Belgazprombank

Трымальнікам карт VISA Platinum прадастаўляецца дадатковы сэрвіс «Пашыраная гарантыя».

Гэта азначае, што па тавары, коштам больш за 50 даляраў ЗША, набытаму кліентам (старэйшыя за 18 гадоў) пры дапамозе карт VISA Platinum, гарантыя вытворцы або прадаўца аўтаматычна павялічваецца ў 2 разы (але на перыяд, які не перавышае дваццаць чатыры (24) месяцы пасля даты здзяйснення пакупкі). Г. зн. купля з'яўляецца «абароненай» на гэты перыяд часу. Пашыраная гарантыя распаўсюджваецца на шэраг тавараў, у тым ліку і бытавыя электрапрыборы. Дадатковай рэгістрацыі куплі не патрабуецца.

Праграма «Пашыраная гарантыя» распаўсюджваецца таксама на пакупкі, перададзеныя іншым асобам у якасці падарунка. Калі купля перастае надзейна функцыянаваць і патрабуе рамонту, кошт рамонту будзе кампенсаваная. Сума кампенсацыі не можа перавышаць сапраўднай сумы пакупкі.

Гарантам па выплатах кампенсацый з'яўляецца страхавая кампанія White Horse Insurance Ireland Ltd.

Існуюць ліміты выплат трымальнікам карт VISA Platinum:

  • максімальная сума кампенсацыі за адзін прадмет — 1 500 даляраў ЗША;
  • максімальны памер выплаты за адзін выпадак - 5 000 долараў ЗША;
  • максімальны памер выплат у сукупнасці — 20 000 даляраў ЗША

Выключэння

Да Абароненым Пакупак не адносяцца:

  • катэры і лодкі;
  • маторныя транспартныя сродкі;
  • зямля і будынкі;
  • расходныя матэрыялы, якія хутка псуюцца тавары ці паслугі.

Выплаты па Праграме «Пашыраная гарантыя» вырабляюцца пры выкананні наступных умоў:

  1. На працягу сорак пяць (45) дзён з моманту наступлення любога шкоды, неабходна паведаміць страхавую кампанію (па тэлефоне).
  2. Трымальнік карты VISA Platinum павінен прыняць усе разумныя меры для абароны, захавання і/або аднаўлення маёмасці.

Страхавая кампанія або яе упаўнаважаны прадстаўнік, пасля атрымання паведамлення пра падзею, даюць трымальніку неабходную форму заявы на кампенсацыю для запаўнення і ўнясення інфармацыі, якая пацвярджае факт шкоды.

Страхавая кампанія або яе упаўнаважаны прадстаўнік павінны атрымаць у пісьмовым выглядзе інфармацыю, якая пацвярджае факт шкоды (уключаючы любыя дадзеныя, неабходныя для абгрунтавання пададзенай заявы на кампенсацыю). Інфармацыя павінна быць накіравана ў адрас страхавой кампаніі на працягу дзевяноста (90) дзён пасля даты наступлення падзеі.
Выплаты па дадзенай Праграме вырабляюцца ў працягу дванаццаці (12) месяцаў пасля наступлення падзеі і пасля атрымання пісьмовага доказы шкоды і ўсіх суправаджальных дакументаў да заявы на кампенсацыю. Страхавая кампанія можа запатрабаваць ад трымальніка карты даставіць пашкоджаны прадмет, які падлягае кампенсацыі, па паказаным адрасе за кошт кліента.
Дадзеная Праграма можа спыніць сваё дзеянне, калі да або пасля шкоды трымальнік схаваў або няправільна прадставіў істотны факт або абставіны, якія тычацца дадзенага шкоды, або здзейсніў ашуканскія дзеянне або ілжэсьведчаньне.

Атрымаць інфармацыю, задаць пытанне аб прывілеях для прэміяльных картак Visa ААТ «Белгазпромбанк» і пакінуць свой водгук Вы можаце па тэлефоне гарачай лініі Visa Premium:

 

Краіна

Тэлефон

Расія

Прамы нумар для атрымання інфармацыі аб прывілеях

7 (495) 580-30-86

Адзіны нумар для ўсіх сэрвісаў*

7 (495) 725-79-76

Украіна

Міжнародны нумар (Кіеў)*

(380 44) 499-39-75

Для бясплатных званкоў з іншых рэгіёнаў Украіны*

8 (800) 305-79-75

Казахстан

Міжнародны нумар (Алматы)*

7 (727) 258-79-76

Для бясплатных званкоў з іншых рэгіёнаў Казахстана*

8 (800) 080-19-76

Іншыя краіны

англійская мова

27 (21) 52-70-370

беларуская мова*

( 7 495) 725-79-76

Праграма «Пашыраная гарантыя», умовы і палажэння. (pdf)

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад