Belgazprombank

Паважаны кліент! Вы атрымалі паведамленне, так як былі зарэгістраваныя ў «Личном кабінеце пользователя» на сайце ААТ «Белгазпромбанк» belgazprombank.by.


Паведамляем вам, што банкам усталяваны факт кампраметацыі дадзеных карыстальнікаў «Личного кабінета пользователя» на сайце belgazprombank.by. У ходзе расследавання ўстаноўлена, што трэція асобы завалодалі звесткамі з асабістага кабінета зарэгістраваных на сайце карыстальнікаў. Пры гэтым частка дадзеных зашыфраваныя ( зазешированы ).

Звяртаем вашу ўвагу, што гэтыя дадзеныя не дазваляюць здзяйсняць якія-небудзь дзеянні з рахункамі кліентаў. Асабісты кабінет карыстальніка на сайце belgazprombank.by не звязаны з сэрвісамі ДБО Белгазпрамбанка ( інтэрнэт-банк, мабільнае прыкладанне ). Банк забяспечвае поўную бяспеку і захаванасць вашых грашовых сродкаў, пароляў і доступаў да дыстанцыйнага сэрвісаў абслугоўвання і іншых звестак, якія складаюць банкаўскую таямніцу.

На дадзены момант доступ у «Личный кабінет пользователя» зачынены, акаўнты карыстальнікаў дэактываваныя.

Таксама, паведамляем, што Банк перадаў матэрыялы расследавання інцыдэнту ў праваахоўныя органы з заявай аб несанкцыянаваным доступе да дадзеных асабістага кабінета карыстальнікаў сайта belgazprombank.by.

Пераканаўча просім вас асабліва старанна выконваць простыя правілы, якія абароняць ад кіберзлачынцаў.

У большасці выпадкаў ашуканцы тэлефануюць з дапамогай Viber, Telegram, WhatsApp або звяртаюцца ў мессенджер сацыяльных сетак, прадстаўляючыся супрацоўнікамі банкаў, Нацыянальнага банка, Асацыяцыі банкаў, праваахоўных органаў і прапануюць адмяніць падазроную аперацыю альбо заяўку на крэдыт. Зламыснікі ў размове заўсёды патрабуюць тэрмінова падаць персанальныя дадзеныя.

Ні ў якім разе нікому не паведамляйце:

  • лагіны ( імя карыстальніка ) і паролі
  • нумар вашай банкаўскай аплатнай карткі, а таксама тэрмін яе дзеяння
  • ПИН–код
  • CVV-код
  • пароль 3-D Secure
  • сеансово паролі
  • якія пацвярджаюць SMS-коды
  • код аўтарызацыі
  • не адказвайце на паведамленні, лісты або тэлефонныя званкі, нібыта ад імя банка, з просьбай выслаць пароль і іншыя канфідэнцыйныя дадзеныя

Важна! Нумары тэлефонаў, з якіх ажыццяўляецца званок, могуць быць падобныя на афіцыйныя тэлефоны банка.

Увага! Ніхто з работнікаў банка, асоб і арганізацый, звязаных з банкам, ніколі і ні пры якіх абставінах не можа і не будзе тэлефанаваць вам праз мессенджер, пісаць вам у сацыяльных сетках і патрабаваць прадастаўлення канфідэнцыйнай інфармацыі, якая адносіцца да банкаўскай таямніцы.

Пры ўзнікненні пытанняў, звязаных з аказаннем банкаўскіх паслуг, выкарыстоўвайце толькі афіцыйныя каналы сувязі Белгазпрамбанка:

1. Кантакт-цэнтр:

Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.

2. Сувязь з кантакт-цэнтрам у афіцыйных акаўнтах Белгазпрамбанка ў мессенджер:

Таксама, нагадваем: Пры немагчымасці ўвайсці ў інтэрнэт-банк або мабільнае прыкладанне BGPB mobile ( у сілу адсутнасці інтэрнэту, альбо па іншых прычынах ), вы можаце кіраваць сваімі карт-рахункамі пры дапамозе USSD-запытаў ( даступна для абанентаў А1 і МТС )


Нагадваем! Вы можаце кіраваць сваімі карт-рахункамі пры дапамозе USSD-запытаў ( даступна для абанентаў А1 і МТС )

Белгазпрамбанк прыносіць прабачэнні ў сувязі з сітуацыяй, якая ўзнікла! Мы прыкладаем максімальныя намаганні для прадухілення распаўсюджвання апублікаваных дадзеных.

Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад