Belgazprombank

PUSH-паведамлення – сучасная бясплатная альтэрнатыва сэрвісу «SMS-інфармаванне» з імгненным інфармаваннем аб аперацыях, здзейсненых з карткамі і/або укладамі (дэпазітамі) Белгазпрамбанка . Для атрымання інфармацыйных PUSH-апавяшчэнняў неабходна быць аўтарызаваным карыстальнікам мабільнага прыкладання «BGPB mobile» і вырабіць наладу па кожнай вашай аплатнай картцы і/або кожнаму ўкладзе (дэпазіце), для гэтага:

  • увайдзіце ў мабільнае прыкладанне «BGPB mobile»;
  • выберыце любую вашу аплатную картку і/або ўклад (дэпазіт);
  • абярыце пункт «Налада інфармавання»;
  • уключыце пункт «PUSH».

Даступная гісторыя PUSH-апавяшчэнняў пасля правядзення аперацый па картках і/або ўкладах (дэпазітах) Белгазпрамбанка незалежна ад таго, дастаўлена вам PUSH-апавяшчэнне або няма.

Для прагляду гісторыі неабходна:

  • увайсці ў мабільнае прыкладанне «BGPB mobile»;
  • актываваць дадатак (калі вы не з'яўляецеся аўтарызаваным карыстальнікам);
  • зайсці ў раздзел «Фінансавыя паведамлення».

Асноўныя адрозненні PUSH-інфармавання ад SMS-інфармавання:

  • PUSH-інфармаванне прадастаўляецца кліентам бясплатна; за прадастаўленне SMS-інфармавання ўстаноўлена ўзнагароджанне згодна з пералікам узнагароджанняў за аперацыі фізічных асоб, якія праводзяцца ААТ «Белгазпрамбанк»;
  • PUSH-апавяшчэнне не можа быць дастаўлена на мабільны тэлефон, на якім адсутнічае падключэнне да сеткі інтэрнэт (адключаная перадача мабільных дадзеных альбо адсутнічае падключэнне да wi-fi); дастаўка SMS-паведамленні не залежыць ад падключэння да сеткі інтэрнэт і будзе дастаўлена ў выпадку знаходжання абанента ў зоне пакрыцця аператара мабільнай сувязі.

Даступныя наступныя варыянты налады інфармавання:

Інфармаванне адключана

Кліент ніякім спосабам не будзе праінфармаваны аб вырабленых транзакцыях

Уключана PUSH-інфармаванне

У выпадку няўдалай дастаўкі PUSH-паведамлення кліент атрымае апавяшчэнне аб транзакцыі на e-mail адрас, зарэгістраваны а банку

Уключана SMS-інфармаванне

У выпадку няўдалай дастаўкі SMS-паведамленняў кліент атрымае апавяшчэнне аб транзакцыі на e-mail адрас, зарэгістраваны а банку

Ўключаны PUSH-інфармаванне і SMS-інфармаванне

У першую чаргу кліенту будзе адпраўлена PUSH-паведамленне. У выпадку няўдалай дастаўкі PUSH-паведамлення кліенту будзе адпраўлена SMS-паведамленне. У выпадку няўдалай дастаўкі SMS-паведамленні кліент атрымае апавяшчэнне аб транзакцыі на e-mail адрас, зарэгістраваны ў банку.

Як гэта працуе?

Пасля кожнай дасканалай аперацыі з аўтарызацыяй па картцы ААТ «Белгазпрамбанк» Вы будзеце атрымліваць SMS-паведамленне аб суме аперацыі і даступным астатку грашовых сродкаў пасля яе здзяйснення.

Інфармаванне ажыццяўляецца пры здзяйсненні наступных аперацый:

  • аплата тавараў/работ/паслуг у прадпрыемствах гандлю і сэрвісу, у тым ліку ў сетцы Інтэрнэт, касах банка і прыладах самаабслугоўвання;
  • зняцце наяўных у банкаматах і іншых пунктах выдачы наяўных;
  • папаўненне карткі ў інфакіёсках і іншых пунктах папаўненняў;
  • залічэнне грашовых сродкаў на бягучы рахунак карткі па прыходных ордэрам;
  • залічэнне заработнай платы і прыраўнаваных да яе залічэння на бягучы рахунак карткі;
  • залічэнне сродкаў на бягучы рахунак карткі пры пералічэнні з іншых рахункаў.

Інфармаванне НЕ ажыццяўляецца пры здзяйсненні наступных аперацый:

  • любыя залічэння без аўтарызацыі, выкананыя ў рэжыме афлайн;
  • залічэння/спісання ў выніку карэкціровак балансу рахунку, у тым ліку пры налічэнні працэнтаў.

Падключэнне сэрвісу «SMS-інфармаванне» магчыма як на нумары беларускіх аператараў мабільнай сувязі, так і на нумары замежных аператараў мабільнай сувязі.

Як падключыць?

Важна! Пры самастойным падключэнні сэрвісу «SMS-інфармаванне» будзе выкарыстоўвацца нумар тэлефона, зарэгістраваны ў сістэме «Інтэрнэт-Банк» ААТ «Белгазпрамбанк».

Даступныя наступныя варыянты налады інфармавання:

Інфармаванне адключана

Кліент ніякім спосабам не будзе праінфармаваны аб вырабленых транзакцыях

Уключана PUSH-інфармаванне

У выпадку няўдалай дастаўкі PUSH-паведамлення кліент атрымае апавяшчэнне аб транзакцыі на e-mail адрас, зарэгістраваны а банку

Уключана SMS-інфармаванне

У выпадку няўдалай дастаўкі SMS-паведамленняў кліент атрымае апавяшчэнне аб транзакцыі на e-mail адрас, зарэгістраваны а банку

Ўключаны PUSH-інфармаванне і SMS-інфармаванне

У першую чаргу кліенту будзе адпраўлена PUSH-паведамленне. У выпадку няўдалай дастаўкі PUSH-паведамлення кліенту будзе адпраўлена SMS-паведамленне. У выпадку няўдалай дастаўкі SMS-паведамленні кліент атрымае апавяшчэнне аб транзакцыі на e-mail адрас, зарегестрированный ў банку.

Пералік узнагароджанняў за аперацыі фізічных асоб

Пры ўзнікненні пытанняў па падключэнні і выкарыстанні сэрвісу «SMS-інфармаванне» просім Вас звярнуцца ў службу падтрымкі ААТ «Белгазпрамбанк» па тэлефоне +375(17) 229-16-98.

Сэрвіс дазваляе трымальнікам плацежных картак ААТ «Белгазпрамбанк» з дапамогай SMS-паведамленняў выконваць наступныя дзеянні:

  • аператыўна кіраваць сваімі аплатнымі карткамі (устанаўліваць плацежныя ліміты, блакаваць/разблакаваць картку);
  • атрымліваць інфармацыю аб даступнай суме па картцы;
  • уключаць, адключаць сэрвіс «SMS-інфармаванне»;
  • аплачваць паслугі мабільных аператараў, інтэрнэт-правайдэраў, крэдыты Delay і іншае.

Падключэнне сэрвісу «SMS-упраўленне» магчыма толькі на нумары беларускіх аператараў мабільнай сувязі.

Як гэта працуе?

З мабільнага тэлефона, зарэгістраванага ў сістэме Банка, неабходна адправіць sms-паведамленне усталяванага фармату на нумар 2472. Сістэма дашле паведамленне ў адказ з вынікам выканання аперацыі.

Інструкцыя «SMS-упраўленне» для кліентаў

Як падключыць?

Падключыць сэрвіс «SMS-упраўленне» можна толькі ў аддзяленні ААТ «Белгазпрамбанк» звярнуўшыся да супрацоўніка з дакументам, які сведчыць асобу.

Тарыфы

ААТ «Белгазпрамбанк» не спаганяе платы за рэгістрацыю і выкарыстанне сэрвісу «SMS-кіраванне». Кліент аплачвае толькі паслугі аператара мабільнай сувязі па апрацоўцы SMS-паведамленні, адпраўленага на нумар 2472, кошт якога вызначаецца згодна з дзеючым тарыфах аператараў мабільнай сувязі: A1, МТС, Life:).

Важна! Сэрвіс «SMS-кіраванне» дазваляе кіраваць толькі карткамі, выпушчанымі на імя трымальніка карты. Дадатковымі карткамі, выпушчанымі да рахунку асноўнай карты на імя іншых асоб, кіраваць з дапамогай sms-паведамленняў не ўяўляецца магчымым.

Пры ўзнікненні пытанняў па падключэнні і выкарыстанні сэрвісу просім Вас звярнуцца ў службу падтрымкі ААТ «Белгазпрамбанк» па тэлефоне +375(17) 229-16-98.

Сэрвіс дазваляе трымальнікам плацежных картак ААТ «Белгазпрамбанк» з дапамогай USSD-запытаў выконваць наступныя дзеянні:

  • аператыўна кіраваць сваімі аплатнымі карткамі (устанаўліваць плацежныя ліміты, блакаваць/разблакаваць картку);
  • атрымліваць інфармацыю аб даступнай суме па картцы;
  • уключаць, адключаць сэрвіс «SMS-інфармаванне»;
  • аплачваць паслугі мабільных аператараў.

Сэрвіс «USSD-кіраванне» падключаецца на нумары беларускіх аператараў мабільнай сувязі і дазваляе фарміраваць запыты знаходзячыся нават у роўмінгу.

Як гэта працуе?

З мабільнага тэлефона, зарэгістраванага ў сістэме Банка, неабходна адправіць ussd-запыт усталяванага фармату. Сістэма дашле адказ з вынікам выканання аперацыі.

Інструкцыя «USSD-упраўленне» для кліентаў

Як падключыць?

Для працы з сэрвісам «USSD-кіраванне» неабходна мець падлучаны сэрвіс «SMS-упраўленне», які можна падключыць толькі ў аддзяленні ААТ «Белгазпрамбанк» звярнуўшыся да супрацоўніка з дакументам, які сведчыць асобу.

Банк не спаганяе платы за рэгістрацыю і выкарыстанне сэрвісу «USSD-кіраванне». Кліент аплачвае толькі паслугі аператара мабільнай сувязі па апрацоўцы USSD-запытаў, кошт якіх вызначаецца згодна з дзеючым тарыфах аператараў мабільнай сувязі: A1, МТС.

Важна! Сэрвіс «USSD-кіраванне» дазваляе кіраваць толькі карткамі, выпушчанымі на імя трымальніка карты. Дадатковымі карткамі, выпушчанымі да рахунку асноўнай карты на імя іншых асоб, кіраваць з дапамогай ussd-запытаў не ўяўляецца магчымым.

Пры ўзнікненні пытанняў па падключэнні і выкарыстанні сэрвісу просім Вас звярнуцца ў службу падтрымкі ААТ «Белгазпрамбанк» па тэлефоне +375(17) 229-16-98.


Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад