан. Выдаткі па вяртанні бакоў у першапачатковае стан бакі нясуць у роўных долях.

10. Іншыя ўмовы

10.1. Банк не аказвае Кліенту паслугі па доступе ў сетку інтэрнэт, паслугі мабільнай і тэлефоннай стацыянарнай сувязі, якіх-небудзь іншых падобных паслуг, опосредующих доступ Кліента да формаў УДБО. Атрыманне, карыстанне такімі паслугамі і іх аплату Кліент ажыццяўляе ў парадку і на ўмовах, вызначаных юрыдычным асобамі, якія аказваюць адпаведныя паслугі.

10.2 Сістэма дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання з'яўляецца адным з спосабаў, якія дазваляюць ажыццяўляць з дапамогай адпаведных формаў, якія прадстаўляюцца Банкам, кіраванне Прадуктамі.

Падключэнне і выкарыстанне УДБО не спыняе магчымасці Кліента кіраваць Прадуктамі іншымі прадугледжанымі заканадаўствам Рэспублікі Беларусь і дагаворамі, опосредующими карыстанне Кліентам Прадуктамі, спосабамі (напрыклад, падключэнне і кіраванне паслугамі з дапамогай афармлення ў пісьмовым выглядзе адпаведных заяў; распараджэнне рахункамі з дапамогай афармлення ў пісьмовым выглядзе пастаянна дзеючых плацежных даручэнняў).

Названыя спосабы кіравання Прадуктамі могуць выкарыстоўвацца адначасова. У выпадку, калі ў выніку адначасовага выкарыстання названых спосабаў ажыццяўляецца кіраванне адной і той жа аперацыяй (напрыклад, штомесячнае пералік пэўнай сумы грашовых сродкаў у адрас пэўнага бенефіцыяра) налада і змена параметраў аперацыі можа праводзіцца любым з спосабаў, незалежна ад таго, якім з іх гэта было ажыццёўлена раней.

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад