Калі вы страцілі карту
Калі вы раптам выяўляеце, што ваша любімая карта знікла, перш за ўсё – не хвалюйцеся. Паспрабуйце ўспомніць, не пакінулі Ці вы кашалёк дома на тумбачцы, бо за выдачу новай вам прыйдзецца заплаціць. Калі ж у вас ёсць падазрэнне, што карта страчана або скрадзеная, вам трэба неадкладна заблакаваць картку адным з наступных спосабаў:
- з дапамогай мабільнага прыкладання BGPB mobile і паслугі «Интернет-банк»;
- з дапамогай віртуальнага галасавога памочніка або аператара, звярнуўшыся ў службу падтрымкі трымальнікаў плацежных карт па тэлефоне + 375 ( 17 ) 229-16-21;
- з дапамогай чат-бота ў мессенджер Telegram і Viber;
- адправіць паведамленне на адрас электроннай пошты 120@bgpb.by, Паказаўшы Прозвішча, імя, маскіраваны нумар банкаўскай аплатнай карткі, напрыклад, 123456 ****** 1234, і кантактны нумар тэлефона для сувязі;
- звярнуцца ў бліжэйшы офіс Белгазпрамбанка і паведаміць аб тым, што адбылося.
- забруджванне картоприемного прылады банкамата ( калі карта пры "заглатывании" не змагла заняць пазіцыю, неабходную для счытвання з яе дадзеных );
- пашкоджанне карты ( звычайна банкаматы затрымліваюць размагніченные або якія маюць пашкоджанні карты );
- прападанне сувязі з працэсінгавым цэнтрам ( пра гэта звычайна паведамляецца на маніторы банкамата, каб кліент не панікаваў, паколькі аднаўленне сувязі можа запатрабаваць пэўнага часу ) і іншыя прычыны.
Варта ведаць, што трымальнік карты нясе адказнасць за ўсе аперацыі, учыненыя па карце ашуканцамі, якія скралі / якія знайшлі карту, да моманту паведамленні ў банк аб знікненні карты і яе блакаванні.
Атрыманне наяўных грошай у банкамаце
Ваш ПІН-код – гэта доступ да вашых уласным грошай: паспрабуйце запомніць яго, ня запісваючы на паперы, а калі і запісалі, то не кладзіце ў кашалёк побач з картай. Пры ўводзе ПІН-кода абавязкова азірніцеся па баках і пераканайцеся, што ніхто не назірае за тым, як вы набіраеце сакрэтную камбінацыю лічбаў.
Банкамат "заглотил" карту
Перш за ўсё варта ўсталяваць, ці сапраўды мае месца "заглатывание" карты: банкамат можа чакаць значны час у выпадку парушэння сувязі і па шэрагу іншых прычын. Калі банкамат гатовы да абслугоўвання іншага кліента, пра што паведамляецца на яго маніторы, хутчэй за ўсё, Вы няправільна ўвялі свой ПІН-код ( прычым, верагодна, не у першы раз ), альбо ваша карта пратэрмінаваная, альбо па нейкіх невядомых прычынах банкамат вырашыў вашу карту ня абслугоўваць і затрымаць. У гэтым выпадку вам прыйдзецца звязвацца з Белгазпрамбанкам, дзе і будзе адбывацца далейшае разбіральніцтва па факце затрымання карты банкаматам ( рэкамендуецца блакаваць карту ў любым выпадку пры "заглатывании" яе банкаматам ).
Збой у працы банкамата
У гэтым выпадку кліента можа спалохаць дваістасць сітуацыі: з аднаго боку, неабходна нешта зрабіць для прыпынення дзеяння або вяртання карты; з другога боку, адышоўшы ад банкамата хаця б да тэлефона, кліент рызыкуе тым, што банкамат раптам выдасць грошы, раздрукуюць квітанцыю і верне карту, і ўсё гэта зможа забраць хто-небудзь яшчэ.
Калі манітор банкамата згас і ён ( банкамат ) не падае прыкмет жыцця, то, хутчэй за ўсё, адбыўся як раз тэхнічны збой, з-за якога ваша карта засталася ў нетрах прылады.
Прычынамі збою могуць быць:
У любым выпадку неабходна пачакаць некаторы час ( 10-15 хвілін ), каб усталяваць, што банкамат сапраўды страціў магчымасць функцыянавання.
Калі банкамат усталяваны ў аддзяленні банка, вам пашанцавала: як правіла, у банку маецца тэхнічны персанал, абслугоўваючы банкамат і здольны хоць бы часткова вырашыць вашыя праблемы – хоць выдаць вам што-небудзь з банкамата ( нават калі гэта ваша асабістая карта ) служачы банка не мае права. Пасля таго, як вы ўсталявалі, што банкамат не працуе, блакіруйце вашу карту па тэлефоне і вынікайце інструкцыям аператара.
Атрыманне наяўных грошай у аддзяленні банка
Усе дзеянні касіра з вашай картай павінны праходзіць на вашых вачах. Не дазваляйце касіру сыходзіць з вашай картай у іншае памяшканне. Прасачыце, каб касір запоўніў сліп толькі ў трох экземплярах. Калі нядобрасумленнаму касіру ўдасца пракатаць хоць бы адзін лішні асобнік Сліп, то, падрабіўшы вашу подпіс, ён зможа атрымаць грошы з вашага рахунку.
Захоўвайце ўсе сліпы на працягу паўгода. Ваша акуратнасць будзе мець значэнне, калі раптам вы апынецеся ахвярай махлярства з боку персаналу. Пры зняцці наяўных грошай асаблівую ўвагу звяртайце на адпаведнасць запытваемага сумы і сумы ў чэку / сліп. Як паступіць, калі карта "отказала"
Калі вы ўпэўненыя, што праблема не ў адсутнасці сродкаў на карце, то варта звярнуцца ў Белгазпрамбанк за кансультацыяй адносна ўзніклай сітуацыі. Пры афармленні карты спецыялісты банка могуць вас пракансультаваць аб магчымых ўскладненнях і спосабах іх ліквідацыі ў кожнай канкрэтнай сітуацыі, напрыклад у выпадку выезду за мяжу і г.д.
У выпадку страты карты і ва ўсіх экстраных сітуацыях неадкладна тэлефануйце па тэлефоне службы кліенцкай падтрымкі: ( 017 ) 229 16 21 ( кругласутачна ).
Памятаеце, мы заўсёды гатовыя аказаць вам дапамогу ў выкарыстанні вашай карткі, у разглядах па нагоды сумніўных плацяжоў. Заўсёды звяртайцеся ў банк, калі вы сумняваецеся ў нейкіх аперацыях, якія праводзяцца вамі ці аспрэчваеце плацяжы па вашай картцы.