Belgazprombank

Дагавор прапануецца на ўмовах публічнай аферты ў адпаведнасці з часткай 2 артыкула 407 Грамадзянскага кодэкса Рэспублікі Беларусь

Рэдакцыя ад 6 мая 2015 года, г. Мінск

Сумеснае беларуска-расійскае адкрытае акцыянернае таварыства «Белгазпромбанк», названае ў далейшым «Банк», з аднаго боку, і Фізічная асоба, якое выкарыстоўвае Прадукты Банка, кіраванне якімі можа быць ажыццёўлена з дапамогай Сістэмы дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання, названае ў далейшым «Кліент», з другога боку, сумесна названыя «Бакі», заключылі сапраўдны дагавор аб наступным:

1. Тэрміны і азначэнні

1.1. Тэрміны і азначэнні, якія прымяняюцца ў гэтым дагаворы, выкарыстоўваюцца і тлумачацца бакамі ў сэнсе адпаведных тэрмінаў і азначэнняў, замацаваных у Правілах аказання паслуг дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання фізічных асоб (далей - Правілы аказання паслуг), заканадаўства Рэспублікі Беларусь ці прынятых якая ўсталявалася практыкай.

2. Прадмет дагавора

2.1. У адпаведнасці з гэтым дагаворам, Банк абавязваецца аказваць Кліенту Паслугу дыстанцыйнага банкаўскага абслугоўвання (далей - УДБО) у формах, прадугледжаных сапраўдным дагаворам, а Кліент абавязваецца аплачваць Банку ўзнагароджанне за аказваемыя Паслугі ў адпаведнасці з Пералікам узнагароджанняў за аперацыі фізічных асоб, якія праводзяцца ААТ «Белгазпромбанк» (далей Пералік узнагарод).

Пералік формаў УДБО, набор аперацый, паслуг і функцый, якія ўваходзяць у пэўную форму УДБО, а таксама магчымасць доступу Кліента да пэўнай форме УДБО вызначаюцца Банкам самастойна.

Кліент не мае права патрабаваць аказання Банкам УДБО, тэхнічная магчымасць аказання якой не рэалізаваная Банкам.

2.2. Умовы і парадак аказання УДБО вызначаюцца ў гэтым дагаворы, а таксама ў Правілах аказання паслуг і Пераліку ўзнагароджанняў, якія з'яўляюцца неад'емнай часткай гэтага дагавора.

3. Заключэнне дагавора

3.1. На падставе таго, што тэкст гэтага дагавора ў адпаведнасці з часткай 2 артыкула 407 Грамадзянскага кодэкса Рэспублікі Беларусь з'яўляецца публічнай афертай (прапановай заключыць дагавор), Банк і Кліент прызнаюць, што заключэннем гэтага дагавора з'яўляецца факт акцэпту Кліентам аферты (прыняцце прапановы заключыць дагавор).

Акцэпт аферты ажыццяўляецца адным з наступных спосабаў:

1) з дапамогай Прылад самаабслугоўвання з выкарыстаннем банкаўскай аплатнай карткі Кліента, эмітаванай Банкам, з выкананнем усіх рэгістрацыйных дзеянняў, прадугледжаных Правіламі аказання паслуг;

2) з дапамогай напрамкі Кліентам адпаведнага SMS або USSD паведамленні, перададзенага з выкарыстаннем формы УДБО «Мабільны Банк»;

3) з дапамогай асабістага звароту Кліента ў Банк з падпісаннем адпаведнага заявы;

4) з дапамогай ўстаноўкі (інсталяцыі) Мабільнага прыкладання на мабільнае прылада Кліента;

5) з дапамогай ўстаноўкі (інсталяцыі) мабільнага прыкладання «v-banking» на мабільнае прылада Кліента і прыняцця умоў Пагаднення аб выкарыстанні прыкладання «v-banking» з Унітарным прадпрыемствам па аказанню паслуг «Вэлком».

3.2. Магчымасць азнаямлення Кліента з тэкстам гэтага дагавора, Правіламі аказання паслуг і Пералікам ўзнагароджанняў прадастаўляецца любым з наступных спосабаў:

  • з дапамогай размяшчэння тэксту гэтага дагавора перад яго акцэпт у акне Прылады самаабслугоўвання, з дапамогай якога вырабляецца акцэпт гэтага дагавора;
  • з дапамогай размяшчэння тэксту гэтага дагавора, Правіл аказання паслуг і Пераліку ўзнагароджанняў на сайце Банка ў сетцы інтэрнэт (www.belgazprombank.by, www.e-bgpb.by);
  • з дапамогай размяшчэння тэксту гэтага дагавора, Правіл аказання паслуг і Пераліку ўзнагароджанняў ў памяшканнях Банка, у якіх вырабляюцца аперацыі з фізічнымі асобамі;
  • з дапамогай азнаямлення з тэкстам гэтага дагавора, Правіл аказання паслуг і Пераліку ўзнагароджанняў у працэсе ўстаноўкі Мабільнага прыкладання;
  • з дапамогай азнаямлення з тэкстам гэтага дагавора, Правіл аказання паслуг і Пераліку ўзнагароджанняў у працэсе ўстаноўкі мабільнага прыкладання «v-banking»;
  • іншымі спосабамі, якія вызначаюцца Банкам.

Акцэпт Кліентам гэтага дагавора адным з вышэйзгаданых спосабаў з'яўляецца пацвярджэннем азнаямлення Кліента з тэкстам гэтага дагавора, Правіламі аказання паслуг і Пералікам узнагарод. Кліент пацвярджае, што, акцептуя сапраўдны дагавор, Кліент згодны і прызнае для сябе абавязковымі для выканання і захавання Правілы аказання паслуг і Пералік узнагарод.

4. Парадак аплаты Паслуг

4.1. Кліент аплачвае паслугі ў рамках УДБО ў памеры, устаноўленым Пералікам узнагарод.

4.2. Ўзнагароджанне за паслугі ў рамках УДБО аплачваецца Кліентам шляхам спісання Банкам з рахунку Кліента пэўнай грашовай сумы альбо шляхам ўнясення Кліентам наяўнымі грашовымі сродкамі сумы ўзнагароджання праз касу Банка. Ўзнагароджанне павінна быць выплачана Кліентам Банку не пазней апошняга працоўнага дня месяца аказання паслуг у рамках УДБО.

4.3. Пры неаплаце Кліентам ўзнагароджання ва ўстаноўлены тэрмін Банк мае права не аказваць Кліенту паслугі ў рамках УДБО да ажыццяўлення аплаты. Аказанне паслуг у рамках УДБО Банкам Кліенту аднаўляецца на наступны працоўны дзень пасля дня аплаты Кліентам ўзнагароджання.

5. Правы і абавязкі бакоў

5.1. Банк мае права:

5.1.1. самастойна вызначаць (у тым ліку ў любы момант змяняць) формы і ўмовы аказання УДБО, набор аперацый, паслуг і функцый, якія ўваходзяць у пэўную форму УДБО, а таксама магчымасць доступу Кліента да пэўнай форме УДБО;

5.1.2. самастойна на падставе плацежнага ордэра спісваць з рахункаў Кліента сумы грашовых сродкаў па аперацыях, дасканалым Кліентам з дапамогай выкарыстання формаў УДБО, сумы ўзнагароджанняў, а таксама іншыя сумы, прадугледжаныя гэтым дагаворам, у тым ліку Правіламі аказання паслуг, іншымі вязнямі паміж Банкам і Кліентам дамовамі і Пералікам узнагароджанняў;

5.1.3. у аднабаковым парадку змяняць ўмовы гэтага дагавора, Правілы аказання паслуг і Пералік узнагарод. Парадак змены ўмоў сапраўднага дагавора, Правіл аказання паслуг і Пераліку ўзнагароджанняў, а таксама парадак узаемаадносін Бакоў пры такім змяненні прадугледжаны Правіламі аказання паслуг;

5.1.4. прыпыняць аказанне УДБО ў любой форме без папярэдняга паведамлення аб гэтым Кліента ў выпадках, вызначаных Правіламі аказання паслуг;

5.1.5. прадастаўляць інфармацыю па сапраўднаму дамове асобам, якія ажыццяўляюць абслугоўванне Банка, а таксама асобам, права на атрыманне інфармацыі якімі замацавана заканадаўствам Рэспублікі Беларусь або сапраўдным дагаворам;

5.1.6. ажыццяўляць іншыя правы, прадугледжаныя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, сапраўдным дагаворам, у тым ліку Правіламі аказання паслуг, а таксама іншымі вязнямі паміж Банкам і Кліентам дамовамі.

5.2. Кліент мае права:

5.2.1. карыстацца УДБО ў формах, устаноўленых гэтым дагаворам;

5.2.2. выкарыстоўваць адпаведныя формы УДБО для сваёй ідэнтыфікацыі перад іншымі арганізацыямі для атрымання ад іх адпаведных паслуг, у тым ліку інфармацыі. Спіс такіх іншых арганізацый або паслуг, якія прадстаўляюцца такімі арганізацыямі, змяшчаецца ў адпаведных формах УДБО;

5.2.3. ажыццяўляць іншыя правы ў адпаведнасці з сапраўдным дагаворам, у тым ліку Правіламі аказання паслуг, а таксама дагаворамі, опосредующими карыстанне Кліентам Прадуктамі.

5.3. Банк абавязаны:

5.3.1. якасна і своечасова аказваць Кліенту УДБО ў адпаведнасці з сапраўдным дагаворам і Правіламі аказання паслуг;

5.3.2. выконваць іншыя абавязкі, прадугледжаныя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, сапраўдным дагаворам, у тым ліку Правіламі аказання паслуг, дамовамі, опосредующими карыстанне Кліентам Прадуктамі.

5.4. Кліент абавязаны:

5.4.1. выконваць патрабаванні заканадаўства Рэспублікі Беларусь, сапраўднага дагавора, у тым ліку Правілаў аказання паслуг, дагавораў, опосредующих карыстанне Кліентам Прадуктамі;

5.4.2. мець абсталяванне, неабходнае для доступу да адпаведных формаў УДБО;

5.4.3. выконваць прадугледжаныя Правіламі аказання паслуг меры бяспекі пры карыстанні формамі УДБО;

5.4.4. правяраць на сайце Банка, у сетцы інтэрнэт або ў памяшканнях Банка, у якіх вырабляюцца аперацыі з фізічнымі асобамі, а таксама з выкарыстаннем формаў УДБО і знаёміцца з інфармацыяй аб змене ўмоў сапраўднага дагавора, Правіл аказання паслуг, Пераліку узнагароджанняў;

5.4.5. своечасова вырабляць аплату паслуг у рамках УДБО;

5.4.6. забяспечваць наяўнасць грашовых сродкаў, неабходных для ажыццяўлення аперацый з выкарыстаннем УДБО і аплаты паслуг у рамках УДБО;

5.4.7. выконваць іншыя абавязкі, прадугледжаныя заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, сапраўдным дагаворам, у тым ліку Правіламі аказання паслуг, а таксама дагаворамі, опосредующими карыстанне Кліентам Прадуктамі.

6. Адказнасць бакоў

6.1. За невыкананне (неналежнае выкананне) абавязацельстваў па сапраўднаму дагавору Бакі нясуць адказнасць у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

6.2. Банк не нясе адказнасці:

6.2.1. за невыкананне (неналежнае выкананне) абавязацельстваў па сапраўднаму дамове, па прычынах, звязаных з парушэннем працаздольнасці кампутарнай сеткі Банка або сеткі інтэрнэт; за якасць паслуг, якія прадстаўляюцца мабільнымі аператарамі, аператарамі тэлефоннай сеткі стацыянарнай электрасувязі, кампаніямі, якія забяспечваюць доступ у сетку інтэрнэт, за дзеянні ўладальнікаў мабільных прыкладанняў, якія выкарыстоўваюцца Кліентам, а таксама за любыя страты і (або) іншыя наступствы, якія ўзніклі ў выніку невыканання Кліентам прадугледжаных Правіламі аказання паслуг мер бяспекі пры карыстанні формамі УДБО;

6.2.2. за крадзеж, пашкоджанне або страту канфідэнцыйнай інфармацыі (у тым ліку рэквізітаў доступу) Кліента ў выніку працы шкоднасных праграм на абсталяванні, якое Кліент выкарыстоўвае для доступу да формаў УДБО, і за выкліканыя гэтым наступствы;

6.2.3. за любыя страты, нанесеныя Кліенту ў выніку доступу трэціх асоб да кіравання Прадуктамі Кліента з дапамогай формаў УДБО з выкарыстаннем рэквізітаў доступу або іншай інфармацыі Кліента, неабходнай для доступу і здзяйснення аперацый з выкарыстаннем формаў УДБО, і ў іншых выпадках, прадугледжаных гэтым дагаворам і Правіламі аказання паслуг.

6.3. Кліент нясе адказнасць за:

6.3.1. кіраванне Прадуктамі ў адпаведнасці з умовамі гэтага дагавора, у тым ліку Правіламі аказання паслуг, а таксама дагавораў, опосредующих карыстанне Кліентам Прадуктамі;

6.3.2. выкананне прадугледжаных Правіламі аказання паслуг мер бяспекі пры карыстанні формамі УДБО, а таксама за страты і (або) іншыя наступствы, якія ўзніклі ў выніку невыканання названых мер бяспекі;

6.3.3. забеспячэнне захаванасці і прыватнасці рэквізітаў доступу і іншай інфармацыі, неабходнай для доступу і здзяйснення аперацый з выкарыстаннем формаў УДБО, а таксама за страты, якія могуць паўстаць у выніку невыканання ім патрабаванняў па забеспячэнню захаванасці і прыватнасці такой інфармацыі;

6.3.4. незаконны доступ іншых асоб да выкарыстання формаў УДБО, якая аказваецца Банкам Кліенту ў рамках сапраўднага дагавора і Правілаў аказання паслуг, у выніку намеру або неасцярожнасці самога Кліента і за ўсё выкліканыя такім незаконным доступам наступствы;

6.3.5. за наступствы любога роду, якія могуць наступіць у выніку любых дзеянняў або ініцыятыў, выкананых Кліентам або трэцімі асобамі, якія выкарыстоўваюць рэквізіты доступу Кліента да кіраванні Прадуктамі Кліента з дапамогай формаў УДБО з ведама або без ведама Кліента.

6.4. За невыкананне (неналежнае выкананне) па віне Банка абавязацельстваў па сапраўднаму дамове Банк пакрывае Кліенту прычыненую такім невыкананнем (неналежным выкананнем) рэальны шкоду.

6.5. Боку вызваляюцца ад адказнасці за невыкананне (неналежнае выкананне) абавязацельстваў па сапраўднаму дамове, у выпадку, калі такое невыкананне (неналежнае выкананне) абавязацельстваў абумоўлена абставінамі непераадольнай сілы. Умовы вызвалення ад адказнасці і парадак узаемаадносін Бакоў пры надыходзе абставін непераадольнай сілы прадугледжаны Правіламі аказання паслуг.

7. Парадак адмовы ад выканання і скасавання дагавора

7.1. Банк мае права ў аднабаковым парадку адмовіцца ад выканання гэтай дамовы, пісьмова паведаміўшы Кліента не менш чым за 30 каляндарных дзен да даты скасавання гэтага дагавора, у выпадках:

  • парушэнні Кліентам умоў гэтага дагавора або Правілаў аказання паслуг;
  • парушэнні Кліентам парадку аплаты паслуг у рамках УДБО;
  • заканчэння дзеяння ўсіх дагавораў, опосредующих карыстанне Кліентам Прадуктамі;
  • прыняцця рашэння аб спыненні Банкам дзейнасці па аказанні УДБО;
  • у іншых выпадках, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

7.2. Кліент мае права ў аднабаковым парадку адмовіцца ад выканання гэтага дагавора цалкам, пісьмова паведаміўшы Банк не менш чым за 14 каляндарных дзен да даты скасавання гэтага дагавора, пры ўмове адсутнасці да даты скасавання гэтага дагавора запазычанасці перад Банкам па аплаце паслуг у рамках УДБО.

7.3. Бакі маюць права скасаваць сапраўдны дагавор у выпадках, устаноўленых заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

8. Заключныя палажэнні

8.1. Сапраўдны дагавор уступае ў сілу з моманту выканання Кліентам умоў пункта 3 гэтага дагавора і дзейнічае да поўнага выканання бакамі абавязацельстваў па сапраўднаму дамове.

8.2. Спрэчкі па сапраўднаму дагавору вырашаюцца судом Фрунзенскага раёна горада Мінска ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

8.3. Па пытаннях, неўрэгуляваных гэтым дагаворам, Правіламі аказання паслуг і Пералікам ўзнагароджанняў, Бакі кіруюцца дзеючым заканадаўствам Рэспублікі Беларусь.

8.4. Месца знаходжання і рэквізіты Банка: г. Мінск, вул. Прытыцкага, 60/2; рахунак № 3200007420015 ў Нацыянальным банку Рэспублікі Беларусь (код 042); УНП 100429079; ліцэнзія на ажыццяўленне банкаўскай дзейнасці № 8 ад 27.10.2006, тэл./факс 375 (17) 229-16-16.

Падтрымка кліентаў
Лагатып кампаніі
Назад
Назад