Паважаныя кліенты! На працягу апошніх некалькіх дзён павялічылася колькасць выпадкаў тэлефоннага махлярства. Невядомыя тэлефануюць кліентам і прадстаўляюцца работнікамі бяспекі банкаў, з выкарыстаннем розных псіхалагічных прыёмаў запалохваюць людзей і прымушаюць іх да хуткага выканання рэкамендацый «па захаванасці грашовых сродкаў».
У выніку ўзаемадзеяння кліенты паведамляюць ашуканцам дадзеныя плацежных картак, лагіны і паролі ад сістэм ДБО банкаў, сеансовом паролі і коды бяспекі, пасля атрымання якіх ашуканцы выводзяць грошы з рахункаў на працягу некалькіх хвілін. Падобны званок можа паступіць з любога нумара тэлефона, у тым ліку з афіцыйнага нумары банка, так як ашуканцы выкарыстоўваюць спецыяльнае праграмнае забеспячэнне па падмене нумароў.
Будзьце пільныя, уважліва азнаёмцеся з рэкамендацыямі інфармацыйнай бяспекі. Паведаміце пра пагрозу ўсім Вашым сябрам і блізкім, не дазвольце сабе і дарагім для Вас людзям стаць ахвярай махляра!
Рэкамендацыі інфармацыйнай бяспекі
Белгазпрамбанк заклікае выконваць простыя правілы, якія абароняць Вас і Вашы сродкі ад хакераў:
1. ні ў якім разе нікому не паведамляйце:
- лагіны (імя карыстальніка) і паролі
- нумар вашай банкаўскай плацежнай карткі, а таксама тэрмін яе дзеяння
- ПІН–код
- CVV-код
- пароль 3-D Secure
- сеансовом паролі
- якія пацвярджаюць SMS-коды
- код аўтарызацыі
2. не адказвайце на паведамленні, лісты або тэлефонныя званкі, учыненыя нібыта ад імя банка з просьбай выслаць пароль і іншыя канфідэнцыйныя дадзеныя. Пры ўзнікненні пытанняў, звязаных з аказаннем банкаўскіх паслуг, выкарыстоўвайце каналы сувязі, названыя на афіцыйным сайце банка.
Падрабязна з рэкамендацыямі можна азнаёміцца ў раздзеле «Інфармацыйная бяспека: як не стаць ахвярай кіберзлачынца»