Belgazprombank

Першы блін не камяком: выстава «Крэдыт. Страхаванне. Лізінг» апраўдала надзеі яе ўдзельнікаў

Беларускі рынак.

Многія банкі, якія ўдзельнічалі ў гэтым мерапрыемстве, не разлічвалі на тое, што выстава дасць ім шмат новых кліентаў і партнёраў. Але можна сказаць, што першы блін быў выпечен як трэба, — наведвальнасць была высокай. Былі і новыя кліенты, і новыя партнёры. Акрамя таго, выстава дазволіла банкам ацаніць патрэбы рынку, зразумець, што на ім цяпер найбольш запатрабавана.

Такім чынам падвёў вынікі выставы начальнік аддзела рэкламы і сувязяў з грамадскасцю Белгазпрамбанка Сяргей Прыёмка.

“Цікавасць да паслуг нашага банка быў настолькі вялікі, што ў першыя два дні працы мы былі вымушаныя двойчы ў дзень падвозіць інфармацыйныя матэрыялы, — паведаміў ён. — Вядома, якая-то частка матэрыялаў дасталася пастаянным наведвальнікам выстаў — студэнтам, пенсіянерам і журналістам. Але мяркуючы па тым, якія пытанні нам задавалі, у асноўным да стэнда падыходзілі наведвальнікі, зацікаўленыя ў атрыманні нашых паслуг.

Ад студэнтаў да кіраўнікоў прадпрыемстваў

Складанасць правядзення такіх выстаў для арганізацый, якія прадастаўляюць паслугі, а не гандлююць таварамі, адзначыў С. Пятровай, заключаецца ў тым, што патэнцыйным кліентам у дадзеным выпадку можа прадастаўляцца толькі апісанне паслугі ў выглядзе вуснага аповеду, паліграфічнай або відэапрадукцыі. Толькі ў адзінкавых выпадках паслугу можна паказаць, напрыклад, прадэманстраваўшы працэс здзяйснення пакупкі ў інтэрнэт-краме праз сістэму Easy Раў, або прапанаваўшы аформіць заяўку на атрыманне пластыкавай карткі.

Вырашыць праблему візуалізацыі банкаўскіх прадуктаў ўдалося пры дапамозе кансультацый спецыялістаў і наглядных матэрыялаў па ўсіх паслугах. На выставе наведвальнікі мелі магчымасць атрымаць ўяўленне аб паслугах адразу некалькіх банкаў і параўнаць іх паміж сабой. Наведвальнікі былі самыя розныя — ад студэнтаў да мэнэджараў буйных прадпрыемстваў, такіх, скажам, як “Пінскдрэў, “Мотавела. У асноўным жа падыходзілі фізічныя асобы, зацікаўленыя ў прадастаўленні спажывецкіх крэдытаў. Кліентаў, зацікаўленых у атрыманні паслуг для юрыдычных асоб, было параўнальна няшмат. Але, як падкрэсліў С. Прыёмка, “практычна ўсе такія кантакты былі прадуктыўнымі, і можна разлічваць на далейшае супрацоўніцтва з наведвальнікамі нашага стэнда, магчыма, ужо ў якасці кліентаў банка.

На першым месцы — крэдытаванне

На першым месцы па папулярнасці сярод наведвальнікаў стэнда Белгазпрамбанка былі пытанні па крэдытаванні нерухомасці. “Мы зусім нядаўна пачалі прадастаўленне падобнай паслугі. Першыя крэдыты ўжо выдадзеныя, і можна прагназаваць, што такіх здзелак з кожным месяцам будзе больш і больш, — адзначыў С. Прыёмка.

На другім месцы па ступені цікавасці наведвальнікаў аказалася аўтакрэдытаванне. І гэта не выпадкова. Па прадастаўленні дадзенай паслугі Белгазпрамбанк займае лідзіруючыя пазіцыі на рынку.

Яшчэ адна тэма, па якой наведвальнікі выставы задавалі шмат пытанняў, — гэта спажывецкае крэдытаванне. Прычым людзей цікавіла магчымасць не толькі пакупкі тавараў пэўнага выгляду, скажам, бытавой тэхнікі ў асобных крамах, але і атрымання наяўных грошай для набыцця тавараў шырокага спажывання па сваім меркаванні.

Многія наведвальнікі цікавіліся пытаннем з катэгорыі карпаратыўных паслуг — крэдытаванне малога і сярэдняга бізнесу. Белгазпрамбанк традыцыйна знаходзіцца ў ліку лідэраў падобнага крэдытавання. “Як мне ўяўляецца, ступень камфорту пры афармленні крэдытнага дагавора заключаецца не толькі ў лаяльнай працэнтнай стаўцы, але і ва ўмовах суправаджэння крэдыту, формах яго выплаты, патрабаванага залогу і паручыцельства. У нашым банку на сёння гэтыя ўмовы — адны з самых прывабных сярод беларускіх банкаў, — адзначыў С. Прыёмка.

Дастаткова шмат пытанняў было і па лізінгавых паслуг, па разлікова-касаваму абслугоўванню, па ўмовах пераходу на абслугоўванне ў банк. У цэлым пытанні былі па ўсім сегмента банкаўскай дзейнасці, але ў першую чаргу, па назіраннях спецыялістаў Белгазпрамбанка, большасць тычылася ўсё-ткі крэдытавання.

У ходзе выставы была праведзена свайго роду сацыялагічнае даследаванне рынку спажывецкіх чаканняў кліентаў, прычым як фізічных, так і юрыдычных асоб. “Відавочна, што наш удзел у выставе стане традыцыйным, тым больш што мы бачым рэальную аддачу. Яна заключаецца не толькі ў набыцці новых кліентаў, але і ў павышэнні ўзроўню пазнавальнасці банка, — заявіў С. Прыёмка ў заключэнне.


Уладзімір ТАРАСАЎ

Беларусы і рынак

№48 (733) - 11 - 18 снежня 2006

Хто б мог падумаць, што ў мінулым годзе самым выгадным выглядам укладанняў у Беларусі апынецца не валюта, не рублёвыя ўклады або нерухомасц...
На пярэднім баку манеты з казачнай серыі уверсе размешчаны герб Беларусі, а ў цэнтры — выява на фоне зорнага неба хлопчыка і дзяўчынкі, які...
На ўнутраным рынку Беларусі Нацыянальны банк пачынаючы з 1997 года па лістапад 2006 года рэалізаваў 410 тыс памятных манет, у тым ліку 9.800 залаты...
Афіцыйны дакумент, які пацвярджае выдатную арганізацыю стэнда і высокую інтэнсіўнасць дзелавых кантактаў з патэнцыяльнымі кліентамі, пад...
ААТ “Белгазпрамбанк з 1 снежня першым сярод беларускіх фінансавых устаноў пачынае ўкараненне новай паслугі — штрых-кадавання плацежных д...
Беларускія банкі цяпер прапануюць насельніцтву самыя разнастайныя дэпазіты, і патэнцыйнаму ўкладчыку прыходзіцца выбіраць, што для яго в...
Беларускі рынак.
Рост дэпазітаў фізічных асоб у беларускіх банках стаў ужо такім звыклым, што на новыя рэкорды ніхто не звяртае ўвагі, хаця яны ўражваюць: у ...
Белгазпрамбанк сумесна з “Белпоштай і кампаніяй IBA (“Міжнародны дзелавы альянс) рэалізаваў праект разлікаў праз Інтэрнэт за камунальныя ...
У сярэдзіне верасня бягучага года ААТ “Белгазпрамбанк падпісала дагавор аб прыцягненні бівалютнага сіндыкаванага крэдыту на суму 14 млн. U...
Падтрымка кліентаў
Аператарамі тэлефоннай сувязі можа спаганяцца аплата за званок у адпаведнасці з тарыфамі.
Напішыце нам:
Банк в твоем смартфоне:
appstore
g-play

Пожалуйста, представьтесь в чате

Лагатып кампаніі
Назад
Назад